
Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.
Zarejestruj się bezpłatnie
                                Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Audytuj bezpłatnieRemarketing stał się jednym z najlepszych narzędzi służących marketerom do „odzyskiwania użytkowników”, czyli wyświetlenia komunikatu reklamowego odbiorcy, który opuścił stronę internetową bez dokonania konwersji. Przy odpowiednim podziale grup docelowych jesteśmy w stanie stworzyć bardzo dobre reklamy odpowiadające potrzebom użytkowników. Jednak bardzo często spotykamy się z problemem podziału grup użytkowników, w taki sposób, aby trafiać do nich z odpowiednim przekazem reklamowym. Efekt końcowy to najczęściej ogólny przekaz, który jedynie po części trafia w gusta danego użytkownika.
W pewnym momencie spotykamy się jednak z problemem – co zrobić, kiedy nie jesteśmy w stanie odpowiednio utworzyć grup docelowych? Co zrobić, jeżeli jeden użytkownik przegląda naszą stronę przeglądając wiele grup/kategorii produktowych? Jaką stworzyć reklamę i jak najlepiej do niego trafiać?
Odpowiedzią na te pytania jest zastosowanie remarketingu dynamicznego AdWords. Działanie to można porównywać do bardzo szczegółowo prowadzonych kampanii tradycyjnych.
Remarketing dynamiczny staje się w tej chwili jednym z najlepszych i stosunkowo łatwych do zastosowania narzędzi, poprawiających znacząco parametry reklamy. W związku z krótkim czasem wdrożenia (niski koszt) wydaje się bardzo dobrym rozwiązaniem – szczególnie w przypadku kiedy posiadamy już uruchomioną kampanię Google Shopping.
                    
                                    
        
            03.11.2025
            |
            czas czytania: 5:00 min
            |
            Strony internetowe
        
        
        
                                    
        
            27.10.2025
            |
            czas czytania: 5:00 min
            |
            Sztuczna Inteligencja AI
        
        
        
                                    
        
            20.10.2025
            |
            czas czytania: 5:00 min
            |
            Inne