Szkoliliśmy się na konferencji Analyze IT, która odbyła się w Rzeszowie. To jedno z nielicznych wydarzeń poświęconych analityce internetowej, więc nas nie mogło na nim zabraknąć!
Analyze IT zostało zorganizowane przez organizacje: Google Developer Groups Rzeszów oraz Globalną Platformę Gamingową G2A. Wśród prelegentów znaleźli się wyjątkowi eksperci, którzy posiadają szeroką wiedzę i bogate doświadczenie w zakresie analizy stron internetowych. Wzięliśmy udział w prezentacjach:
- Przemysława Pardela z Google, który przybliży temat Firebase,
- Mikołaja Winkiela z Brand 24 opowiadającego o analityce w social media,
- Piotra Rudnickiego z Google poruszającego temat analityki webowej,
- Sebastiana Szmigielskiego z portalu Facebook wyjaśniającego pojęcie analityki crosschannel,
- Adriana Kajdy z Fuelio przybliżającego narzędzie Google Analytics w kontekście urządzeń mobilnych,
- Macieja Rynarzewskiego z firmy G2A.COM prezentującego temat optymalizacji doświadczeń przy użyciu danych.
Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w tym wydarzeniu. Ogrom wiedzy, który udało nam się przyswoić, z pewnością wykorzystamy w codziennej pracy dotyczącej analizy stron internetowych.