Artykuł Marty Piotrowiak w czasopiśmie Marketing i Biznes

/ Aktualności
Artefakt team

Jakość reklam może mieć znaczenie dla zwrotu z inwestycji AdWords. W lutym zmieniły się zasady wyświetlania reklam w wyszukiwarce Google, a liczba dostępnych miejsc reklamowych zmniejszyła się z 11 do 7. Dodatkowo na górze strony widoczne są tylko 4 reklamy. Wymusza to na specjalistach optymalizację jakości publikowanych kreacji reklamowych. Dobra jakościowo reklama pomoże w wyprzedzeniu konkurencji oraz generowaniu wartościowego ruchu na stronie po stosunkowo niskim koszcie.

Sposoby na ocenę i poprawę jakości kampanii AdWords w wyszukiwarce w najnowszym wydaniu magazynu Marketing i Biznes opisuje nasza Specjalistka ds. SEM, Marta Piotrowiak. Artykuł w całości do przeczytania tutaj. Zapraszamy do lektury!

Marketing i Biznes

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....