Dalszy ciąg współpracy z Comarch - Blog Artefakt

Dalszy ciąg współpracy z Comarch

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Nasi specjaliści z zakresu pozycjonowania oraz reklam Google AdWords – Katarzyna Baranowska i Marcin Wolnicki brali niedawno udział w cyklu konferencji poświęconych zagadnieniom e-marketingu organizowanych przez COMARCH S.A. dla właścicieli i pracowników firm z sektora handlowego (więcej na ten temat przeczytacie w naszym artykule – https://www.artefakt.pl/aktualnosci/goscinny-wystep-naszych-ekspertow-na-konferencji-firmy-comarch). Wystąpienia naszych ekspertów spotkały się z bardzo dobrym odbiorem wśród ponad 300 zaproszonych gości, co zaowocowało nowymi, inspirującymi znajomościami i kolejnymi propozycjami współpracy!

 

Firma COMARCH to globalny dostawca rozwiązań IT dla firm z m.in. sektora e-commerce, dostarczający oprogramowanie umożliwiające uruchomienie profesjonalnego sklepu internetowego, opartego o platformę COMARCH ERP. W ramach partnerstwa Comarch – Artefakt, przygotowaliśmy specjalny  poradnik SEO, w którym krok po kroku opisaliśmy jak przygotować sklep internetowy, przyjazny dla robotów Google i oczywiście internautów. Duży, kilkudziesięciostronicowy dokument lada moment trafi do rąk największych przedstawicieli branży e-sklepów. Ale to nie koniec naszej kooperacji! 🙂

Już w pierwszych dniach października będziemy prowadzili warsztaty w ramach dużej i prestiżowej konferencji COMARCH – Partnerstwo 2015. Szczegóły podamy wkrótce, a tymczasem zabieramy się do pracy! Udział w takim wydarzeniu wymaga od nas solidnego przygotowania…

Również na naszym blogu
Google Trends to aplikacja pozwalająca śledzić zainteresowania użytkowników. Jak możesz ją...
Czy podglądasz działania swojej konkurencji? Jeśli nie nadrób zaległości i przeprowadź benchmarking...
Sprawdź naszą e-marketingową checklistę dla działalności usługowej. Zobacz, czy wykorzystujesz cały...
Zastanawiasz się, jak zachęcić użytkowników do wystawiania opinii i rekomendacji na Twojej stronie...
Google Analytics to doskonałe narzędzie do audytu treści i poprawy skuteczności strategii content...