Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

/ SEO
Internet w telefonie

Obraz przyciąga wzrok internauty i zachęca do zapoznania się z tekstem, dlatego w wielu artykułach zamieszczane są screeny i infografiki. Z grafiką możemy się także spotkać w mobilnych wynikach wyszukiwania – przy adresie URL wyświetla się miniaturka zdjęcia zmieszczonego na danej podstronie.

 

Miniaturki zdjęć pozostaną na stałe w mobile SERP?

W mobilnych wynikach wyszukiwania pojawiają się miniaturki obrazów przy adresie URL prowadzącym do danej strony. Grafika zostaje wyświetlona przy zapytaniach, które wskazują, że użytkownik poszukuje konkretnego produktu, np. kieliszków do wina. Taka funkcjonalność była już testowana w tym roku w sierpniu oraz w grudniu 2014 r.

Grafika w mobile SERP

 

 

 

Mobile SERP

Czy obrazki w wynikach organicznych w mobile zostaną już na stałe? Google na razie wstrzymuje się od komentarza na ten temat. Grafika z jednej strony zachęca do kliknięcia w dany adres URL, a z drugiej strony powoduje, że SERP stają się mniej czytelne. Z kolei dla właścicieli domen jest to możliwość na wyróżnienie się spośród konkurencji i zachęcenie do zapoznania się z ich ofertą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...