Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

9 narzędzi i 3 źródła fraz do analizy „keywords research” – publikacja Katarzyny Jakubów w serwisie Interaktywnie.com

/ Aktualności
Artefakt team

słowa kluczoweDobór słów kluczowych to jeden z pierwszych etapów pozycjonowania strony internetowej. Wybrane frazy powinny być zgodne z tematyką serwisu, wyszukiwane przez użytkowników i konwertujące. Listę wyrażeń, na którą pozycjonowana jest witryna, należy co jakiś czas aktualizować, poszukując nowych słów kluczowych, które zwiększą widoczność domeny w wynikach wyszukiwania.

Jak poszukiwać nowych fraz? Z jakich narzędzi skorzystać? Czym się inspirować? Katarzyna Jakubów prezentuje 9 narzędzi i 3 źródła słów kluczowych, które można wykorzystać podczas analizy keywords research. Nie tylko Google AdWords wskaże nowe frazy, w które warto wzbogacić treści na stronie internetowej. Pomocne są także: Ubersuggest, Answerthepublic.com, Google Trends i wiele innych!. Z pełnym artykułem zapoznacie się na portalu Interaktywnie.com.

Życzymy owocnej lektury!

Najnowsze artykuły na blogu:
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma....
Czy zwiększanie ruchu na stronę z Google Discovery ma sens? Przeczytaj, jak zwiększyć szansę na...
Chciałbyś poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce? Zobacz, na jakie elementy warto zwrócić...
Chciałbyś przeprowadzić rebranding w swojej firmie? Zapoznaj się z 6 wskazówkami, jak zrobić to...
Opinie produktów i gwiazdki pojawiające się na stronie internetowej zachęcają niezdecydowanych...