Case study: Logintrans – prezentacja Błażeja Miernikiewicza podczas Internetowej Rewolucji

| czas czytania: 5 min | Aktualności
internetowe rewolucje

– Internet to szansa rozwoju eksportu małych i średnich przedsiębiorstw – przekonywał prezes naszej agencji podczas Dnia Eksporterów na Internetowej Rewolucji Bez Granic. Jako przykład posłużył case study giełdy transportowej Trans.eu, z której usług korzysta codziennie ponad 200 tys. firm transportowych z całej Europy.

– Giełda Trans.eu rozpoczęła działalność w 2004 roku i w ciągu kolejnych dziewięciu lat liczba prezentowanych ofert wzrosła od niecałych 5 mln do prawie 30 mln rocznie. To zasługa między innymi sprawnie prowadzonej kampanii internetowej – przekonywał Błażej Miernikiewicz.

Podczas wystąpienia prezes agencji Artefakt przedstawił również korzyści dla agencji wynikające ze współpracy z firmą Logintrans. Uzyskaliśmy status Google Qualified Company, a doświadczenia zdobyte podczas kampanii Logintrans wykorzystaliśmy do obsługi innych kampanii międzynarodowych.

Prezentacja case study Trans.eu odbyła się podczas Internetowej Rewolucji Bez Granic – cyklu wydarzeń zainicjowanych przez Google i partnerów, m.in. Ministerstwo Gospodarki oraz PKPP Lewiatan.

Celem Internetowej Rewolucji jest umożliwienie polskim firmom zaistnienia w internecie. W ramach akcji udostępnione zostały bezpłatne narzędzia pozwalające stworzyć i rozreklamować stronę internetową. Organizowane są również warsztaty i konferencje, podczas których specjaliści dzielą się know-how a przedstawiciele Google odpowiadają na pytania związane z reklamą w wyszukiwarce.

Ostatnie artykuły