Artykuł Marty Piotrowiak w Marketing i Biznes - Blog Artefakt

Artykuł Marty Piotrowiak w czasopiśmie Marketing i Biznes

/ Aktualności
Artefakt team 2017

Jakość reklam może mieć znaczenie dla zwrotu z inwestycji AdWords. W lutym zmieniły się zasady wyświetlania reklam w wyszukiwarce Google, a liczba dostępnych miejsc reklamowych zmniejszyła się z 11 do 7. Dodatkowo na górze strony widoczne są tylko 4 reklamy. Wymusza to na specjalistach optymalizację jakości publikowanych kreacji reklamowych. Dobra jakościowo reklama pomoże w wyprzedzeniu konkurencji oraz generowaniu wartościowego ruchu na stronie po stosunkowo niskim koszcie.

Sposoby na ocenę i poprawę jakości kampanii AdWords w wyszukiwarce w najnowszym wydaniu magazynu Marketing i Biznes opisuje nasza Specjalistka ds. SEM, Marta Piotrowiak. Artykuł w całości do przeczytania tutaj. Zapraszamy do lektury!

Marketing i Biznes

Również na naszym blogu
Karty wyprzedanych produktów należy odpowiednio zoptymalizować, aby nie stracić efektów SEO i nie...
Właściciele e-sklepów oraz stron internetowych nierzadko udzielają odpowiedzi na setki tych samych...
Deweloper powinien promować swoją inwestycję mieszkaniową za pomocą social media. Sprawdź, jakie...
Relacja z wideokonferencji Google Marketing Live 2018. Sprawdź, jakie nowości w Google Ads pojawią...
Mobilna wyszukiwarka Google w lipcu 2018 została zaktualizowana o kolejny czynnik rankingowy -...