Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

AMP – Accelerated Mobile Pages

/ Słownik SEO
Telefony komórkowe

AMP, czyli Accelerated Mobile Pages jest sposobem budowania stron internetowych umożliwiającym szybkie renderowanie. Technologia ma na celu ułatwienie użytkownikom przeglądania płynnie wyświetlających się artykułów w wersjach mobilnych, skracając do minimum czas ładowania strony. AMP składa się z trzech elementów, do których należą:

  • AMP HTML – zawierający zalecenia dotyczące kodu HTML rozszerzonego o właściwości AMP (np. dedykowane tagi),
  • AMP JS – biblioteki JavaScript odpowiadające za szybkie ładowanie się treści na stronie,
  • AMP CDN – element odpowiedzialny za dostarczanie zweryfikowanych dokumentów AMP stosowany jednak opcjonalnie.

Najnowsze artykuły na blogu:
Podsumowujemy rok 2020 w PPC w systemach reklamowych Facebook i Google Ads. Jakie najważniejsze...
Przedstawiamy najważniejsze zmiany w analityce internetowej w 2020 roku i trendy na 2021 rok....
Reklama na brand konkurencji nie zawsze jest zgodna z prawem. Sprawdź, jak przeprowadzić legalną...
Podsumowujemy rok 2020 w branży SEO i prognozujemy, jakie będą najważniejsze trendy w...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...