05.05.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
13 praktyk SEO na 2025 rok – jak przygotować się na zmiany?
Czy Twoja strona jest gotowa na rewolucję SEO w 2025 roku? Algorytmy Google zmieniają zasady szybciej niż kiedykolwiek, a to, co działało wczoraj, jutro może już nie mieć znaczenia. Jeśli chcesz utrzymać wysokie pozycje i skutecznie przyciągać klientów, musisz działać teraz. Przygotowaliśmy dla Ciebie 13 praktyk SEO, które pomogą Ci nie tylko przetrwać zmiany, ale i wyprzedzić konkurencję. Sprawdź, jak zoptymalizować stronę na nowe czasy i zbudować trwałą przewagę!
Czytaj więcej
20.03.2025
|
czas czytania: 2:00 min
|
SEO
5 typów treści, których prawdopodobnie nie używasz. Warto je znać!
Content na stronach internetowych ma znaczenie dla SEO i pozycji w wyszukiwarkach. Łatwo jednak zapomnieć, że powinien być tworzony przede wszystkim dla internautów, a nie robotów. Tylko wtedy będzie działać. Blogi czy posty na Social Media to dziś podstawa. Jak sprawić, by content był bardziej kreatywny? Oto 5 rodzajów treści, które warto znać!
Czytaj więcej
17.02.2025
|
czas czytania: 5:00 min
|
SEO
Zero-Click Content – treści, które nie potrzebują kliknięć
Liczby nie kłamią: 92% użytkowników korzysta z wyszukiwarki Google. Dlatego dobrze, aby znalazł się na niej Twój firmowy content. Zero-Click Content stanowią treści, które przekazują od razu informacje użytkownikowi. Nie musi on nigdzie klikać i zostać przeniesiony dalej. Czym są i jak wygląda strategia ich tworzenia, dowiesz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej
12.12.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Chwytliwe nagłówki, które konwertują – jak tworzyć ciekawe tytuły i śródtytuły na stronie internetowej?
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8 wskazówek!
Czytaj więcej
11.12.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404
Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów.
Czytaj więcej
06.12.2024
|
czas czytania: 6
|
SEO
Favicon – czym jest, jak go stworzyć i dlaczego warto z niego korzystać w marketingu?
Czym jest favicon, jaki jest jego wpływ na stronę i dlaczego jest ważny? Poznaj odpowiedzi!
Czytaj więcej
05.12.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak skrócić czas ładowania strony? – 6 wskazówek
Szybkość ładowania strony wpływa na pozyskanie wartościowego ruchu, generowanie konwersji oraz pozycję w wynikach wyszukiwania. Jak poprawić page speed strony? Skorzystaj z naszych 6 wskazówek na optymalizację czasu wczytywania strony!
Czytaj więcej
04.12.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Paginacja przyjazna pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO?
Paginacja, czyli podział treści na podstrony internetowe ułatwia użytkownikowi ich przyswajanie oraz nawigację w obrębie witryny. Jak wdrożyć stronicowanie przyjazne pozycjonowaniu? Przedstawiamy kilka wskazówek.
Czytaj więcej
03.12.2024
|
czas czytania: 7
|
SEO
Korzyści z pozycjonowania sklepu stacjonarnego
Wszystko, co musisz wiedzieć o promowaniu sklepu stacjonarnego w internecie! Dowiedz się, w jaki sposób pozycjonować swój biznes, nawet gdy działasz lokalnie.
Czytaj więcej
02.12.2024
|
czas czytania: 5 min
|
SEO
Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych
Działając w brany usług transportowych i przewozowych, koniecznie należy reklamować swoją działalność w internecie. Poznaj naszych 9 wskazówek na promocję i zwiększanie widoczności w sieci.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?
Zamów rozmowę