2+2=5, czyli efekt synergii w SEO – artykuł Katarzyny Jakubów-Tyka na Blogu Majestic

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Synergia w e-marketingu wynika z wykorzystania różnych narzędzi promocji strony internetowej. Kompleksowe podejście pozwala na osiągnięcie o wiele lepszych rezultatów i pomaga zdecydowanie poprawić widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania, co z kolei wpływa na wzrost współczynnika konwersji i osiągnięcie zakładanych celów przez przedsiębiorcę. O zjawisku synergii w SEO opowiada Katarzyna Jakubów-Tyka w artykule opublikowanym na blogu Majestic.

Katarzyna wyjaśnia, jak połączyć działania SEO z:

  • Content Marektingiem,
  • Video Marketingiem,
  • AdWords,
  • Social Media,
  • Influencer Marketingiem,
  • E-mail Marketingiem.

Zachęcamy do lektury artykułu: https://blog.majestic.com/pl/szkolenia/225-czyli-efekt-synergii-w-seo/.

Najnowsze artykuły na blogu:
Influencer marketing opiera się na reputacji i wiarygodności twórcy docierającego do aktywnego gona...
SEO Content Marketing to skuteczne narzędzie zwiększania widoczności marki w internecie. Uważaj...
Do tej pory mogliśmy ustawiać atrybut follow lub nofollow w linkach wychodzących ze strony. Google...
Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z...
Google reaktywuje swój kanał na YouTube, przygotowując wideo poradniki dotyczące optymalizacji...