Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Wiktoria Umińska-Kazana

Absolwentka ekonomii ze specjalizacją zarządzanie przedsiębiorstwem na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Z marketingiem internetowym związana od 2008 roku. W Artefakcie zarządza zespołem specjalistów, szkoli, tworzy kreatywne strategie marketingowe i opiekuje się największymi klientami. W swoim portfolio posiada wiele ogólnopolskich brandów. Lubi pracę na danych – umiejętnie wyciąga konstruktywne wnioski z liczb w Google Ads i Google Analytics skutecznie optymalizując kampanie reklamowe.

Doba jest dla niej zdecydowanie za krótka. Chodzi własnymi ścieżkami i lubi zbaczać z utartych szlaków, zwłaszcza podczas dalekich wypraw z plecakiem z kategorii local experience. Po każdym urlopie czuje, że musi odpocząć.
Otacza się dobrze zaprojektowanymi przedmiotami, kocha styl mid century modern i modę vintage. W wolnych chwilach, których ma coraz mniej szyje autorskie zabawki inspirowane duńskim dizajnem. Miejski ogrodnik, przygarnia każdą roślinę tworząc miejską dżunglę w domu i pracy. Winny influencer – wraz z grupą przyjaciół propaguje kulturę picia dobrego wina i nigdy nie odmówi kieliszka Châteauneuf-du-Pape.