Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Artykuł Katarzyny Jakubów na portalu MarketingLink

/ Aktualności
Artefakt team

Branża e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna. Obecnie nie wystarczy oferować produktów w atrakcyjnych cenach. Właściciele sklepów internetowych muszą zadbać o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, ponieważ one zapewniają widoczność firmy w internecie, a tym samym dają możliwość osiągnięcia zadowalających przychodów ze sprzedaży.

Jak radzić sobie w handlu internetowym? Jakie działania podjąć, aby z sukcesem pozyskać nowych klientów i zachęcić ich do dokonywania regularnych transakcji w naszym e-sklepie? Co należy zoptymalizować, aby stać się widocznym dla wyszukiwarki? Na te i inne pytania odpowiada Katarzyna Jakubów Lider zespołu SEO w artykule opublikowanym na portalu MarketingLink: Strategia i działania SEO dla sklepu internetowego.

Zachęcamy do lektury!

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Kto nie reklamuje się w sieci, temu naprawę trudno osiągnąć sukces w biznesie. W tym artykule...
Co możemy zmienić na stronie, aby nasza witryna spełniała kryteria Core Web Vitals? W artykule...
Core Web Vitals to nowy czynnik rankingowy obowiązujący od maja 2021 roku. Jak sprawdzić, czy...
Dzięki badaniu mikrokonwersji można jeszcze lepiej poznać zachowania użytkowników naszej strony i...
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i...