9 narzędzi i 3 źródła fraz do analizy „keywords research” – publikacja Katarzyny Jakubów w serwisie Interaktywnie.com

/ Aktualności
Artefakt team 2017

słowa kluczoweDobór słów kluczowych to jeden z pierwszych etapów pozycjonowania strony internetowej. Wybrane frazy powinny być zgodne z tematyką serwisu, wyszukiwane przez użytkowników i konwertujące. Listę wyrażeń, na którą pozycjonowana jest witryna, należy co jakiś czas aktualizować, poszukując nowych słów kluczowych, które zwiększą widoczność domeny w wynikach wyszukiwania.

Jak poszukiwać nowych fraz? Z jakich narzędzi skorzystać? Czym się inspirować? Katarzyna Jakubów prezentuje 9 narzędzi i 3 źródła słów kluczowych, które można wykorzystać podczas analizy keywords research. Nie tylko Google AdWords wskaże nowe frazy, w które warto wzbogacić treści na stronie internetowej. Pomocne są także: Ubersuggest, Answerthepublic.com, Google Trends i wiele innych!. Z pełnym artykułem zapoznacie się na portalu Interaktywnie.com.

Życzymy owocnej lektury!

Najnowsze artykuły na blogu:
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...
Kompleksowy poradnik po optymalizacji artykułów na blogu firmowym. Sprawdź, jak skutecznie...
Uczestniczyliśmy w konferencji Digital Olympus 2019, która odbyła się we Wrocławiu. Poznaj naszą...