Poznaj tajniki pozycjonowania stron!

W Artefakt od 12 lat prowadzimy szkolenia z tematyki pozycjonowania stron dla naszych Klientów i współpracowników. Teraz chcemy podzielić się naszą ekspercką wiedzą z Tobą! Na naszym szkoleniu dowiesz się jak stworzyć stronę internetową, jak nią zarządzać i jak zdobywać wysokie pozycje w Google.

Kto skorzysta ze szkolenia:

  • Właściciele firm, którzy rozważają inwestycję w SEO
  • Marketerzy, którzy mają za zadanie współpracować z agencją SEO
  • Webmasterzy i web developerzy, którzy chcą zdobyć wiedzę o SEO
  • Wszyscy, którzy chcą poznać zasady pozycjonowania
Szkolenie Warszawa

Nasze szkolenie w Warszawie

Profesjonalne szkolenie SEO

Karol Wilczyński

Prowadzący
Karol Wilczyński

Starszy Specjalista SEO w agencji Artefakt. Wypozycjonował wiele serwisów naszych klientów. Lubi dzielić się wiedzą. Zawsze stara się budować dobre relacje, wychodząc naprzeciw oczekiwaniu partnerów.

Oskar Chęciak

Prowadzący
Oskar Chęciak

Od zawsze interesuje się tematyką związaną z internetem i marketingiem. Z zamiłowania tworzy strony internetowe i programuje. To wszystko sprawia, że ma ogromną wiedzę na temat SEO i analityki internetowej. Dodatkowo do każdego problemu podchodzi analitycznie i z pełnym zaangażowaniem.

Koszt szkolenia

Dzień I + II
Podstawy + Zaawansowany

przy zapisie do 31.01 — 1099 zł
Możliwość osobnego zapisu na poszczególne dni szkolenia

Dzień 1 – 599 zł

Dzień 2 – 699 zł

Co otrzymujesz w cenie?

Dwa dni szkolenia prowadzone przez doświadczonych trenerów
Materiały szkoleniowe – aby wracać do zdobytej wiedzy
Przerwy kawowe i lunch
Certyfikat ukończenia szkolenia

Każdy dzień szkolenia trwa ok. 7 godzin (nie licząc przerw).

Przewidujemy również część praktyczną szkolenia – zabierz ze sobą laptopa.

Pobierz regulamin szkolenia

Dzień I

Na tym szkoleniu:

  • poznasz podstawy SEO, analityki internetowej i copywritingu,
  • będziesz miał pełne podstawy aby uczestniczyć w drugiej części szkolenia – zaawansowane SEO.

Agenda

  • wybór domeny – jak sprawdzić domenę historyczną oraz jaką nazwę wybrać dla domeny nowej,
  • wybór hostingu,
  • wybór CMS – jaki CMS wybrać dla e-commerce, a jaki dla bloga albo wizytówki firmy.
  • jak działa wyszukiwarka Google
    • płatne i bezpłatne wyniki wyszukiwania
    • jak działają użytkownicy wyszukiwarki i co z tego dla Ciebie wynika?
    • podstawowe czynniki rankingowe on-site i off-site
  • zalety i wady SEO
    • kiedy SEO będzie strzałem w dziesiątkę?
    • kiedy SEO będzie stratą czasu i pieniędzy?
  • pozycjonowanie wczoraj , dziś i jutro, czyli kilka mitów na temat SEO
    • kilka przekonań na temat SEO, które są pieśnią przeszłości. I narażają Cię na straty
    • ile będziesz czekał na „wypozycjonowanie” strony?
  • trzy filary które budują widoczność twojej strony internetowej.
  • planowanie struktury serwisu
  • dlaczego przebudowa strony często kończy się spadkiem ruchu? Jak tego uniknąć?
    • przekierowania,
    • planowanie treści,
    • SEO i UX – sprzymierzeńcy, czy konkurenci?
  • jak połączyć SEO z innymi działaniami marketingowymi, by zmaksymalizować zysk?
    • synergia SEO i działań on-line (Google Ads, Social Media),
    • synergia SEO I działań off-line (banery, ulotki, reklama w radio).
  • pozycjonowanie lokalne
    • kiedy pozycjonowanie lokalne jest skuteczne?
    • jak pozycjonować się lokalnie na jedną lokalizację?
    • jak pozycjonować się lokalnie na wiele lokalizacji?
  • ogólne zasady tworzenia treści na strony internetowe
  • optymalizacja tekstu pod Google (nasycanie frazami, ryzyko kanibalizacji)
  • optymalizacja grafiki
  • tworzenie treści na potrzeby blogów, stron ofertowych i sklepów – podobieństwa, różnice, wskazówki
  • narzędzia niezbędne przy pracy nad treścią.
  • czym jest analityka internetowa i jakie daje możliwości?
  • omówienie procesu w kontekście analityki internetowej.
  • dlaczego warto korzystać z Google Analytics?
  • założenie i integracja Google Analytics,
  • przegląd interfejsu użytkownika (konto, usługi ,widoki),
  • podstawowa konfiguracja Google Analytics,
  • nadawanie uprawnień i poziomy dostępów.
  • podstawowe informacje o wymiarach i danych,
  • podstawowe pojęcia (użytkownik, odsłona, sesja, współczynnik odrzuceń, śr. czas trwania sesji itp.),
  • źródła ruchu.
  • czym jest konwersja?
  • liczba i współczynnik konwersji,
  • czym jest cel w znaczeniu Google Analytics?
  • definiowanie celu.
  • raporty Czas rzeczywisty,
  • raporty Odbiorcy,
  • raporty Pozyskiwanie,
  • raporty Zachowanie,
  • raporty Konwersji.

Dzień II

Na tym szkoleniu:

  • poznasz tajniki SEO i algorytmu Google,
  • poszerzysz podstawową wiedzę o SEO o bardziej złożone zagadnienia m.in.: link building i dane uporządkowane,
  • poznasz bardziej złożone zagadnienia dotyczące analityki internetowej.

Warsztaty praktyczne: samodzielny Keyword Research i optymalizacja z wykorzystaniem SENUTO.

Agenda

  • zacznij od podstaw, czyli słowa kluczowe
    • wybór słów kluczowych dla domeny
    • nie wyważaj otwartych drzwi – analizuj konkurencję
    • jak szybko ocenić, czy masz szansę wypozycjonować dane słowo kluczowe?
  • spraw, by Google zrozumiało, co sprzedajesz, czyli optymalizacja strony
    • planowanie landing pages
    • optymalizacja sekcji head strony
    • optymalizacja adresów URL
    • linkowanie wewnętrzne
    • indeksacja stron
  • co linki dają Twojej domenie?
  • jakie są rodzaje linków?
  • co to jest anchor text i jak z niego korzystać?
  • skąd brać linki i po co znów podglądać konkurencję?
  • proces indeksowania:
    • jak dokładnie przebiega?
    • jak nim zarządzać?
    • co należy indeksować, a co nie?
  • dane strukturalne – co dają i czy warto z nich korzystać,
  • JavaScript SEO.
  • wykorzystanie filtrów w widokach danych,
  • wykluczenie domen odsyłających,
  • konfiguracja śledzenia wyszukiwarki wew.
  • tworzenie segmentów,
  • grupowanie treści,
  • definicje list odbiorców.
  • wprowadzenie do zdarzeń w Google Analytics,
  • sposoby implementacji zdarzeń,
  • zakładanie celów na podstawie zdarzeń.
  • atrybucja konwersji,
  • konwersje wspomagane,
  • e-commerce.

Dlaczego warto?

szkolenie seo

Zdobędziesz aktualną wiedzę od specjalistów, którzy na co dzień pracują przy pozycjonowaniu stron.

Warsztaty SEO

Wykorzystasz zdobytą wiedzę na warsztatach praktycznych, aby móc ją później zastosować w pozycjonowaniu Twojej strony.

Uczestnicy szkolenia

Będziesz mógł wziąć udział w dyskusji na temat metod pozycjonowania i zadać pytania, które Cię nurtują.

Narzędzia SEO

Na szkoleniu zaawansowanym poznasz narzędzia SEO, dzięki którym przeanalizujesz swoją stronę.

Opinie uczestników poprzednich edycji

Podobała mi się interakcja z prowadzącymi i omawianie tematu na konkretnych przykładach.

Dużo wiadomości i przydatnych informacji w krótkim czasie, przystępna cena szkolenia.

Świetne szkolenie. Podobała mi się energia prowadzących i ich gotowość do odpowiadania na pytania.

Nie czekaj! Liczba miejsc ograniczona