Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

2+2=5, czyli efekt synergii w SEO – artykuł Katarzyny Jakubów-Tyka na Blogu Majestic

/ Aktualności
Artefakt team

Synergia w e-marketingu wynika z wykorzystania różnych narzędzi promocji strony internetowej. Kompleksowe podejście pozwala na osiągnięcie o wiele lepszych rezultatów i pomaga zdecydowanie poprawić widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania, co z kolei wpływa na wzrost współczynnika konwersji i osiągnięcie zakładanych celów przez przedsiębiorcę. O zjawisku synergii w SEO opowiada Katarzyna Jakubów-Tyka w artykule opublikowanym na blogu Majestic.

Katarzyna wyjaśnia, jak połączyć działania SEO z:

  • Content Marektingiem,
  • Video Marketingiem,
  • AdWords,
  • Social Media,
  • Influencer Marketingiem,
  • E-mail Marketingiem.

Zachęcamy do lektury artykułu: https://blog.majestic.com/pl/szkolenia/225-czyli-efekt-synergii-w-seo/.

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...