Artykuł Katarzyny Jakubów na portalu Interaktywnie.com - Blog Artefakt

9 narzędzi i 3 źródła fraz do analizy „keywords research” – publikacja Katarzyny Jakubów w serwisie Interaktywnie.com

21.03.2017 / Aktualności
Artefakt team 2017

słowa kluczoweDobór słów kluczowych to jeden z pierwszych etapów pozycjonowania strony internetowej. Wybrane frazy powinny być zgodne z tematyką serwisu, wyszukiwane przez użytkowników i konwertujące. Listę wyrażeń, na którą pozycjonowana jest witryna, należy co jakiś czas aktualizować, poszukując nowych słów kluczowych, które zwiększą widoczność domeny w wynikach wyszukiwania.

Jak poszukiwać nowych fraz? Z jakich narzędzi skorzystać? Czym się inspirować? Katarzyna Jakubów prezentuje 9 narzędzi i 3 źródła słów kluczowych, które można wykorzystać podczas analizy keywords research. Nie tylko Google AdWords wskaże nowe frazy, w które warto wzbogacić treści na stronie internetowej. Pomocne są także: Ubersuggest, Answerthepublic.com, Google Trends i wiele innych!. Z pełnym artykułem zapoznacie się na portalu Interaktywnie.com.

Życzymy owocnej lektury!

Również na naszym blogu
Najnowsze wpisy
Chcesz wiedzieć, jak napisać skuteczny tekst SEO na stronę internetową? Zapoznaj się z naszym...
Fanpage może być administratorem grupy. Takie rozwiązanie mogą wykorzystać marki, które chcą...
Pytania i odpowiedzi to nowa sekcja w wizytówce Google Maps. Funkcjonalność przypomina forum -...
First link count to zasada, według której nie powinniśmy umieszczać takich samych linków na danej...
Wizytówka Google Maps to doskonały sposób na promocję lokalnej działalności. Sprawdź, jak dodać...