Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

/ SEO
Internet w telefonie

Obraz przyciąga wzrok internauty i zachęca do zapoznania się z tekstem, dlatego w wielu artykułach zamieszczane są screeny i infografiki. Z grafiką możemy się także spotkać w mobilnych wynikach wyszukiwania – przy adresie URL wyświetla się miniaturka zdjęcia zmieszczonego na danej podstronie.

 

Miniaturki zdjęć pozostaną na stałe w mobile SERP?

W mobilnych wynikach wyszukiwania pojawiają się miniaturki obrazów przy adresie URL prowadzącym do danej strony. Grafika zostaje wyświetlona przy zapytaniach, które wskazują, że użytkownik poszukuje konkretnego produktu, np. kieliszków do wina. Taka funkcjonalność była już testowana w tym roku w sierpniu oraz w grudniu 2014 r.

Grafika w mobile SERP

 

 

 

Mobile SERP

Czy obrazki w wynikach organicznych w mobile zostaną już na stałe? Google na razie wstrzymuje się od komentarza na ten temat. Grafika z jednej strony zachęca do kliknięcia w dany adres URL, a z drugiej strony powoduje, że SERP stają się mniej czytelne. Z kolei dla właścicieli domen jest to możliwość na wyróżnienie się spośród konkurencji i zachęcenie do zapoznania się z ich ofertą.

Najnowsze artykuły na blogu:
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby...
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...