Ready to Rock - Blog Artefakt

Are we Ready to Rock? OF COURSE! :-)

/ Aktualności
ready to rock 2016

Jako certyfikowany partner Google mamy możliwość uczestnictwa w wielu eventach i konferencjach, zwiększających nasze kompetencje. I tak też zostaliśmy zaproszeni do wzięcia udziału w wyzwaniu Ready to Rock. Do zaproszenia podeszliśmy bardzo poważnie i tak oto właśnie wracamy z Berlina, ze statuetką zwycięzcy! 🙂

Statuetka Ready to Rock

Codziennie staramy się, aby nasza praca przekładała się na sukcesy biznesowe naszych klientów. Cieszymy się ogromnie, że nasz wysiłek został doceniony. Oprócz zaproszeń na galę ze wspaniałymi koncertami oraz prestiżowej statuetki otrzymaliśmy dofinansowanie do imprezy firmowej, dwa zegarki smartwatch, koszulki i inne gadżety.

W Ready to Rock wzięło udział ponad 4 tys. przedsiębiorstw świadczących usługi z zakresu marketingu internetowego. Tylko 3 proc. najlepszych agencji zostało zaproszonych na udział w oficjalnej gali. Jesteśmy dumni z wyróżnienia. Takie osiągnięcia i nagrody umacniają nas w przekonaniu, że każdego dnia przyczyniamy się do generowania realnej wartości przez naszych klientów. Czekamy na kolejne wyzwania Google’a, w których z pewnością poradzimy sobie znakomicie!

Raport Skuteczności w GSC powstaje w oparciu o kanoniczne adresy URL. Sprawdź, co wywoła ta zmiana...
W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji...
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę...
Podsumowujemy branżę SEO w 2018 roku i prognozujemy najważniejsze wyzwania na 2019 r. Czy czeka nas...