Artefakt cares about Your privacy
In order to offer access to a secure, functional and attractive service, we use identifiers sent by your device and may store or read small text files (e.g. cookies) contained on your device. Based on your consent, we will process personal data, such as unique identifiers, information sent by end devices for personalization of advertisements and content, statistical demographic information for traffic measurement, we will also analyze the usefulness of certain solutions of the service, their performance in order to improve user satisfaction - hereinafter: your Data. By clicking "Accept all" you consent to the processing of your data in a broad way, including sharing it with third parties - a list of which can be found in the Privacy Policy. By clicking "Modify" you can make your choice of settings. By clicking "Necessary only," you refuse to consent to the use of optional settings and the transfer of additional data. You can make changes to your choices at any time by clicking the padlock button in the corner of the page. Regardless of your preference settings on our site, you can also manage your browser`s privacy settings. For more information about data processing, see our Privacy Policy.
Manage preferences
Select the consents of your choice
Necessary
Necessary scripts and data stored on the end device contribute to the security and usability of the website by enabling secure access to basic functions such as site navigation and access to specific areas of the website. The website cannot be properly displayed without this group.
Functionality
This is data used to personalize your use of our website and to remember choices you make while using our website. For example, we may use functional cookies to remember your language preferences or to remember your login information, making it easier for you to use the site.
Analytics
Scripts and data used to collect information to analyze site traffic and how users use the site, how they came to the site, and to create aggregate demographic statistics about users. Analytical cookies and similar technologies allow us to measure the effectiveness of actions taken and content presented.
Marketing
Scope responsible for displaying personalized ads that may be of interest to the user based on browsing history and habits and demographic criteria. Also, third-party files that, in conjunction with files installed while browsing other websites, profile the user, providing him or her with the marketing, advertising and retargeting content deemed most appropriate.
Personalize
Accept choices
Accept all

Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
11.05.2024 | czas czytania: 8:00 min | Inne | autor: Artefakt

Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads

Płatna promocja na Facebooku – koszty Facebook Ads

Ile kosztują reklamy Facebook Ads?

Reklamy na Facebooku to skuteczny system, który nie wymaga wysokich nakładów finansowych. Firma może przeznaczyć właściwie dowolny budżet na emisję banneru reklamowego i dotrzeć w ten sposób do dowolnie szerokiego grona odbiorców. Reklamę kupuje się na kilka różnych sposobów, np. za pośrednictwem aukcji, gdzie można szczegółowo ustawić parametry związane z grupą docelową lub miejscem wyświetlania.

Budżet na reklamę ustawia się w modelu całkowitym (na cały okres trwania działań) lub dziennym. W drugim przypadku minimalny wydatek na emisję większości materiałów reklamowych w Facebook Ads wynosi średnio od 1 do 5 dolarów. Kwota wzrośnie jednak w zależności od ustawień kampanii, a wprowadzoną wartość można zmienić właściwie w dowolnym momencie.

fb_ads_2-2

Chcesz wiedzieć, ile będą kosztowały reklamy Facebook Ads dla Twojej firmy?

reklama_instagram

Kampania reklamowa na Instagramie – koszty

Konto reklamowe na Facebooku daje również możliwość emitowania postów sponsorowanych w aplikacji Instagram. Reklama wyświetla się pomiędzy zdjęciami udostępnianymi przez prywatnych użytkowników, dlatego powinna wyróżniać się ciekawą oprawą graficzną. Nierzadko więc firmy muszą dodatkowo inwestować w profesjonalne zdjęcia lub grafiki.

Podobnie jak w przypadku kampanii na Facebooku, nie da się precyzyjnie określić ceny reklamy na Instagramie. Kwoty zależą m.in. od sprecyzowanej grupy odbiorców, celu prowadzonych działań, atrakcyjności prezentowanego materiału oraz konkurencyjności w branży, w której funkcjonuje firma.

Jak wyceniamy obsługę Facebook Ads?

Przygotowując kosztorys, bierzemy pod uwagę różne czynniki, aby wycena jak najlepiej odzwierciedlała realnie podejmowane działania i odpowiadała potrzebom Klienta. Precyzyjnie określamy usługi wchodzące w zakres oferty i podajemy koszty, o których należy pamiętać przy wyborze elementów dodatkowo uzupełniających kampanię.

WIELKOŚĆ I ROZPOZNAWALNOŚĆ FIRMY


Wiemy, że każde przedsiębiorstwo rządzi się własnymi prawami, dlatego na początku dokładnie analizujemy jego charakter, mając na względzie m.in. grupę odbiorców i dotychczasowe działania podejmowane w social mediach. Na tej podstawie określamy potencjał działalności klienta w serwisach społecznościowych. Następnie ustalamy najlepsze formaty reklam na Facebooku i szacujemy budżet na płatną promocję.

POTENCJAŁ BRANŻY NA FACEBOOKU


Zwiększenie aktywności w social mediach jest szczególnie wskazane w przypadku niektórych branż. Jeśli marka działa np. w sektorze B2C (ang. business-to-consumer) i w realnym świecie opiera się na kontakcie z klientem, otwarcie się na nowy kanał komunikacji w postaci Facebooka może przynieść znakomite efekty. Reklamy na Facebooku to doskonałe źródło generowania leadów, pozyskiwania nowych klientów i partnerów biznesowych.

POMYSŁ NA REALIZACJĘ USŁUGI


Kreacja reklam na Facebooku musi być dostosowana do grupy docelowej. Wśród postów reklamowych mogą znajdować się np. grafiki i ilustracje, tworzone na zamówienie przez najlepszych rysowników w kraju. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy na życzenie klienta przygotowali strategię kampanii opartą o angażujące zdjęcia i obrazy. Trzeba pamiętać, że choć taka usługa pozornie wymaga mniej nakładów pracy, to wynagrodzenia dla artystów pochłoną znaczną część środków przeznaczonych na promocję w social media.

BUDŻET NA REKLAMĘ NA FACEBOOKU


Zawsze pytamy naszych Klientów, jaki budżet na płatną promocję w social media są w stanie przeznaczyć. Staramy się wpasować w możliwości finansowe, ale także doradzamy, jaką kwotą należy dysponować, aby z sukcesem pozyskiwać zapytania ofertowe za pomocą Facebook Ads. Nasze doświadczenie pozwala nam służyć profesjonalnym wsparciem przez cały okres współpracy.

CELE MARKETINGOWE KLIENTA


Jasno określony cel stanowi podstawę budowania strategii w mediach społecznościowych oraz założeń budżetowych. Słuchamy naszych Klientów i liczymy się z ich oczekiwaniami. Jeśli natomiast firma nie ma jasno sprecyzowanych celów związanych z obecnością na Facebooku lub w innych kanałach social media, podpowiadamy, jak je ustalić.

Zapytaj o indywidualną wycenę

Jak wybrać agencję do obsługi FB Ads?

Prowadzenie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku wymaga dużych nakładów pracy. Profesjonalne zdjęcia, praca programisty i grafika po prostu kosztują. Dlatego nie zalecamy wyboru agencji do obsługi reklam Facebook Ads tylko na podstawie niskiej ceny. Tanim ofertom często towarzyszą działania realizowane bez pomysłu i strategii, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Przed podjęciem współpracy warto też uważnie przeczytać przedstawioną ofertę i sprawdzić, czy zawiera ona wszystkie usługi, planowane elementy kampanii oraz dodatkowe koszty, na które ewentualnie należy się przygotować.

Lista typowych działań agencji social media

prowadzenie-kampanii-facebook-ads_strategia

Strategia

Zespół obsługujący płatną promocję na Facebooku w pierwszej kolejności opracowuje strategię, aby cała kampania była spójna. Działania planuje na podstawie profilu działalności klienta. Pod uwagę brany jest zarówno zasięg fanpage’a, jak i grupa docelowa.

Przygotowanie kreacji reklamy

Przyciągające wzrok reklamy Facebook Ads muszą mieć odpowiednią oprawę graficzną, aby zaangażować użytkowników i przekonać ich do dokonania konwersji. Zespół obsługujący płatne kampanie wraz z Klientem opracowuje sposób komunikacji, wyrażając go poprzez grafikę i treść reklamy.

prowadzenie-kampanii-facebook-ads_kreacja
prowadzenie-kampanii-facebook-ads_content

Opracowanie contentu

Specjaliści social media kreatywnie podchodzą do tworzenia treści. Liczbę postów sponsorowanych dostosowują do charakteru firmy i branży, w której ta działa. Odwołując się do psychologicznych mechanizmów podejmowania decyzji, przygotowują teksty reklamowe, które sprzedają na Facebooku.

Opracowanie kampanii pod grupę docelową

Facebook dostarcza reklamodawcom dane dotyczące użytkowników – ich zainteresowaniach, wieku, płci, profilu zawodowym. Dotarcie do precyzyjnie określonej grupy docelowej nie jest trudne, jeśli posiada się wiedzę, jak skutecznie zoptymalizować kampanię reklamową.

prowadzenie-kampanii-facebook-ads_opytymalizacja
prowadzenie-kampanii-facebook-ads_prowadzenie

Prowadzenie kampanii reklamowej

Pracownicy agencji przygotowują banery i posty sponsorowane zgodnie z ustalonymi wcześniej założeniami strategii biznesowej klienta i planu promocji w social media. Mieszcząc się w budżecie określonym przez Klienta, wybierają takie formaty reklam, które doprowadzą do jak największej liczby konwersji.

Zaufaj agencji z wieloletnim doświadczeniem!

Inwestycja w marketing internetowy się opłaca

Obecność w social mediach to dziś niemal obowiązkowy punkt strategii marketingowej większości firm. Aby prowadzona kampania przynosiła zadowalające efekty, nie wystarczy jednak tylko posiadać kont na portalach społecznościowych, trzeba też na nich zaistnieć i być aktywnym. Wydatki na płatne reklamy m.in. na Facebooku stanowią więc coraz większą część budżetów przeznaczanych na e-marketing.

Mniejsze marki nierzadko wybierają samodzielne prowadzenie kampanii Facebook Ads, aby ograniczyć koszty. Regularne optymalizowanie reklam, publikowanie postów, przygotowywanie spójnego contentu i grafik – to działania czasochłonne. Warto powierzyć te obowiązki zewnętrznej agencji marketingowej.

rsz_untitled

Pozwól naszym specjalistom przeanalizować potencjał reklamowy Twojej firmy w mediach społecznościowych.

Skontaktuj się z nami i sprawdź, ile możesz zyskać, oddając biznes w ręce profesjonalistów.

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami







    Akceptuję Zasady Korzystania z Serwisu www.artefakt.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k, WeNet Group S.A. i WeNet Sp. z o.o. udostępnionych przeze mnie danych osobowych na warunkach opisanych w Zasadach. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. Ponadto, wyrażam zgodę na wykonywanie przez Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k, , WeNet Group S.A. i WeNet Sp. z o.o. działań w zakresie marketingu bezpośredniego kierowanych na urządzenia telekomunikacyjne, w tym w szczególności telefony lub komputery, których jestem użytkownikiem końcowym oraz wyrażam zgodę na otrzymywanie od Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k, WeNet Group S.A. i WeNet Sp. z o.o. informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej, także przy użyciu automatycznych systemów wywołujących na podane w niniejszym formularzu: adres poczty elektronicznej lub numer telefonu. Przyjmuję do wiadomości, że zgoda udzielona Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k, WeNet Group S.A. i WeNet Sp. z o.o. w zakresie wyżej wymienionej komunikacji marketingowej może być przeze mnie wycofana w dowolnym czasie, poprzez kontakt z Działem Obsługi Klienta tel. 739 943 500 lub email firma@www.artefakt.pl bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Ocena artykułu:
    Ikona

    How useful was this post?

    Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

    Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

    Brak ocen

    Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

    Pozostałe artykuły

    Ikona

    How useful was this post?

    Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

    Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

    Brak ocen

    gdzie kupić domenę i hosting 14.08.2025 | czas czytania: 5:00 min | Domeny/hosting

    Gdzie najlepiej kupić domenę i hosting?

    Założenie własnej strony internetowej jest dziś tak samo ważne, jak kiedyś posiadanie wizytówki czy reklamy w prasie. To adres internetowy jest pierwszym punktem kontaktu między klientem a Twoją firmą. Domena to nie tylko techniczny element — to część marki, a hosting decyduje o tym, czy Twoja witryna będzie szybka, stabilna i bezpieczna. Dobrze dobrane rozszerzenie domeny, właściwy rejestrator nazw domen i solidny dostawca usług hostingowych mogą przesądzić o sukcesie Twojej obecności online. W tym artykule przeprowadzimy Cię krok po kroku przez proces zakupu domeny i wybór najlepszego hostingu stron internetowych. Czytaj więcej
    Ikona

    How useful was this post?

    Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

    Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

    Brak ocen

    SEO 11.08.2025 | czas czytania: 13 | SEO

    Pozycjonowanie stron – poradnik i podstawy

    Czasy, w których wykupienie domeny i stworzenie strony www wystarczyło do zaistnienia w Internecie, minęły bezpowrotnie. Właściciele witryn i serwisów online powinni zadbać o wysoką pozycję w wyszukiwarce Google, użyteczne treści oraz wartościowe linki. Dzięki temu będą w stanie przebić się przez stale rosnącą konkurencję w wirtualnym świecie. Prowadzisz bloga, stronę firmową lub własny sklep internetowy i nie wiesz, od czego zacząć? Przygotowaliśmy kompleksowy poradnik pozycjonowania stron internetowych, który odsłoni przed Tobą tajniki działań SEO. Zapraszamy do lektury! Czytaj więcej
    Ikona

    How useful was this post?

    Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

    Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

    Brak ocen

    image seo 08.08.2025 | czas czytania: 5 min | SEO

    Image SEO, czyli jak zoptymalizować grafikę na stronie internetowej

    Grafika na stronie internetowej jest elementem przyciągającym uwagę użytkownika. Ubarwia długą treść, pomagając przekazać najważniejsze informacje. Pozwala także na przyciągnięcie ruchu z wyszukiwarki grafiki. Jednak aby tak się stało, obrazy i zdjęcia należy zoptymalizować dla procesu pozycjonowania stron. Czy wiesz, jak to osiągnąć? W tym artykule pokażemy Ci, jak SEO zdjęć wpływa na pozycjonowanie stron internetowych, jakie znaczenie ma optymalizacja plików graficznych, alternatywny opis zdjęcia, atrybut alt czy odpowiedni format zdjęcia. Nauczysz się, jak dzięki kompresji obrazów, responsywności i strategii opartej o dane strukturalne zwiększyć ruch organiczny i skuteczność całej witryny. Czytaj więcej

    Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

    Zamów rozmowę
    Kontakt