Are we Ready to Rock? OF COURSE! :-)

/ Aktualności
ready to rock 2016

Jako certyfikowany partner Google mamy możliwość uczestnictwa w wielu eventach i konferencjach, zwiększających nasze kompetencje. I tak też zostaliśmy zaproszeni do wzięcia udziału w wyzwaniu Ready to Rock. Do zaproszenia podeszliśmy bardzo poważnie i tak oto właśnie wracamy z Berlina, ze statuetką zwycięzcy! 🙂

Statuetka Ready to Rock

Codziennie staramy się, aby nasza praca przekładała się na sukcesy biznesowe naszych klientów. Cieszymy się ogromnie, że nasz wysiłek został doceniony. Oprócz zaproszeń na galę ze wspaniałymi koncertami oraz prestiżowej statuetki otrzymaliśmy dofinansowanie do imprezy firmowej, dwa zegarki smartwatch, koszulki i inne gadżety.

W Ready to Rock wzięło udział ponad 4 tys. przedsiębiorstw świadczących usługi z zakresu marketingu internetowego. Tylko 3 proc. najlepszych agencji zostało zaproszonych na udział w oficjalnej gali. Jesteśmy dumni z wyróżnienia. Takie osiągnięcia i nagrody umacniają nas w przekonaniu, że każdego dnia przyczyniamy się do generowania realnej wartości przez naszych klientów. Czekamy na kolejne wyzwania Google’a, w których z pewnością poradzimy sobie znakomicie!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...