Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

CTR – Click Through Rate 01.01.2024 | czas czytania: 5 min | Słownik SEO

CTR – Click Through Rate

Współczynnik klikalności CTR pokazuje procentowy stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń. Jest stosowany np. w kampaniach reklamowych Google Adwords. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Sklepy z artykułami dla dzieci. Jak promować dostępny asortyment? 01.01.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

Sklepy z artykułami dla dzieci. Jak promować dostępny asortyment?

Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby zadbać o potrzeby swoich dzieci. Prezentujemy kilka wskazówek, jak zachęcić rodziców do zakupów w danym sklepie internetowym. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym 01.01.2024 | czas czytania: 5 min | Analityka

Analityka e-commerce – statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym

Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Udostępnianie konta reklamowego Facebook Ads agencji reklamowej krok po kroku 01.01.2024 | czas czytania: 5 | EPR

Udostępnianie konta reklamowego Facebook Ads agencji reklamowej krok po kroku

Rozpoczynasz współpracę z agencją w zakresie prowadzenia płatnych kampanii Facebook Ads? Podpowiadamy, jak udostępnić konto reklamowe partnerowi. Skorzystaj z jednego z 3 sposobów! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Kampanie brandowe wśród specjalistów Google Ads 01.01.2024 | czas czytania: 5 min | SEM

Kampanie brandowe wśród specjalistów Google Ads

Reklamy brandowe Google Ads skutecznie zwiększają widoczność marki w internecie. Sprawdź, kiedy najlepiej reklamować się na słowa brandowe. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości? 01.01.2024 | czas czytania: 5 | Analityka

Google Analytics 4 – jak będzie wyglądała analityka przyszłości?

Co nowego znajdziemy w Google Analytics 4? Jak włączyć nową usługę? Zobacz krótkie wprowadzenie do Google Analytics 4. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony  01.01.2024 | czas czytania: 5 min | SEO

15 wtyczek i rozszerzeń SEO do przeglądarek Chrome oraz Firefox przydatnych podczas optymalizacji strony 

Prezentujemy 15 wtyczek SEO do przeglądarki Chrome i Firefox, które pomogą w pozycjonowaniu strony www. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Jak osiągnąć work-life balance na home office? 13 wskazówek zdalnych copywriterów 01.01.2024 | czas czytania: 5 | SEM

Jak osiągnąć work-life balance na home office? 13 wskazówek zdalnych copywriterów

Doradzamy, jak zachować work-life balance, pracując zdalnie. 13 wskazówek od copywriterów wykonujących obowiązki w zaciszu domowego biura. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Budowanie relacji z klientem za pomocą content marketingu 20.12.2023 | czas czytania: 9 | SEM

Budowanie relacji z klientem za pomocą content marketingu

Angażujące treści i spersonalizowany przekaz to terminy, które od dość dawna dominują w marketingowej dyskusji. Jak marketing relacji wygląda jednak w praktyce oraz dlaczego warto postawić na budowanie silnej i lojalnej bazy odbiorców? Przekonajmy się! Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt