Artykuł Katarzyny Jakubów na portalu MarketingLink

/ Aktualności
Artefakt team

Branża e-commerce staje się coraz bardziej konkurencyjna. Obecnie nie wystarczy oferować produktów w atrakcyjnych cenach. Właściciele sklepów internetowych muszą zadbać o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, ponieważ one zapewniają widoczność firmy w internecie, a tym samym dają możliwość osiągnięcia zadowalających przychodów ze sprzedaży.

Jak radzić sobie w handlu internetowym? Jakie działania podjąć, aby z sukcesem pozyskać nowych klientów i zachęcić ich do dokonywania regularnych transakcji w naszym e-sklepie? Co należy zoptymalizować, aby stać się widocznym dla wyszukiwarki? Na te i inne pytania odpowiada Katarzyna Jakubów Lider zespołu SEO w artykule opublikowanym na portalu MarketingLink: Strategia i działania SEO dla sklepu internetowego.

Zachęcamy do lektury!

Najnowsze artykuły na blogu:
Prezentujemy kalendarz marketera 2020, który przyda się podczas planowania akcji marketingowych w...
Podrzucamy kilka wskazówek dotyczącej dobrej organizacji pracy zdalnej jako SEO Copywriter. Jeśli...
Analityka internetowa przynosi wiele korzyści. Podajemy 10 powodów, dlaczego warto zainwestować w...
Podsumowujemy rok 2019 w PPC, a dokładniej w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie...
Podsumowujemy rok 2019 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...