Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
16.02.2016 | czas czytania: 5 min | EPR | autor: Artefakt

Live streaming przyszłością mediów społecznościowych?

Live streaming przyszłością mediów społecznościowych?

Ogromne sukcesy Snapchata, Periscope czy Meerkata potwierdziły zainteresowanie użytkowników przekazami transmitowanymi na żywo. Mark Zuckerberg nie pozostaje w tyle, najnowsza usługa Live for Facebook Mentions zdobywa coraz większe grono odbiorców, również w Polsce.

https://www.youtube.com/watch?v=klwexuqIoYM

Usługa pozwala nam na transmitowanie ważnych wydarzeń (wywiady, koncerty, konferencje) w czasie rzeczywistym. Przekaz pojawia się w strumieniu aktualności. Użytkownicy mają możliwość komentowania oraz udostępniania – tak, jak w przypadku standardowych postów. Podczas transmisji, w górnym rogu możemy na bieżąco sprawdzać, ile osób obserwuje nas w danym momencie. Po zakończeniu, możemy pozostawić audycję w newsfeedzie, do ponownego obejrzenia.

Jak wspominał Jakub Szmigielski z Facebook Warsaw, podczas transmisji online #BRIEFmorning, usługa na razie dostępna jest dla użytkowników prywatnych (wprowadzana stopniowo) oraz dla profili publicznych, które przeszły proces weryfikacji.

 

Jak zweryfikować swój fanpage?

  1. Wchodzimy w ustawienia strony internetowej.
  2. Z ustawień ogólnych wybieramy opcję Weryfikacja strony.
  3. Klikamy Zweryfikuj stronę, a następnie Rozpocznij.
  4. Wybieramy formę weryfikacji (telefoniczną lub na podstawie dokumentu firmowego).
  5. Podajemy swój numer lub przesyłamy zdjęcie dokumentu.
  6. Wpisujemy uzyskany 4-cyfrowy kod.

 

W tym momencie z usługi transmisji live mogą korzystać jedynie zweryfikowane wcześniej strony, weryfikacja nowych profili jest obecnie niedostępna. Możliwe, że wróci ponownie.

Polskie marki oraz osoby publiczne coraz chętniej korzystają z nowej formy przekazu. Co ciekawe, pierwszym politykiem w Polsce (a może i na świecie), który wziął udział w transmisji live był prezydent Andrzej Duda.

Streamingi online to niewątpliwie jeden z wiodących trendów mediów społecznościowych w roku 2016. Warto wziąć je pod uwagę podczas tworzenia komunikacji marki.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

pozycjonowanie strony na wordpress 15.09.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

Pozycjonowanie strony na WordPressie – 10 fundamentów

WordPress to platforma przyjazna dla osób poszukujących intuicyjnych rozwiązań do prowadzenia serwisu internetowego. Optymalizacja i pozycjonowanie strony opartej na WordPressie to skuteczna droga do zwiększenia jej popularności. Wystarczy zadbać o kilka podstawowych kwestii dot. SEO (ang. Search Engine Optymization), aby pojawiły się pierwsze efekty. Poniżej prezentujemy 10 elementów, o których warto pamiętać podczas projektowania i pozycjonowania serwisu zbudowanego na CMS WordPress oraz metody, jak je wdrożyć. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak ocen

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI? 12.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Nowoczesne koncepcje marketingowe – jak zmieniają się zasady gry w erze AI?

Jeszcze dekadę temu nowoczesne koncepcje marketingowe opierały się głównie na digitalizacji działań i obecności w internecie. Dziś sytuacja wygląda zupełnie inaczej – mamy do czynienia z rewolucją, której głównym napędem jest sztuczna inteligencja. Automatyzacja, hiperpersonalizacja i zaawansowana analityka danych sprawiają, że zasady gry w marketingu zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowi gracze zdobywają rynek, a tradycyjne firmy muszą się dostosować, aby nie zostać w tyle. W tym artykule pokażemy, jak Marketing 4.0, Marketing 5.0, a także klasyczne modele – od Koncepcji 4P po Koncepcję 7P – łączą się dziś z narzędziami AI, aby tworzyć skuteczne działania marketingowe i budować przewagę konkurencyjną. Dowiesz się również, jak Ty, jako przedsiębiorca, możesz z nich korzystać w swojej codziennej pracy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu? 08.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Zastosowanie AI w kampaniach e-mail marketingowych – jak zwiększyć skuteczność mailingu?

Czy wiesz, że e-mail marketing wciąż generuje średnio 42 zł przychodu z każdej wydanej złotówki? To czyni go jednym z najskuteczniejszych kanałów komunikacji z klientami. Problem w tym, że rynek jest przesycony wiadomościami, a skrzynki odbiorcze użytkowników pękają w szwach. Rozwiązaniem okazuje się sztuczna inteligencja, która nie tylko zwiększa skuteczność kampanii, ale też pozwala tworzyć doświadczenia dopasowane do indywidualnych potrzeb odbiorców. W tym artykule pokażemy, jak zastosowanie AI w automatyzacji marketingu odmienia oblicze mailingu. Dowiesz się, jak działa automatyzacja e-mail marketingu, w jaki sposób tworzenie spersonalizowanych kampanii wpływa na konwersje oraz jakie narzędzia warto znać. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt