7 grzechów głównych serwisów - publikacja na NowyMarketing - Blog Artefakt

7 grzechów głównych serwisów – publikacja Katarzyny Jakubów-Tyka na portalu NowyMarketing

/ Aktualności
seo a strona internetowa

Pracując na co dzień nad optymalizacją stron internetowych, można zauważyć kilka sztandarowych błędów, które utrudniają walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Ich wyeliminowanie przeważnie pozwala poprawić miejsce w rankingu Google o kilka oczek, co już stanowi pewien sukces. Najczęstsze problemy wzięła pod lupę Katarzyna Jakubów –Tyka, opisując je w artykule opublikowanym na portalu NowyMarketing.

7 grzechów głównych serwisów

Co zaliczamy do 7 głównych grzechów serwisów? Są to między innymi kopie strony, brak miejsca na treści, długi czas ładowania strony lub nieoptymalne linkowanie wewnętrzne. Zachęcamy do zapoznania się z całym artykułem autorstwa naszego Lidera SEO, by już na początku swojej przygody z pozycjonowaniem lub w trakcie zmiany witryny wystrzegać się błędów utrudniających indeksowanie strony i zwiększanie widoczności w wyszukiwarce.

Raport Skuteczności w GSC powstaje w oparciu o kanoniczne adresy URL. Sprawdź, co wywoła ta zmiana...
W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji...
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę...
Podsumowujemy branżę SEO w 2018 roku i prognozujemy najważniejsze wyzwania na 2019 r. Czy czeka nas...