Artykuł Marty Piotrowiak w czasopiśmie Marketing i Biznes

/ Aktualności
Artefakt team

Jakość reklam może mieć znaczenie dla zwrotu z inwestycji AdWords. W lutym zmieniły się zasady wyświetlania reklam w wyszukiwarce Google, a liczba dostępnych miejsc reklamowych zmniejszyła się z 11 do 7. Dodatkowo na górze strony widoczne są tylko 4 reklamy. Wymusza to na specjalistach optymalizację jakości publikowanych kreacji reklamowych. Dobra jakościowo reklama pomoże w wyprzedzeniu konkurencji oraz generowaniu wartościowego ruchu na stronie po stosunkowo niskim koszcie.

Sposoby na ocenę i poprawę jakości kampanii AdWords w wyszukiwarce w najnowszym wydaniu magazynu Marketing i Biznes opisuje nasza Specjalistka ds. SEM, Marta Piotrowiak. Artykuł w całości do przeczytania tutaj. Zapraszamy do lektury!

Marketing i Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...
Czy chcesz zwiększyć konwersję w sklepie internetowym, ale nie wiesz, jak zrobić to skutecznie?...