Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
09.11.2016 | czas czytania: 5 min | SEO | autor: Artefakt

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Grafy wiedzy w postaci nakładek znikają z wyników wyszukiwania

Gdy szukamy informacji za pomocą wyszukiwarki, oprócz wyników wyszukiwania mogą pojawić się także grafy wiedzy, czyli boksy z najtrafniejszymi odpowiedziami. Zwykle wyświetlane są one po prawej stronie i zawierają np. obrazki. Czasami knowledge graphs mieściły się także w postaci nakładki na kolumnie z SERP. Teraz ta funkcjonalność zostaje wycofana.

 

Grafy wiedzy nad wynikami wyszukiwania

Nakładka z grafem wiedzy wyświetlała się nad wynikami wyszukiwania, przysłaniając je. Jak oficjalnie potwierdza Google, użytkownicy niechętnie korzystali z tej funkcjonalności. Można spodziewać się, że nakładka była natarczywa i przeszkadzała w przeglądaniu adresów URL, które pojawiły się jako odpowiedź na wpisane przez nich zapytanie. Wyglądało to mniej więcej tak:

Źródło: http://searchengineland.com/google-officially-drops-knowledge-graph-snippet-overlays-low-usage-262775

Nakładka knowledge graph pojawiła się w wyszukiwarce ponad dwa i pół roku temu. Czy na jej miejsce Google stworzy coś innego? Być może wkrótce się o tym przekonamy.

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

kobieta prezentuje marketing 7p 28.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Marketing 7P – rozszerzony mix marketingowy z przykładami

Czy wiesz, że tradycyjny model marketingowy 4P to już przeszłość? Poznaj nowoczesne i bardziej kompleksowe podejście – Marketing 7P! Jest to rozszerzony mix marketingowy, który pomoże Twojej firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Dowiedz się, jak dodatkowe elementy mogą wpłynąć na sukces Twojej strategii marketingowej. W tym artykule przedstawimy konkretne przykłady zastosowania każdego z 7 elementów, aby móc efektywnie wdrożyć je w swojej działalności. Czytaj więcej
wykres 25.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Ambasador marki – kto to jest i jak wpływa na wizerunek firmy?

Czy wiesz, kto stoi za sukcesem wielu znanych marek? To ambasadorzy marki – osoby, które swoim wizerunkiem i działaniami budują pozytywne skojarzenia z firmą. Zastanawiasz się, jak dokładnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa? Przeczytaj dalej, a odkryjesz, dlaczego ich rola jest nieoceniona i jak mogą przyczynić się do wzrostu rozpoznawalności oraz zaufania do Twojej marki. Poznaj tajemnice skutecznego marketingu i dowiedz się, jak wybrać idealnego ambasadora dla swojego biznesu! Czytaj więcej
uścisk dłoni 23.04.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Społeczna odpowiedzialność biznesu – definicja i przykłady działań CSR

Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to temat, który zyskuje dzisiaj znaczenie. Jak firmy mogą pozytywnie wpływać na społeczeństwo i środowisko? Odpowiedź jest prosta: poprzez działania CSR. Czym dokładnie jest społeczna odpowiedzialność biznesu? Przekonaj się, jak odpowiedzialne podejście do biznesu może przynieść korzyści nie tylko firmom, ale także całemu społeczeństwu. Czytaj dalej, aby odkryć, jak małe kroki mogą prowadzić do wielkich zmian. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt