2+2=5, czyli efekt synergii w SEO – artykuł Katarzyny Jakubów-Tyka na Blogu Majestic

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Synergia w e-marketingu wynika z wykorzystania różnych narzędzi promocji strony internetowej. Kompleksowe podejście pozwala na osiągnięcie o wiele lepszych rezultatów i pomaga zdecydowanie poprawić widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania, co z kolei wpływa na wzrost współczynnika konwersji i osiągnięcie zakładanych celów przez przedsiębiorcę. O zjawisku synergii w SEO opowiada Katarzyna Jakubów-Tyka w artykule opublikowanym na blogu Majestic.

Katarzyna wyjaśnia, jak połączyć działania SEO z:

  • Content Marektingiem,
  • Video Marketingiem,
  • AdWords,
  • Social Media,
  • Influencer Marketingiem,
  • E-mail Marketingiem.

Zachęcamy do lektury artykułu: https://blog.majestic.com/pl/szkolenia/225-czyli-efekt-synergii-w-seo/.

Najnowsze artykuły na blogu:
Gallery Ads to najnowszy typ reklam w Google Ads. Czy reklamy z galerią są już dostępne na Twoim...
Chciałbyś dowiedzieć się, jak poprawić użyteczność strony internetowej? Wypróbuj nagrywanie sesji...
Zewnętrzna duplikacja treści zagraża pozycjom serwisu w wynikach wyszukiwania. Specjalnie dla...
Skorzystaj z naszej instrukcji zakładania konta w Menedżerze Reklam, by rozpocząć płatną promocję...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...