Grafika w snippetach w mobilnych wynikach wyszukiwania

/ SEO
Internet w telefonie

Obraz przyciąga wzrok internauty i zachęca do zapoznania się z tekstem, dlatego w wielu artykułach zamieszczane są screeny i infografiki. Z grafiką możemy się także spotkać w mobilnych wynikach wyszukiwania – przy adresie URL wyświetla się miniaturka zdjęcia zmieszczonego na danej podstronie.

 

Miniaturki zdjęć pozostaną na stałe w mobile SERP?

W mobilnych wynikach wyszukiwania pojawiają się miniaturki obrazów przy adresie URL prowadzącym do danej strony. Grafika zostaje wyświetlona przy zapytaniach, które wskazują, że użytkownik poszukuje konkretnego produktu, np. kieliszków do wina. Taka funkcjonalność była już testowana w tym roku w sierpniu oraz w grudniu 2014 r.

Grafika w mobile SERP

 

 

 

Mobile SERP

Czy obrazki w wynikach organicznych w mobile zostaną już na stałe? Google na razie wstrzymuje się od komentarza na ten temat. Grafika z jednej strony zachęca do kliknięcia w dany adres URL, a z drugiej strony powoduje, że SERP stają się mniej czytelne. Z kolei dla właścicieli domen jest to możliwość na wyróżnienie się spośród konkurencji i zachęcenie do zapoznania się z ich ofertą.

Najnowsze artykuły na blogu:
Skuteczny mailing pomaga zmniejszyć współczynnik porzuconych koszyków. Podpowiadamy, na co należy...
Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak...
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...