Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista 09.05.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak pisać maile biznesowe, na które odpowiedzą adresaci? Przydatna checklista

Mail biznesowy jest ważnym elementem komunikacji z klientami i współpracownikami. Aby wiadomość zachęcała do wymiany korespondencji, powinna zawierać kilka podstawowych elementów. Przedstawiamy proste wskazówki. Czytaj więcej
Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny? 17.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Co to jest wskaźnik PageRank i czy nadal ma wpływ na pozycjonowanie domeny?

Każdy, kto choć w niewielkim stopniu interesuje się tematyką związaną z optymalizacją i pozycjonowaniem stron internetowych, zapewne słyszał o wskaźniku Google PageRank. Czym jest ten algorytm, do czego można go wykorzystać i jaka będzie jego przyszłość? Czy PageRank będzie miał jeszcze jakiekolwiek znaczenie? Czytaj więcej
3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics 11.04.2018 | czas czytania: 5 min | Analityka

3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics

Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA. Czytaj więcej
7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online 06.04.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online

Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek. Czytaj więcej
Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma 15.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma - dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce. Czytaj więcej
Opinie użytkowników na wizytówkach GMF w wynikach wyszukiwania 14.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Opinie użytkowników na wizytówkach GMF w wynikach wyszukiwania

W wyszukiwarce i w Google Maps na wizytówkach GMF pojawiły się fragmenty opinii użytkowników pojawiające się na zapytania dotyczące lokalnych przedsiębiorstw. Czytaj więcej
Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update) 13.03.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Google potwierdza aktualizację głównego algorytmu (core algorithm update)

Google zaktualizowało swój główny algorytm (core algorithm), dlatego w ostatnich dniach obserwowaliśmy wahania w wynikach wyszukiwania. Czytaj więcej
Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma 11.03.2018 | czas czytania: min | SEO

Szybka instrukcja zakładania bezpłatnej wizytówki Google Moja Firma

Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja Firma. Czytaj więcej
Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki 23.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki

Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Prezentujemy kilka najważniejszych działań, które skutecznie wspomogą SEO. Czytaj więcej
Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads 21.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEM

Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads

Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź, jakie rodzaje reklam będą ignorowane przez giganta z Kalifornii. Czytaj więcej
Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper 19.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Weryfikacja własności witryny w Google Search Console na ClickShop i Shoper

Platformy ClickShop oraz Shoper, czyli jedne z popularniejszych systemów CMS dla sklepów internetowych, pozwalają na łatwe dodanie metatagu weryfikującego własności witryny w Google Search Console. Podpowiadamy, jak to zrobić. Czytaj więcej
Jak wypromować restaurację w sieci przez kampanie Facebook Ads i Google Ads 16.02.2018 | czas czytania: 5 min | SEO

Jak wypromować restaurację w sieci przez kampanie Facebook Ads i Google Ads

Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak wystarczy, by wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów? Prezentujemy kolejne sposoby na promocję restauracji w internecie. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt