Blog firmowy

/ Słownik SEO
blog firmowy

Blog firmowy to jedna z form promocji biznesu w internecie, która wspomaga proces kreowania wizerunku oraz budowania relacji z odbiorcami, a także wspiera pozycjonowanie serwisu internetowego. Dobrze przygotowany blog pomaga pozyskiwać nowych klientów.

Marka lub firma prowadzi bloga, publikując wpisy powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością (np. porady związane z produktami lub usługami, opisy oferty, aktualności z życia przedsiębiorstwa).

Blog firmowy można postawić w subdomenie lub w katalogu. W pierwszym przypadku, stanowi integralną część strony internetowej, w drugim natomiast występuje jako odrębna witryna.

Najnowsze artykuły na blogu:
SEO Content Marketing to skuteczne narzędzie zwiększania widoczności marki w internecie. Uważaj...
Do tej pory mogliśmy ustawiać atrybut follow lub nofollow w linkach wychodzących ze strony. Google...
Google Serach Console pozwala na dostosowanie strony do wymagań wyszukiwarki Google. Korzystaj z...
Google reaktywuje swój kanał na YouTube, przygotowując wideo poradniki dotyczące optymalizacji...
Sprawdź, jak w kilku krokach założyć darmową wizytówkę w Google Moja...