2+2=5, czyli efekt synergii w SEO – artykuł Katarzyny Jakubów-Tyka na Blogu Majestic

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Synergia w e-marketingu wynika z wykorzystania różnych narzędzi promocji strony internetowej. Kompleksowe podejście pozwala na osiągnięcie o wiele lepszych rezultatów i pomaga zdecydowanie poprawić widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania, co z kolei wpływa na wzrost współczynnika konwersji i osiągnięcie zakładanych celów przez przedsiębiorcę. O zjawisku synergii w SEO opowiada Katarzyna Jakubów-Tyka w artykule opublikowanym na blogu Majestic.

Katarzyna wyjaśnia, jak połączyć działania SEO z:

  • Content Marektingiem,
  • Video Marketingiem,
  • AdWords,
  • Social Media,
  • Influencer Marketingiem,
  • E-mail Marketingiem.

Zachęcamy do lektury artykułu: https://blog.majestic.com/pl/szkolenia/225-czyli-efekt-synergii-w-seo/.

Najnowsze artykuły na blogu:
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Chcesz zaistnieć na Instagramie? Sprawdź nasze sposoby na zdobycie nowych followersów i...