Linki sponsorowane AdWords

/ Słownik SEO
Google Adwords system reklamowy

Linki sponsorowane AdWords – płatne reklamy w wyszukiwarce Google. Zostają wyświetlone nad oraz pod dziesięcioma naturalnymi wynikami wyszukiwania. Linki sponsorowane oznaczone są zieloną ramką ze słowem „Reklama”.

Reklamodawca nie ponosi kosztów za samo wyświetlenie się reklamy w wynikach wyszukiwania. Dopiero gdy użytkownik kliknie w odnośnik, opłata zostanie naliczona.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....