Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Dalszy ciąg współpracy z Comarch

/ Aktualności
Artefakt team

Nasi specjaliści z zakresu pozycjonowania oraz reklam Google AdWords – Katarzyna Baranowska i Marcin Wolnicki brali niedawno udział w cyklu konferencji poświęconych zagadnieniom e-marketingu organizowanych przez COMARCH S.A. dla właścicieli i pracowników firm z sektora handlowego (więcej na ten temat przeczytacie w naszym artykule – https://www.artefakt.pl/aktualnosci/goscinny-wystep-naszych-ekspertow-na-konferencji-firmy-comarch). Wystąpienia naszych ekspertów spotkały się z bardzo dobrym odbiorem wśród ponad 300 zaproszonych gości, co zaowocowało nowymi, inspirującymi znajomościami i kolejnymi propozycjami współpracy!

 

Firma COMARCH to globalny dostawca rozwiązań IT dla firm z m.in. sektora e-commerce, dostarczający oprogramowanie umożliwiające uruchomienie profesjonalnego sklepu internetowego, opartego o platformę COMARCH ERP. W ramach partnerstwa Comarch – Artefakt, przygotowaliśmy specjalny  poradnik SEO, w którym krok po kroku opisaliśmy jak przygotować sklep internetowy, przyjazny dla robotów Google i oczywiście internautów. Duży, kilkudziesięciostronicowy dokument lada moment trafi do rąk największych przedstawicieli branży e-sklepów. Ale to nie koniec naszej kooperacji! 🙂

Już w pierwszych dniach października będziemy prowadzili warsztaty w ramach dużej i prestiżowej konferencji COMARCH – Partnerstwo 2015. Szczegóły podamy wkrótce, a tymczasem zabieramy się do pracy! Udział w takim wydarzeniu wymaga od nas solidnego przygotowania…

Najnowsze artykuły na blogu:
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...
Dobry wizerunek firmy przynosi wiele korzyści, w tym sprzedażowych. Sprawdź, jakich 6 błędów...
Chcesz zaangażować pracowników w aktywność na firmowych mediach społecznościowych? Podpowiadamy,...
Zacząłeś prowadzić firmowy blog i zastanawiasz się, w jakim stylu powinny być publikowane teksty?...