Dalszy ciąg współpracy z Comarch - Blog Artefakt

Dalszy ciąg współpracy z Comarch

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Nasi specjaliści z zakresu pozycjonowania oraz reklam Google AdWords – Katarzyna Baranowska i Marcin Wolnicki brali niedawno udział w cyklu konferencji poświęconych zagadnieniom e-marketingu organizowanych przez COMARCH S.A. dla właścicieli i pracowników firm z sektora handlowego (więcej na ten temat przeczytacie w naszym artykule – https://www.artefakt.pl/aktualnosci/goscinny-wystep-naszych-ekspertow-na-konferencji-firmy-comarch). Wystąpienia naszych ekspertów spotkały się z bardzo dobrym odbiorem wśród ponad 300 zaproszonych gości, co zaowocowało nowymi, inspirującymi znajomościami i kolejnymi propozycjami współpracy!

 

Firma COMARCH to globalny dostawca rozwiązań IT dla firm z m.in. sektora e-commerce, dostarczający oprogramowanie umożliwiające uruchomienie profesjonalnego sklepu internetowego, opartego o platformę COMARCH ERP. W ramach partnerstwa Comarch – Artefakt, przygotowaliśmy specjalny  poradnik SEO, w którym krok po kroku opisaliśmy jak przygotować sklep internetowy, przyjazny dla robotów Google i oczywiście internautów. Duży, kilkudziesięciostronicowy dokument lada moment trafi do rąk największych przedstawicieli branży e-sklepów. Ale to nie koniec naszej kooperacji! 🙂

Już w pierwszych dniach października będziemy prowadzili warsztaty w ramach dużej i prestiżowej konferencji COMARCH – Partnerstwo 2015. Szczegóły podamy wkrótce, a tymczasem zabieramy się do pracy! Udział w takim wydarzeniu wymaga od nas solidnego przygotowania…

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...