Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
25.04.2022 | czas czytania: 4 | Aktualności | autor: Artefakt

21. Targi eHandlu

21. Targi eHandlu

Każda firma w różny sposób dba o swój pozytywny wizerunek. Jednym z elementów dobrej strategii marketingowej jest udział w wydarzeniach powiązanych z branżą i dzielenie się swoim doświadczeniem. To znakomita okazja, aby zdobyć nowe kontakty, zainteresować potencjalnych klientów usługami lub produktami marki i przekonać niektórych przedsiębiorców do współpracy.

Nic zatem dziwnego, że postanowiliśmy w tym roku wziąć udział w XXI edycji Targów eHandlu. Wydarzenie odbyło się 14 kwietnia 2022 roku w centrum EXPO XXI w Warszawie i przyciągnęło wiele prestiżowych firm i specjalistów działających w branży online.

21. Targi eHandlu

Targi eHandlu są jednym z ważniejszych eventów w branży e-commerce. Sam organizator podkreśla, że jest to: „największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej”. Prestiż i dogodna lokalizacja przedsięwzięcia w Warszawie umożliwiła zaprezentowanie oferty firmy szerokiemu gronu odwiedzających. Szczególnie że wydarzenie skierowane było do wszystkich podmiotów mających styczność z marketingiem internetowym – sprzedawców, właścicieli czy firm proponujących różne usługi i produkty. To nie tylko miejsce, w którym można zapoznać się z interesującą ofertą, ale i dowiedzieć się, jakie trendy obowiązują w dynamicznie rozwijającym się obszarze marketingu online.

 

Jako doświadczona firma oferująca usługi SEO i SEM możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Śledzimy branżowe nowinki, dlatego przygotowaliśmy dla uczestników targów eHandlu materiały edukacyjne m.in.:  10 rad dla Twojego sklepu internetowego, zalety PPC czy heurystyki Nielsena w marketingu internetowym. Odwiedzający wydarzenie mogli uzyskać na naszym stoisku wiele informacji, m.in. podpytać i uzyskać pomoc w audycie SEO oraz porozmawiać o rozwoju biznesu w sieci. Dziękujemy za liczne odwiedziny i interesujące rozmowy!

Prezentacja naszego eksperta

Targi eHandlu to nie tylko wystawcy i możliwość pozyskania kontaktów biznesowych. Wydarzenie ściąga również specjalistów z branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą. Każdego roku na tym wydarzeniu pojawiają się wybitne osobowości z marketingu internetowego, co pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego aktualizowania i poszerzania wiedzy, która w tej branży szybko ulega dezaktualizacji. W tym roku uruchomiono 4 sceny dla prelegentów, a prezentacje mogli wygłosić wyłonieni w głosowaniu na LinkedIn specjaliści. Jednym z prelegentów został nasz Ekspert SEO, który zaprezentował „7 rzeczy, które musisz robić, aby poprawić sprzedaż w Twoim sklepie. Jak SXO wpływa na konwersję i jak to robią najlepsi?”. Prezentacja Karola Wilczyńskiego spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Udział w wydarzeniu był bezpłatny, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszej firmy podczas kolejnych edycji.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

wykres z danymi 13.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Co się sprzedaje w Polsce i dlaczego?

Polski rynek sprzedaży detalicznej rośnie w siłę. Największy wzrost sprzedaży dotyczył pojazdów samochodowych, motocykli i części (o 22%) oraz paliw (o 13,1%) . W e-commerce dominowały kategorie takie jak moda, kosmetyki, produkty farmaceutyczne oraz elektronika. Popularność zyskały również produkty ekologiczne i zdrowa żywność, co odzwierciedla zmieniające się preferencje konsumentów. Z tego artykułu dowiesz się, co się najlepiej sprzedaje w Polsce. Czytaj więcej
dane dla sklepu sportowego 12.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Reklama sklepu sportowego – jak skutecznie przyciągnąć aktywnych klientów?

W dobie rosnącej popularności zdrowego stylu życia i sportu, sklepy sportowe zyskują nowych klientów, ale jednocześnie konkurencja na rynku staje się coraz bardziej zacięta. Wielu właścicieli zadaje sobie pytanie: jak wyróżnić się w tłumie i przyciągnąć osoby naprawdę zainteresowane aktywnością fizyczną? Cały sekret tkwi w dobrze przemyślanej reklamie, która trafia prosto w potrzeby i motywacje klientów, a więc tych, którzy szukają jakości, inspiracji i wsparcia w drodze do sportowych celów. W tym artykule pokażemy, jak krok po kroku zaplanować skuteczne działania promocyjne, które zwiększą ruch w sklepie i przełożą się na realny wzrost sprzedaży. Czytaj więcej
yoast seo 09.06.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Yoast SEO – jak ustawić meta tagi i poprawić widoczność w Google?

Chcesz, by Twoja strona lepiej widoczna była w Google, ale nie wiesz, od czego zacząć? Z pomocą przychodzi Yoast SEO. Jest to popularna wtyczka do WordPressa, która w prosty sposób pozwala ustawić meta tagi, czyli tytuły i opisy widoczne w wynikach wyszukiwania. To właśnie te elementy decydują o tym, czy użytkownik kliknie w Twoją stronę. Dzięki Yoast SEO możesz zadbać o nie bez znajomości kodu, korzystając z intuicyjnego edytora i gotowych zmiennych. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku zoptymalizować meta tagi i zwiększyć swoją szansę na wyższą pozycję w Google. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt