Artefakt na targach eHandlu – Katowice 2016

/ Aktualności
Artefakt na Targach 2016

6 kwietnia uczestniczyliśmy w Targach eHandlu w Katowicach. Od godz. 8.00 nasze stoisko pięknie prezentowało się wśród innych wystawców. Czekaliśmy na pierwszych gości i już po chwili nie mogliśmy nadążyć z udzielaniem odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych ofertą naszej firmy.

Marcin i Kasia na Targach eHandlu

Jako jedyni mieliśmy dwóch prelegentów w sesji eksperckiej: Kasię Baranowską i Marcina Wolnickiego. Kasia przybliżyła temat optymalizacji kart produktów w e-sklepie. Jej wystąpienie  spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem. Kiedy nasza ekspertka zeszła ze sceny, nie mogła się opędzić od żądnych wiedzy SEO słuchaczy, którzy chcieli dowiedzieć się jeszcze więcej o stworzeniu idealnych opisów asortymentu sprzedawanego w sklepie internetowym. Z kolei Marcin opowiedział publiczności o optymalizacji Google Merchant Center. Nasz ekspert także został zasypany licznymi pytaniami.

Artefaktowe stoisko przez cały dzień było oblegane. Mateusz i Wojtek robili co w swojej mocy, aby porozmawiać ze wszystkimi zainteresowanymi. Pojawiło się wiele interesujących dyskusji, zawarliśmy cenne znajomości i pozyskaliśmy nowe kontakty biznesowe.

Prezentacja Marcina Wolnickiegi

 

Targi eHandlu to wydarzenie, którego nie da się porównać z żadną inną tego typu imprezą. Jesteśmy zadowoleni z tak licznej frekwencji przy naszym stoisku. Cieszymy się, że wystąpienia naszych ekspertów spotkały się z tak wielkim uznaniem. Za rok na pewno znowu pojawimy się w Katowicach! Do zobaczenia!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...