Artefakt na Targach eHandlu w Katowicach - Blog Artefakt

Artefakt na targach eHandlu – Katowice 2016

08.04.2016 / Aktualności
Artefakt na Targach 2016

6 kwietnia uczestniczyliśmy w Targach eHandlu w Katowicach. Od godz. 8.00 nasze stoisko pięknie prezentowało się wśród innych wystawców. Czekaliśmy na pierwszych gości i już po chwili nie mogliśmy nadążyć z udzielaniem odpowiedzi na pytania osób zainteresowanych ofertą naszej firmy.

Marcin i Kasia na Targach eHandlu

Jako jedyni mieliśmy dwóch prelegentów w sesji eksperckiej: Kasię Baranowską i Marcina Wolnickiego. Kasia przybliżyła temat optymalizacji kart produktów w e-sklepie. Jej wystąpienie  spotkało się z entuzjastycznym przyjęciem. Kiedy nasza ekspertka zeszła ze sceny, nie mogła się opędzić od żądnych wiedzy SEO słuchaczy, którzy chcieli dowiedzieć się jeszcze więcej o stworzeniu idealnych opisów asortymentu sprzedawanego w sklepie internetowym. Z kolei Marcin opowiedział publiczności o optymalizacji Google Merchant Center. Nasz ekspert także został zasypany licznymi pytaniami.

Artefaktowe stoisko przez cały dzień było oblegane. Mateusz i Wojtek robili co w swojej mocy, aby porozmawiać ze wszystkimi zainteresowanymi. Pojawiło się wiele interesujących dyskusji, zawarliśmy cenne znajomości i pozyskaliśmy nowe kontakty biznesowe.

Prezentacja Marcina Wolnickiegi

 

Targi eHandlu to wydarzenie, którego nie da się porównać z żadną inną tego typu imprezą. Jesteśmy zadowoleni z tak licznej frekwencji przy naszym stoisku. Cieszymy się, że wystąpienia naszych ekspertów spotkały się z tak wielkim uznaniem. Za rok na pewno znowu pojawimy się w Katowicach! Do zobaczenia!

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...