Linki sponsorowane Google

Zarządzanie kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce warto powierzyć partnerowi Google, który potrafi osiągnąć znacznie więcej przy tym samym budżecie. Często ma też wcześniej dostęp do najnowszych narzędzi. Kilka dodatkowych argumentów można znaleźć w witrynie firmy Google.

 

Kampanie linków sponsorowanych

Linki sponsorowane to coraz popularniejsza forma reklamy internetowej. Mają one postać tekstu wyświetlanego nad wynikami wyszukiwania oraz obok nich. Link sponsorowany jest wyświetlany po wpisaniu przez użytkownika do wyszukiwarki frazy kluczowej. Dzięki temu linki te mają duża skuteczność i są dopasowane do potrzeb odbiorcy.

Opłata za linki sponsorowane pobierana jest za kliknięcie, czyli w konsekwencji wejście przez użytkownika na stronę docelową.

Najważniejsze zalety linków sponsorowanych to:

  • Trafność – docieramy do osób poszukujących danego produktu
  • Szybkość – reklamy są widoczne zaraz po stworzeniu kampanii
  • Mierzalność – możemy uzyskać dokładne dane statystyczne odnośnie skuteczności naszych działań
  • Elastyczność – możemy dokonywać zmian i obserwować ich efekty niemal natychmiast
  • Efektywność – płacimy wyłącznie za przejście użytkownika na naszą stronę internetową. 

Doświadczenie

Certyfikat Google Partner

Prowadzenie kampanii Adwords i zarządzanie kampaniami linków sponsorowanych w najpopularniejszej wyszukiwarce w Polsce warto powierzyć firmie posiadającej status Partnera Google, która potrafi osiągnąć znacznie więcej przy tym samym budżecie. Partnerzy Google często mają też wcześniej dostęp do najnowszych narzędzi. Kilka dodatkowych argumentów można znaleźć w witrynie firmy Google.

 

 

Artefakt - zespół specjalistów

 

obsługa klientów Artefakt

Artefakt jako Partner Google

Od 2005 roku zebraliśmy mnóstwo doświadczenia w zakresie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych Adwords. Dzisiaj 11 doświadczonych specjalistów SEM prowadzi równocześnie ponad 829 kampanii. Łączna wartość kampanii, którymi zarządzaliśmy przekracza 18 mln zł.

Analizy firmy Google wskazują, że jakość naszej obsługi jest znacząco powyżej średniej wyliczonej dla polskich agencji.

Strategia

Dopasowujemy strategię i zakres prowadzonych działań do celów biznesowych takich jak wizyty na stronie, zapytania ofertowe lub sprzedaż on-line. Dzięki temu maksymalizujemy korzyści wynikające z prowadzenia linków sponsorowanych w Google.

 

W ankiecie przeprowadzonej wśród klientów agencji interaktywnych przez SMG KRC Artefakt została oceniona najwyżej w kategorii:

Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i wysokością sprzedaży
Strategia

Ciągła optymalizacja

Kampaniami linków sponsorowanych każdego klienta opiekuje się indywidualny opiekun - specjalista Adwords, który na bieżąco koryguje ustawienia reklam - na bieżąco zmienia budżety, słowa kluczowe Adwords, wykluczenia i treści reklam tak, aby uzyskiwać coraz lepsze rezultaty i reagować na zmieniające się otoczenie.

Analityka i raportowanie

Regularnie analizujemy statystyki kampanii w narzędziach oferowanych przez Google Adwords oraz w Google Analytics. Dostarczamy wartościowych raportów prezentujących najważniejsze parametry.

Elastyczne rozliczenia

Stosujemy metody rozliczeń dopasowane do różnych potrzeb. Standardowo nasze wynagrodzenie to procent zarządzanego budżetu. Możliwe jest także rozliczanie się za konkretny efekt (zapytania ofertowe, sprzedaż). Szczegółowy cennik znajduje się tutaj