9 narzędzi i 3 źródła fraz do analizy „keywords research” – publikacja Katarzyny Jakubów w serwisie Interaktywnie.com

/ Aktualności
Artefakt team

słowa kluczoweDobór słów kluczowych to jeden z pierwszych etapów pozycjonowania strony internetowej. Wybrane frazy powinny być zgodne z tematyką serwisu, wyszukiwane przez użytkowników i konwertujące. Listę wyrażeń, na którą pozycjonowana jest witryna, należy co jakiś czas aktualizować, poszukując nowych słów kluczowych, które zwiększą widoczność domeny w wynikach wyszukiwania.

Jak poszukiwać nowych fraz? Z jakich narzędzi skorzystać? Czym się inspirować? Katarzyna Jakubów prezentuje 9 narzędzi i 3 źródła słów kluczowych, które można wykorzystać podczas analizy keywords research. Nie tylko Google AdWords wskaże nowe frazy, w które warto wzbogacić treści na stronie internetowej. Pomocne są także: Ubersuggest, Answerthepublic.com, Google Trends i wiele innych!. Z pełnym artykułem zapoznacie się na portalu Interaktywnie.com.

Życzymy owocnej lektury!

Najnowsze artykuły na blogu:
Skuteczny mailing pomaga zmniejszyć współczynnik porzuconych koszyków. Podpowiadamy, na co należy...
Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak...
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...