Czym są linki sponsorowane AdWords? - Blog Artefakt

Linki sponsorowane AdWords

/ Słownik SEO
Google Adwords system reklamowy

Linki sponsorowane AdWords – płatne reklamy w wyszukiwarce Google. Zostają wyświetlone nad oraz pod dziesięcioma naturalnymi wynikami wyszukiwania. Linki sponsorowane oznaczone są zieloną ramką ze słowem „Reklama”.

Reklamodawca nie ponosi kosztów za samo wyświetlenie się reklamy w wynikach wyszukiwania. Dopiero gdy użytkownik kliknie w odnośnik, opłata zostanie naliczona.

Raport Skuteczności w GSC powstaje w oparciu o kanoniczne adresy URL. Sprawdź, co wywoła ta zmiana...
W połowie stycznia 2019 roku amerykański gigant udostępnił Asystenta Google w polskiej wersji...
Teksty publikowane w mediach społecznościowych są coraz lepiej indeksowane przez wyszukiwarkę...
Podsumowujemy branżę SEO w 2018 roku i prognozujemy najważniejsze wyzwania na 2019 r. Czy czeka nas...