Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
25.04.2022 | czas czytania: 4 | Aktualności | autor: Artefakt

21. Targi eHandlu

21. Targi eHandlu

Każda firma w różny sposób dba o swój pozytywny wizerunek. Jednym z elementów dobrej strategii marketingowej jest udział w wydarzeniach powiązanych z branżą i dzielenie się swoim doświadczeniem. To znakomita okazja, aby zdobyć nowe kontakty, zainteresować potencjalnych klientów usługami lub produktami marki i przekonać niektórych przedsiębiorców do współpracy.

Nic zatem dziwnego, że postanowiliśmy w tym roku wziąć udział w XXI edycji Targów eHandlu. Wydarzenie odbyło się 14 kwietnia 2022 roku w centrum EXPO XXI w Warszawie i przyciągnęło wiele prestiżowych firm i specjalistów działających w branży online.

21. Targi eHandlu

Targi eHandlu są jednym z ważniejszych eventów w branży e-commerce. Sam organizator podkreśla, że jest to: „największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej”. Prestiż i dogodna lokalizacja przedsięwzięcia w Warszawie umożliwiła zaprezentowanie oferty firmy szerokiemu gronu odwiedzających. Szczególnie że wydarzenie skierowane było do wszystkich podmiotów mających styczność z marketingiem internetowym – sprzedawców, właścicieli czy firm proponujących różne usługi i produkty. To nie tylko miejsce, w którym można zapoznać się z interesującą ofertą, ale i dowiedzieć się, jakie trendy obowiązują w dynamicznie rozwijającym się obszarze marketingu online.

 

Jako doświadczona firma oferująca usługi SEO i SEM możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Śledzimy branżowe nowinki, dlatego przygotowaliśmy dla uczestników targów eHandlu materiały edukacyjne m.in.:  10 rad dla Twojego sklepu internetowego, zalety PPC czy heurystyki Nielsena w marketingu internetowym. Odwiedzający wydarzenie mogli uzyskać na naszym stoisku wiele informacji, m.in. podpytać i uzyskać pomoc w audycie SEO oraz porozmawiać o rozwoju biznesu w sieci. Dziękujemy za liczne odwiedziny i interesujące rozmowy!

Prezentacja naszego eksperta

Targi eHandlu to nie tylko wystawcy i możliwość pozyskania kontaktów biznesowych. Wydarzenie ściąga również specjalistów z branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą. Każdego roku na tym wydarzeniu pojawiają się wybitne osobowości z marketingu internetowego, co pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego aktualizowania i poszerzania wiedzy, która w tej branży szybko ulega dezaktualizacji. W tym roku uruchomiono 4 sceny dla prelegentów, a prezentacje mogli wygłosić wyłonieni w głosowaniu na LinkedIn specjaliści. Jednym z prelegentów został nasz Ekspert SEO, który zaprezentował „7 rzeczy, które musisz robić, aby poprawić sprzedaż w Twoim sklepie. Jak SXO wpływa na konwersję i jak to robią najlepsi?”. Prezentacja Karola Wilczyńskiego spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Udział w wydarzeniu był bezpłatny, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszej firmy podczas kolejnych edycji.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt