Shoper to jeden z lepszych CMS-ów opartych o oprogramowanie SaaS ze względu na intuicyjność obsługi panelu administracyjnego oraz dostępność wielu funkcjonalności ułatwiających realizację procesu pozycjonowania. W odróżnieniu od wielu darmowych platform sprzedażowych zapewnia również bezproblemową integrację z podstawowymi aplikacjami zwiększającymi użyteczność serwisu. Konfiguracja szablonu jest prosta, a możliwość dostosowania wielu elementów wyglądu strony pozwala na jej personalizację. Czego można chcieć więcej od prostej witryny sprzedażowej? Na pewno jasnej instrukcji, jak pozycjonować sklep na Shoperze krok po kroku, którą udostępniamy poniżej!
Co oferuje CMS Shoper?
Wybierając to oprogramowanie, możemy liczyć na:
- 14 dni darmowych testów pozwalających na zapoznanie się z platformą,
- szablon graficzny RWD w cenie,
- bezpłatną pomoc techniczną,
- narzędzia do integracji z systemami płatności online, integracją z Allegro, Ceneo, Subiektem i najważniejszymi firmami kurierskimi. Więcej informacji – shoper.pl/integracje/,
- AppStore dla sklepu online z aplikacjami wspierającymi sprzedaż. Więcej informacji – shoper.pl/appstore-aplikacje/,
- Shoper Premium oferuje dedykowaną pomoc, nawet 10x szybsze ładowanie podstron, odporny na obciążenia hosting oraz profesjonalną migrację strony z innej platformy. Więcej informacji – shoper.pl/premium/.
Obecnie możemy skorzystać z 4 pakietów – Złoty, Platynowy, Diamentowy, Premium, których ceny rozpoczynają się od 84 zł miesięcznie. Shoper często organizuje promocje, np. pierwsze 3 pakiety obecnie (stan na 26.05.2020) kosztują 25 zł miesięcznie. Dodatkowo Artefakt jako oficjalny partner Shopera również może liczyć na preferencyjne opłaty abonamentowe, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszym działem handlowym.
Ponadto platforma Shoper jest przyjazna SEO, a nawet polecana przez wielu specjalistów ds. pozycjonowania, którzy na co dzień spotykają się z różnymi CMS-ami dla e-commerce. Większość zmian optymalizacyjnych można wprowadzić z poziomu panelu administracyjnego, wyklikując odpowiednie opcje. Jak przebiega optymalizacja sklepu na Shoperze? Poniżej opisujemy krok po kroku, co należy zrobić, aby dostosować stronę pod SEO.
Integracja sklepu Shoper z Google Analytics
Aby zintegrować sklep na Shoperze z Google Analytics, wchodzimy w Konfiguracja > Integracje > Inne > Google Analytics. W tym miejscu wpisujemy kod śledzenia w formacie UA-XXXXXX-X oraz włączamy e-commerce.