Artykuł Katarzyny Jakubów na portalu MarketingLink

/ Aktualności
Artefakt team

Branża e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna. Obecnie nie wystarczy oferować produktów w atrakcyjnych cenach. Właściciele sklepów internetowych muszą zadbać o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, ponieważ one zapewniają widoczność firmy w internecie, a tym samym dają możliwość osiągnięcia zadowalających przychodów ze sprzedaży.

Jak radzić sobie w handlu internetowym? Jakie działania podjąć, aby z sukcesem pozyskać nowych klientów i zachęcić ich do dokonywania regularnych transakcji w naszym e-sklepie? Co należy zoptymalizować, aby stać się widocznym dla wyszukiwarki? Na te i inne pytania odpowiada Katarzyna Jakubów Lider zespołu SEO w artykule opublikowanym na portalu MarketingLink: Strategia i działania SEO dla sklepu internetowego.

Zachęcamy do lektury!

Najnowsze artykuły na blogu:
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować...
Czy w obliczu epidemii koronawirusa warto podejmować działania marketingowe? Tak! Podajemy listę...