DuckDuckGo – alternatywa dla wyszukiwarki Google 29.11.2023 | czas czytania: 9 | SEM

DuckDuckGo – alternatywa dla wyszukiwarki Google

Na przestrzeni lat Google stał się dla nas synonimem wyszukiwarki internetowej. Czy warto zatem szukać jakichkolwiek alternatyw, szczególnie poza mainstreamem? Warto, jeśli zależy Ci na maksymalnej prywatności. Dowiedz się, czym jest DuckDuckGo i jakie niesie za sobą możliwości! Czytaj więcej
Czym jest ukrywanie treści na stronie – wszystko o cloaking 11.11.2023 | czas czytania: 5 min | SEO

Czym jest ukrywanie treści na stronie – wszystko o cloaking

Na stronach przygotowanych na urządzenia mobilne można ukrywać treść w przyciskach lub buttonach, jeśli jest to uzasadnione z punktu widzenia użyteczności witryny internetowej - informuje Gary Ilyes. Jednak na desktopach ta praktyka jest nadal niedozwolona! Czytaj więcej
Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć? 06.11.2023 | czas czytania: 8 | SEO

Domain authority – czym jest autorytet domeny i jak go zwiększyć?

Czy wiesz, w jaki sposób Twoja strona internetowa oceniana jest przez roboty wyszukiwarki? Dowiedz się, czym jest autorytet domeny, jakie czynniki na niego wpływają oraz – co najważniejsze – jak na niego zapracować. Czytaj więcej
Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii! 04.11.2023 | czas czytania: 5 min | SEO

Ruch z mobile prześcignął desktop po raz pierwszy w historii!

Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej. Czytaj więcej
CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności 20.10.2023 | czas czytania: 9 | SEO

CTR prawdę Ci powie: jak analizować skuteczność reklam w oparciu o współczynnik klikalności

Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych. Czytaj więcej
Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu 02.10.2023 | czas czytania: 9 | SEO

Google nie indeksuje Twojej strony? 13 powodów, które mogą mieć wpływ na indeksację serwisu

Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata. Czytaj więcej
Najważniejsze czynniki rankingowe 27.09.2023 | czas czytania: 9 | SEO

Najważniejsze czynniki rankingowe

Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu podpowiedzi. Sprawdźcie zestawienie wskaźników, które trzeba brać pod uwagę, zarządzając swoją witryną. Czytaj więcej
Co to jest cloaking i dlaczego należy go unikać? 14.09.2023 | czas czytania: 6 | SEO

Co to jest cloaking i dlaczego należy go unikać?

Cloaking to praktyka manipulowania wynikami pozycjonowania stron internetowych. Jest niezgodna z wytycznymi Google. Dowiedz się więcej. Czytaj więcej
Marketing terytorialny – jak wykorzystuje się go w SEO 03.08.2023 | czas czytania: 6 | SEO

Marketing terytorialny – jak wykorzystuje się go w SEO

Sprawdź, w jaki sposób możesz rozwinąć swoją firmę za pomocą marketingu internetowego! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt