Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Artykuł Marty Piotrowiak w czasopiśmie Marketing i Biznes

/ Aktualności
Artefakt team

Jakość reklam może mieć znaczenie dla zwrotu z inwestycji AdWords. W lutym zmieniły się zasady wyświetlania reklam w wyszukiwarce Google, a liczba dostępnych miejsc reklamowych zmniejszyła się z 11 do 7. Dodatkowo na górze strony widoczne są tylko 4 reklamy. Wymusza to na specjalistach optymalizację jakości publikowanych kreacji reklamowych. Dobra jakościowo reklama pomoże w wyprzedzeniu konkurencji oraz generowaniu wartościowego ruchu na stronie po stosunkowo niskim koszcie.

Sposoby na ocenę i poprawę jakości kampanii AdWords w wyszukiwarce w najnowszym wydaniu magazynu Marketing i Biznes opisuje nasza Specjalistka ds. SEM, Marta Piotrowiak. Artykuł w całości do przeczytania tutaj. Zapraszamy do lektury!

Marketing i Biznes

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Jak wyglądają nowe raporty w Google Search Console? Przeczytaj krótki przewodnik po najważniejszych...
Jakie są najpopularniejsze modele rozliczeń reklamy internetowej? Zobacz wyjaśnienie...
Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do...
Jak tworzyć chwytliwy i skuteczny tytuł strony internetowej? Czy można wypozycjonować się za pomocą...
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma....