Blog firmowy

/ Słownik SEO
blog firmowy

Blog firmowy to jedna z form promocji biznesu w internecie, która wspomaga proces kreowania wizerunku oraz budowania relacji z odbiorcami, a także wspiera pozycjonowanie serwisu internetowego. Dobrze przygotowany blog pomaga pozyskiwać nowych klientów.

Marka lub firma prowadzi bloga, publikując wpisy powiązane tematycznie z prowadzoną działalnością (np. porady związane z produktami lub usługami, opisy oferty, aktualności z życia przedsiębiorstwa).

Blog firmowy można postawić w subdomenie lub w katalogu. W pierwszym przypadku, stanowi integralną część strony internetowej, w drugim natomiast występuje jako odrębna witryna.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...