Jeśli zajmujesz się reklamami na Facebooku i analizujesz ich statystyki między innymi w Google Analytics, możesz zobaczyć pewne rozbieżności. Dlaczego tak się dzieje?
Czytaj więcej
W sierpniu Google zafundowało znam aktualizację swojego algorytmu. Dowiedz się, czym jest Helpful Content Update i jak tworzyć treści, które lubi Google.
Czytaj więcej
Phishing to coraz poważniejszy problem. Ten rodzaj oszustwa rozwija się w świecie digital w zastraszającym tempie, a cyberprzestępcy mają coraz to nowsze pomysły, jak wyłudzić od nas dane wrażliwe. Czy możemy się jakoś przed tym uchronić? Jak nie stać się ofiarą phishingu?
Czytaj więcej
Kontakt z klientem to jeden z najważniejszych aspektów marketingu, jeśli nie najważniejszy. Konsumenci oczekują od firmy przede wszystkim indywidualnego podejścia i szczerej oraz realnej próby zrozumienia ich potrzeb.
Czytaj więcej
W wirtualnej przestrzeni warto zainwestować czas i przygotować dobrej jakości content, który trafi do naszych odbiorców. Instastories są drogą, które za pomocą swoich funkcji pomoże nawiązać relacje z odbiorcami, a także jest to miejsce na treści luźniejsze, niebezpośrednio związane z biznesem.
Czytaj więcej
Prowadzisz działania Google Ads, ale nie przynoszą one żadnych rezultatów? A może Twoje kampanie są w rękach agencji reklamowej lub freelancera i od tygodni nic się nie dzieje? Jeśli odpowiedź na któreś pytanie jest pozytywna, to prawdopodobnie czas na audyt konta.
Czytaj więcej
Netnografia daje cenną wiedzę na temat insightów. Firmy mogą ją wykorzystać do tworzenia innowacji, optymalizacji produktów, rozwoju ścieżki klienta, a także w zakresie komunikacyjnym. Badania zachowań, potrzeb i problemów użytkowników Internetu są źródłem wiedzy o trendach, które można wykorzystać w rozwoju biznesu.
Czytaj więcej