20.05.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jak zaprojektować cross-selling i up-selling w sklepie internetowym?
Cross- i up-selling to techniki sprzedaży bardzo dobrze sprawdzające się w przypadku e-commerce. Podpowiadamy, jak zaprojektować sekcje z polecanymi produktami.
Czytaj więcej
15.05.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Skuteczne motywowanie pracowników na home office
Pracownicy na home office powinni być motywowani tak samo jak pracownicy wykonujący obowiązki w biurze. Sprawdź porady dotyczące sposobów motywowania na pracy zdalnej.
Czytaj więcej
12.05.2020
|
czas czytania: 5
|
Web Design
O czym należy pamiętać, projektując wygląd strony internetowej? 7 wskazówek
Podrzucamy 7 wskazówek, które warto wziąć pod uwagę, projektując wygląd strony internetowej. Dowiedź się, na jakie elementy zwracają uwagę użytkownicy.
Czytaj więcej
11.05.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Jak ustalić i zoptymalizować budżet kampanii Google Ads?
Planowanie budżetu Google Ads wymaga przeprowadzenia analizy konkurencyjności fraz, na które chcemy się wyświetlać. Podpowiadamy, jak oszacować koszty kampanii Google Ads.
Czytaj więcej
06.05.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Najlepsze marketplaces do prowadzenia sprzedaży internetowej
Chciałbyś zaistnieć na jednym z serwisów pośredniczących w sprzedaży online? Poznaj nasz przegląd najpopularniejszych marketplaces w polskim e-commerce!
Czytaj więcej
27.04.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Najpopularniejsze systemy do wysyłki newsletterów – przegląd 4 systemów wspierających e-mail marketing
Prezentujemy ranking 4 narzędzi wspierających wysyłkę newsletterów - sprawdź, jakie systemy są najlepsze do realizacji e-mail marketingu.
Czytaj więcej
02.04.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
EPR
Ukryte polubienia na Instagramie. Jak schowane serduszka wpłyną na codzienność użytkowników?
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media? Poznajcie naszą analizę najnowszej funkcji od Insta.
Czytaj więcej
31.03.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Co to jest podcast i dlaczego warto go nagrywać?
Podcasty to jedna z form marketingu treści, która może skutecznie promować działalność lub edukować klientów. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć.
Czytaj więcej
27.03.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEM
Jak wdrożyć strategię multichannel dla swojego biznesu?
Multichannel marketing pozwala na dotarcie do klientów różnymi źródłami. Opowiadamy, jak wdrożyć wielokanałowość w swojej firmie.
Czytaj więcej
20.03.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Jak przygotować wartościowy i zgodny z SEO opis kategorii do sklepu internetowego? Poradnik opisywania kategorii produktów
Chcąc wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego, należy opisać większość kategorii produktów. Jak napisać taki opis pod SEO? Skorzystaj z naszego poradnika!
Czytaj więcej
13.03.2020
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Wskazówki Google dotyczące koronawirusa (COVID-19) dla właścicieli Google Moja Firma
Sprawdź, jakie zmiany warto wprowadzić na wizytówce Google Moja Firma w związku z epidemią koronawirusa. Google przygotowało garść wskazówek dot. COVID-19.
Czytaj więcej
09.03.2020
|
czas czytania: 5
|
SEM
Marketing automation – jak go wykorzystać w e-commerce?
Budowanie zaufania i podtrzymywanie dobrych relacji z klientami można bardzo łatwo realizować za pomocą marketing automation. Opowiadamy, na czym polega automatyzacja marketingu.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę