Wyszukiwarka internetowa Google

Sposoby na wyszukiwanie w Google: 13 metod na zawężanie wyników wyszukiwania

czas czytania: 5

min

Przygotowaliśmy listę 13 sposobów na efektywne wyszukiwanie w Google. Poznaj operatory i komendy, dzięki którym szybko dotrzesz do interesujących Cię informacji w wyszukiwarce Google.

promocja firm transportowych

Jak dotrzeć do celu w internecie, czyli 9 wskazówek na promocję firm przewozowych

czas czytania: 5

min

Działając w brany usług transportowych i przewozowych, koniecznie należy reklamować swoją działalność w internecie. Poznaj naszych 9 wskazówek na promocję i zwiększanie widoczności w sieci.

instalacja Google Analytics

3 metody weryfikacji wdrożenia kodu śledzenia Google Analytics

czas czytania: 5

min

Instalacja kodu śledzenia Google Analytics jest konieczna, aby zbierać dane o zachowaniu użytkowników. Sprawdź 3 sposoby na zweryfikowanie poprawności konfiguracji identyfikatora GA.

sklep z ubraniami

7 elementów, których nie może zabraknąć w sklepie z odzieżą online

czas czytania: 5

min

Sklepy z ubraniami oferują dziś coś więcej niż tylko to, co dostępne na wieszakach. Prowadząc działalność w internecie, sprzedają produkty, ale także inspirują, jak wyglądać modnie. Aby osiągnąć sukces w branży fashion, warto zadbać o kilka elementów. Poznaj 7 skutecznych wskazówek.

Wyszukiwarka internetowa Google

Autouzupełnianie w wyszukiwarce Google – podpowiedzi dla użytkowników i słowa kluczowe do pozycjonowania

czas czytania: 5

min

Wpisując frazę w okienko wyszukiwania, bardzo często pojawiają się podpowiedzi. Jest to autouzupełnianie – algorytm, który ułatwia użytkownikom dotarcie do najbardziej adekwatnych odpowiedzi na ich zapytania.

Google Maps

Opis firmy i możliwość dodawania filmów – nowe funkcje Google Moja Firma

czas czytania: 5

min

Skorzystaj z nowej opcji w Google Moja Firma – dodaj opis o firmie, który wyświetli się w lokalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce.

NAP pozycjonowanie lokalne

Opinie użytkowników na wizytówkach GMF w wynikach wyszukiwania

czas czytania: 5

min

W wyszukiwarce i w Google Maps na wizytówkach GMF pojawiły się fragmenty opinii użytkowników pojawiające się na zapytania dotyczące lokalnych przedsiębiorstw.

strona internetowa www

Paginacja przyjazna pozycjonowaniu stron – jak wdrożyć stronicowanie pod SEO?

czas czytania: 5

min

Paginacja, czyli podział treści na podstrony internetowe ułatwia użytkownikowi ich przyswajanie oraz nawigację w obrębie witryny. Jak wdrożyć stronicowanie przyjazne pozycjonowaniu? Przedstawiamy kilka wskazówek.

błąd 404

Stwórz stronę błędu 404 wspierającą konwersję – 10 kreatywnych komunikatów o błędzie 404

czas czytania: 5

min

Strona błędu 404 pojawia się na ekranie, aby poinformować użytkownika o braku poszukiwanej podstrony w witrynie internetowej. Przemyślana czterysta czwórka skutecznie wspomoże konwersję. Przedstawiamy 10 kreatywnych pomysłów.

Pozycjonowanie hoteli

Pozycjonowanie hoteli – praktyczne wskazówki

czas czytania: 5

min

Prowadząc hotel czy pensjonat, warto zadbać o zwiększenie widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania w Google. Prezentujemy kilka najważniejszych działań, które skutecznie wspomogą SEO.

panel Google AdWords

Google Chrome blokuje nachalne reklamy, czyli realizacja postanowień Coalition for Better Ads

czas czytania: 5

min

Google Chrome blokuje nachalny przekaz reklamowy na urządzeniach desktopowych i mobilnych. Sprawdź, jakie rodzaje reklam będą ignorowane przez giganta z Kalifornii.

seo techniczne

Gdzie znajdują się dane dostępu FTP do hostingu (serwera)?

czas czytania: 5

min

Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było dokonać zmian w plikach źródłowych strony. Podpowiadamy, gdzie można znaleźć dostępy FTP do hostingu lub serwera.

Pozycjonowanie restauracji

Jak wypromować restaurację? Część pierwsza – skuteczne pozycjonowanie gastronomii

czas czytania: 5

min

Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto postawić na skuteczne pozycjonowanie restauracji. Przedstawiamy kompleksowy przewodnik, jak zwiększyć widoczność lokalu gastronomicznego w sieci.

lighthouse seo

Wtyczka Lighthouse od Google – przeprowadź podstawowy audyt SEO

czas czytania: 5

min

Googlowska wtyczka do przeglądarki Chrome – Lighthouse to narzędzie pomagające przeprowadzić podstawowy audyt strony internetowej. Nowym modułem jest SEO Audit, sprawdzający optymalizację serwisu.

kod strony

Kiedy stosować rel=”author” a kiedy rel=”publisher” na stronie internetowej?

czas czytania: 5

min

Rel=”publisher” i rel=”author” to meta tag służące do powiązania strony z profilem Google Plus. Sprawdź, kiedy stosować jeden, a kiedy drugi znacznik.

pozycjonowanie firm produkcyjnych

Pozycjonowanie firm produkcyjnych

czas czytania: 5

min

Pozycjonowanie firm produkcyjnych różni się od promowania działalności w sieci firm z innych branż. Przedstawiamy tajniki działań SEO podejmowanych dla producentów działających w sektorze B2B i B2C.

stop words

Stop words, czyli słowa pomijane przez wyszukiwarki

czas czytania: 5

min

Stop words to słowa, które są pomijane przez wyszukiwarki, ale nadają sens poszczególnym zdaniom. Jak optymalizować tekst pod SEO, zwracając uwagę na stop words?

prędkość ładowania strony

Lepsze wyniki w PageSpeed Insights za pomocą optymalizacji pliku .htaccess

czas czytania: 5

min

Optymalizacja w pliku .htaccess pozwoli poprawić rezultaty w Page Speed Insights, czyli czas ładowania strony, a także zachować swoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Podpowiadamy, jak to zrobić.

promocja hoteli w AdWords

Efektywna reklama hotelu, czyli kampanie Google AdWords

czas czytania: 5

min

Jedną z najpopularniejszych i najbardziej skutecznych form promocji hoteli w internecie są kampanie AdWords. Podpowiadamy, jak korzystać z sieci reklamowej Google, aby wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych propozycji.

facebook fanpage

Facebook zaktualizuje News Feed i doceni strony angażujące użytkowników

czas czytania: 5

min

Facebook wprowadza zmiany w News Feedzie. Większy priorytet zyskają posty od naszych znajomych i rodziny, a dopiero za nimi znajdą się marki, które najlepiej angażują swoich użytkowników.

facebook social media

Jak założyć sklep na Facebooku? Kompleksowa instrukcja obsługi

czas czytania: 5

min

Sklep na Facebooku jest świetnym sposobem na wsparcie działań e-commerce. Pozwala zaprezentować produkty szerszej grupie odbiorców i wyróżnić ofertę na tle konkurencji. Zobacz, jak założyć tę sekcję na firmowym fanpage’u.

prędkość ładowania strony

Narzędzie Test My Site – sprawdź, ilu użytkowników tracisz z powodu page speed

czas czytania: 5

min

Narzędzie Test My Site pomoże Ci zoptymalizować mobilną wersję strony. Dzięki aplikacji sprawdzisz, jaki procent użytkowników zatrzymałbyś na stronie, gdybyś poprawił czas ładowania strony.

tworzenie infografik - web design

Infografika, która generuje konwersje – 7 sposobów na pozyskiwanie leadów!

czas czytania: 5

min

Atrakcyjne obrazy skutecznie przyciągają uwagę użytkowników i zachęcają ich do podjęcia akcji. W efekcie przyczyniają się więc do generowania konwersji. Podpowiadamy 7 sposobów, jak przygotować efektywną infografikę.

e-sklepy

Gdzie postawić sklep internetowy – w subdomenie czy katalogu?

czas czytania: 5

min

Gdzie najlepiej podstawić sklep internetowy – w katalogu czy w subdomenie? Przestawiamy za i przeciw obu rozwiązań i wskazujemy najlepszą opcję!