9 narzędzi i 3 źródła fraz do analizy „keywords research” – publikacja Katarzyny Jakubów w serwisie Interaktywnie.com

/ Aktualności
Artefakt team

słowa kluczoweDobór słów kluczowych to jeden z pierwszych etapów pozycjonowania strony internetowej. Wybrane frazy powinny być zgodne z tematyką serwisu, wyszukiwane przez użytkowników i konwertujące. Listę wyrażeń, na którą pozycjonowana jest witryna, należy co jakiś czas aktualizować, poszukując nowych słów kluczowych, które zwiększą widoczność domeny w wynikach wyszukiwania.

Jak poszukiwać nowych fraz? Z jakich narzędzi skorzystać? Czym się inspirować? Katarzyna Jakubów prezentuje 9 narzędzi i 3 źródła słów kluczowych, które można wykorzystać podczas analizy keywords research. Nie tylko Google AdWords wskaże nowe frazy, w które warto wzbogacić treści na stronie internetowej. Pomocne są także: Ubersuggest, Answerthepublic.com, Google Trends i wiele innych!. Z pełnym artykułem zapoznacie się na portalu Interaktywnie.com.

Życzymy owocnej lektury!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy...
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...