Najlepszym sposobem, by sprawdzić, czy nasze reklamy są wyświetlane, jest narzędzie do poglądu reklam udostępniane nam przez sam system Google AdWords.
Czytaj więcej
Media społecznościowe to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientami. Dowiedz się, jak zoptymalizować firmowe sociale, tak by docierać do jak największej grupy odbiorców.
Czytaj więcej
Czy wiesz, jak zdobyć wiedzę potrzebną do pracy w zawodzie specjalisty SEO? Jakich umiejętności wymaga przyszły pracodawca? Podpowiadamy!
Czytaj więcej
Jak zacząć działania związane z pozycjonowaniem? Zapoznaj się z naszym poradnikiem, który wyjaśnia podstawowe prace i kroki, jakie podejmuje się w SEO przy stronach internetowych.
Czytaj więcej
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z ciasteczek. Wyjaśniamy najważniejsze kwestie związane z plikami cookies.
Czytaj więcej
Reklamy na Instagramie każdego roku zyskują coraz większą popularność. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie platforma rozwija różne możliwości reklamowe i pozwala na prowadzenie kampanii w wygodny dla reklamodawcy sposób.
Czytaj więcej
Gdy kierują nami emocje, a zdarza się to często, możemy wpaść w pułapkę pochopnych decyzji. Możemy się przed tym błędem uchronić, korzystając z metody wymyślonej przez Edwarda de Bono - 6 kapeluszy myślowych.
Czytaj więcej
Bywa tak, że serwer nie może dokładnie zdiagnozować problemu i dopasować odpowiedniego kodu odpowiedzi. W takiej sytuacji serwer odpowiada kodem stanu HTTP Error 500. Istnieje kilka możliwości wyświetlania się tego typu błędu.
Czytaj więcej
Value proposition to inaczej propozycja wartości, które Twoja marka może dać klientom. W prosty sposób możesz zdefiniować, które będą najbardziej atrakcyjne dla Twojej grupy docelowej.
Czytaj więcej