Ready to Rock - Blog Artefakt

Are we Ready to Rock? OF COURSE! :-)

/ Aktualności
ready to rock 2016

Jako certyfikowany partner Google mamy możliwość uczestnictwa w wielu eventach i konferencjach, zwiększających nasze kompetencje. I tak też zostaliśmy zaproszeni do wzięcia udziału w wyzwaniu Ready to Rock. Do zaproszenia podeszliśmy bardzo poważnie i tak oto właśnie wracamy z Berlina, ze statuetką zwycięzcy! 🙂

Statuetka Ready to Rock

Codziennie staramy się, aby nasza praca przekładała się na sukcesy biznesowe naszych klientów. Cieszymy się ogromnie, że nasz wysiłek został doceniony. Oprócz zaproszeń na galę ze wspaniałymi koncertami oraz prestiżowej statuetki otrzymaliśmy dofinansowanie do imprezy firmowej, dwa zegarki smartwatch, koszulki i inne gadżety.

W Ready to Rock wzięło udział ponad 4 tys. przedsiębiorstw świadczących usługi z zakresu marketingu internetowego. Tylko 3 proc. najlepszych agencji zostało zaproszonych na udział w oficjalnej gali. Jesteśmy dumni z wyróżnienia. Takie osiągnięcia i nagrody umacniają nas w przekonaniu, że każdego dnia przyczyniamy się do generowania realnej wartości przez naszych klientów. Czekamy na kolejne wyzwania Google’a, w których z pewnością poradzimy sobie znakomicie!

Również na naszym blogu
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 95% użytkowników korzysta z...
Jak tagować artykuły, wpisy, produkty na stronie internetowej, aby wspomóc pozycjonowanie strony i...
Panele informacyjne w Google Analytics ułatwiają raportowanie i wyciąganie wniosków na podstawie...
Zastanawiasz się, czy docierasz do klientów, na których Ci zależy? Podpowiadamy, jak identyfikować...
User generated content przynosi wiele korzyści właścicielom strony internetowej. Dowiedz się, jak...