7 grzechów głównych serwisów – publikacja Katarzyny Jakubów-Tyka na portalu NowyMarketing

/ Aktualności
seo a strona internetowa

Pracując na co dzień nad optymalizacją stron internetowych, można zauważyć kilka sztandarowych błędów, które utrudniają walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Ich wyeliminowanie przeważnie pozwala poprawić miejsce w rankingu Google o kilka oczek, co już stanowi pewien sukces. Najczęstsze problemy wzięła pod lupę Katarzyna Jakubów –Tyka, opisując je w artykule opublikowanym na portalu NowyMarketing.

7 grzechów głównych serwisów

Co zaliczamy do 7 głównych grzechów serwisów? Są to między innymi kopie strony, brak miejsca na treści, długi czas ładowania strony lub nieoptymalne linkowanie wewnętrzne. Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem autorstwa naszego Lidera SEO, by już na początku swojej przygody z pozycjonowaniem lub w trakcie zmiany witryny wystrzegać się błędów utrudniających indeksowanie strony i zwiększanie widoczności w wyszukiwarce.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...