Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Dalszy ciąg współpracy z Comarch

/ Aktualności
Artefakt team

Nasi specjaliści z zakresu pozycjonowania oraz reklam Google AdWords – Katarzyna Baranowska i Marcin Wolnicki brali niedawno udział w cyklu konferencji poświęconych zagadnieniom e-marketingu organizowanych przez COMARCH S.A. dla właścicieli i pracowników firm z sektora handlowego (więcej na ten temat przeczytacie w naszym artykule – https://www.artefakt.pl/aktualnosci/goscinny-wystep-naszych-ekspertow-na-konferencji-firmy-comarch). Wystąpienia naszych ekspertów spotkały się z bardzo dobrym odbiorem wśród ponad 300 zaproszonych gości, co zaowocowało nowymi, inspirującymi znajomościami i kolejnymi propozycjami współpracy!

 

Firma COMARCH to globalny dostawca rozwiązań IT dla firm z m.in. sektora e-commerce, dostarczający oprogramowanie umożliwiające uruchomienie profesjonalnego sklepu internetowego, opartego o platformę COMARCH ERP. W ramach partnerstwa Comarch – Artefakt, przygotowaliśmy specjalny  poradnik SEO, w którym krok po kroku opisaliśmy jak przygotować sklep internetowy, przyjazny dla robotów Google i oczywiście internautów. Duży, kilkudziesięciostronicowy dokument lada moment trafi do rąk największych przedstawicieli branży e-sklepów. Ale to nie koniec naszej kooperacji! 🙂

Już w pierwszych dniach października będziemy prowadzili warsztaty w ramach dużej i prestiżowej konferencji COMARCH – Partnerstwo 2015. Szczegóły podamy wkrótce, a tymczasem zabieramy się do pracy! Udział w takim wydarzeniu wymaga od nas solidnego przygotowania…

Najnowsze artykuły na blogu:
Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie...
Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do...
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą...
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma....
Czy zwiększanie ruchu na stronę z Google Discover ma sens? Przeczytaj, jak zwiększyć szansę na...