Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Artykuł Marty Piotrowiak w czasopiśmie Marketing i Biznes

/ Aktualności
Artefakt team

Jakość reklam może mieć znaczenie dla zwrotu z inwestycji AdWords. W lutym zmieniły się zasady wyświetlania reklam w wyszukiwarce Google, a liczba dostępnych miejsc reklamowych zmniejszyła się z 11 do 7. Dodatkowo na górze strony widoczne są tylko 4 reklamy. Wymusza to na specjalistach optymalizację jakości publikowanych kreacji reklamowych. Dobra jakościowo reklama pomoże w wyprzedzeniu konkurencji oraz generowaniu wartościowego ruchu na stronie po stosunkowo niskim koszcie.

Sposoby na ocenę i poprawę jakości kampanii AdWords w wyszukiwarce w najnowszym wydaniu magazynu Marketing i Biznes opisuje nasza Specjalistka ds. SEM, Marta Piotrowiak. Artykuł w całości do przeczytania tutaj. Zapraszamy do lektury!

Marketing i Biznes

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Prowadząc warsztat samochodowy, warto reklamować swoje usługi w internecie. Postaw na...
Przyjazne adresy URL są ukłonem w stronę użytkowników oraz robotów wyszukiwarki. Dzięki nim można...
NAP to anglojęzyczny skrót (Name, Adress, Phone) oznaczający dane adresowe przedsiębiorcy. Jak...
Przybliżamy dość specyficzną usługę jaką jest pozycjonowanie, na co zwrócić uwagę przy analizie...
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...