Artefakt uczestniczył w Analyze IT Rzeszów 2017

/ Aktualności
Artefakt team

Szkoliliśmy się na konferencji Analyze IT, która odbyła się w Rzeszowie. To jedno z nielicznych wydarzeń poświęconych analityce internetowej, więc nas nie mogło na nim zabraknąć!

 

Analyze ITAnalyze IT zostało zorganizowane przez organizacje: Google Developer Groups Rzeszów oraz Globalną Platformę Gamingową G2A. Wśród prelegentów znaleźli się wyjątkowi eksperci, którzy posiadają szeroką wiedzę i bogate doświadczenie w zakresie analizy stron internetowych. Wzięliśmy udział w prezentacjach:

  • Przemysława Pardela z Google, który przybliży temat Firebase,
  • Mikołaja Winkiela z Brand 24 opowiadającego o analityce w social media,
  • Piotra Rudnickiego z Google poruszającego temat analityki webowej,
  • Sebastiana Szmigielskiego z portalu Facebook wyjaśniającego pojęcie analityki crosschannel,
  • Adriana Kajdy z Fuelio przybliżającego narzędzie Google Analytics w kontekście urządzeń mobilnych,
  • Macieja Rynarzewskiego z firmy G2A.COM prezentującego temat optymalizacji doświadczeń przy użyciu danych.

 

Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym wydarzeniu. Ogrom wiedzy, który udało nam się przyswoić, z pewnością wykorzystamy w codziennej pracy dotyczącej analizy stron internetowych.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...