AMP – Accelerated Mobile Pages

/ Słownik SEO
Telefony komórkowe

AMP, czyli Accelerated Mobile Pages jest sposobem budowania stron internetowych umożliwiającym szybkie renderowanie. Technologia ma na celu ułatwienie użytkownikom przeglądania płynnie wyświetlających się artykułów w wersjach mobilnych, skracając do minimum czas ładowania strony. AMP składa się z trzech elementów, do których należą:

  • AMP HTML – zawierający zalecenia dotyczące kodu HTML rozszerzonego o właściwości AMP (np. dedykowane tagi),
  • AMP JS – biblioteki JavaScript odpowiadające za szybkie ładowanie się treści na stronie,
  • AMP CDN – element odpowiedzialny za dostarczanie zweryfikowanych dokumentów AMP stosowany jednak opcjonalnie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....