2+2=5, czyli efekt synergii w SEO – artykuł Katarzyny Jakubów-Tyka na Blogu Majestic

/ Aktualności
Artefakt team

Synergia w e-marketingu wynika z wykorzystania różnych narzędzi promocji strony internetowej. Kompleksowe podejście pozwala na osiągnięcie o wiele lepszych rezultatów i pomaga zdecydowanie poprawić widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania, co z kolei wpływa na wzrost współczynnika konwersji i osiągnięcie zakładanych celów przez przedsiębiorcę. O zjawisku synergii w SEO opowiada Katarzyna Jakubów-Tyka w artykule opublikowanym na blogu Majestic.

Katarzyna wyjaśnia, jak połączyć działania SEO z:

  • Content Marektingiem,
  • Video Marketingiem,
  • AdWords,
  • Social Media,
  • Influencer Marketingiem,
  • E-mail Marketingiem.

Zachęcamy do lektury artykułu: https://blog.majestic.com/pl/szkolenia/225-czyli-efekt-synergii-w-seo/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy...
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...