Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
26.02.2016 | czas czytania: 5 min | EPR | autor: Artefakt

Kocham, lubię, smuteczek, czyli nowe emocje na Facebooku

Kocham, lubię, smuteczek, czyli nowe emocje na Facebooku

Czy kiedykolwiek zdarzyło Wam się „polubić” na Facebooku jakąś wiadomość, choć była ona dla Was smutna bądź wstrząsająca?  Baczny obserwator internetowego świata z pewnością niejednokrotnie zwracał uwagę na sytuację, w której użytkownicy, chcąc wyrazić solidarność dotyczącą przykrego wpisu (takiego jak np. czyjaś śmierć czy katastrofa), wciskali przycisk „lubię to”, który zupełnie nie odpowiadał emocjom towarzyszącym opisywanemu statusowi.

Emotikony na Facebooku

Facebook wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich użytkowników wprowadził paletę emotikonek, dzięki którym możliwe jest wyrażanie emocji towarzyszących odbieranej przez użytkownika treści. Od teraz Facebook pozwala nie tylko „lubić” prezentowane treści ale również „kochać” je oraz wyrażać: zachwyt, śmiech, smutek i złość.

Zmiany z pewnością wpłyną na jakość treści prezentowanych na Facebooku, ze względu na możliwość wyrażenia dezaprobaty związanej z daną treścią. Nie da się również ukryć, że w miarę rozwoju platformy użytkownicy Facebooka coraz rozważniej zaczęli rozdawać „lajki”. Poszerzenie spektrum reakcji może prowokować do zwiększonego zaangażowania i pozwoli na zróżnicowanie wartości poszczególnych postów dla odbiorców.

Najbliższe miesiące pokażą w jaki sposób specjaliści ds. social media będą potrafili wykorzystać nowe rozwiązania w komunikacji marek. Wprowadzenie „Reactions” niesie ze sobą zagrożenia  ale również  szanse na nowatorskie i angażujące wykorzystanie narzędzia.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Jak zdobyć bazę klientów? Skuteczne sposoby na legalne i efektywne pozyskiwanie kontaktów 30.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Jak zdobyć bazę klientów? Skuteczne sposoby na legalne i efektywne pozyskiwanie kontaktów

Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

W jakim programie warto zrobić stronę internetową? 28.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

W jakim programie warto zrobić stronę internetową?

Czy wiesz, że aż 71% małych firm posiada stronę internetową?* Dla wielu z nich to podstawowe źródło pozyskiwania klientów. Jeśli jeszcze nie masz własnej witryny albo planujesz nową, z pewnością zadajesz sobie pytanie: w jakim programie warto zrobić stronę internetową? W tym artykule przeprowadzimy Cię przez najlepsze opcje, od kreatorów po edytory kodu i platformy CMS, abyś mógł wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb biznesowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt