Efekty
W ciągu roku, wypracowaliśmy wspólnie następujące efekty, które pokażemy na wykresach Senuto, Google Search Console i Google Analytics.
- Senuto
- wzrost fraz w top 3 o 2400% (Senuto) z 2 (16.11.2020) do 50 (16.11.2021)
– wzrost fraz w top 10 o 503% (Senuto) z 26 (16.11.2020) do 157 (16.11.2021)
– wzrost fraz w top 50 o 148% (Senuto) z 246 (16.11.2020) do 610 (16.11.2021)
– wzrost liczby adresów url, które pokazują się w organicznych wynikach wyszukiwania w top 10 o 238% (Senuto) z 13 (16.11.2020) do 44 (16.11.2021)
- Google Search Console
Poniżej prezentujemy wykres liczby kliknięć i wyświetleń na przełomie ostatnich 12 miesięcy
- Google Analytics
Porównaliśmy dwa okresy – okres współpracy 16.11.2020-15.11.2021 z analogicznym okresem rok wcześniej, tj. 16.11.2019-15.11.2020 i zanotowaliśmy w ruchu bezpłatnym:
– wzrost liczby użytkowników o 1079 % (z 1 969 do 23 227)
– wzrost liczby nowych użytkowników o 1122% (z 1 876 do 22 747)
– wzrost liczby sesji o 877% (z 3 272 do 31 993)
Porównywaliśmy także 01.11.2021-15.11.2021 z analogicznym okresem rok wcześniej, tj. 01.11.2020-15.11.2020 i w ruchu bezpłatnym notujemy:
– wzrost liczby użytkowników o 418 % (z 211 do 1 094)
– wzrost liczby nowych użytkowników o 430% (z 193 do 1024)
– wzrost liczby sesji o 391% (z 272 do 1338)
- Narzędzie Artefaktu
Poniżej znajduje się tabela z pozycjami najważniejszych fraz na początku współpracy i obecnie