Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
31.12.2021 | czas czytania: 2 | Aktualności | autor: Artefakt

By marzenia seniorów przekuć w rzeczywistość… – akcja mikołajkowa

By marzenia seniorów przekuć w rzeczywistość… – akcja mikołajkowa
Ten rok, zresztą jak każdy poprzedni, obfitował w wiele projektów – stawialiśmy czoła nowym wyzwaniom i realizowaliśmy założone cele biznesowe. Przychodzi jednak pewien wyjątkowy czas w roku – okres przedświąteczny, kiedy oprócz codziennych zadań, jednoczymy siły i całą firmą włączamy się w wyjątkowe akcje społeczne.

Tym razem wraz z Grupą Bauer dołączyliśmy do wolontariuszy Świętego Mikołaja dla Seniora. Celem akcji była pomoc seniorom z domów opieki społecznej i placówek opieki w całej Polsce. Każdy z seniorów napisał list, po czym fundacja zamieściła je na swojej stronie internetowej, by następnie wolontariusze wybrali ten jeden jedyny, wyjątkowy, który najmocniej chwycił za serducho. My, i ze względu na dużą liczbę osób w Grupie, i z ogromnej pojemności serca :), wybraliśmy aż 101 listów!Tuż po wyborze, w firmie zawrzało. Łączyliśmy się całymi teamami, żeby zrobić jak największe paczki; wspólnie po pracy chodziliśmy na zakupy, by na pewno o niczym nie zapomnieć. Wybieraliśmy najpiękniejsze perfumy, najcieplejsze koce i najsmaczniejsze słodycze.

W dniu dostarczenia paczek do firmy, powołaliśmy Artefaktowy Sztab Pakowaczy Prezentów, zaopatrzony w papier ozdobny, kolorowe tasiemki i wstążki. Po kilku godzinach wszystko było gotowe – spakowane paczki czekały na kurierów.Teraz nie pozostało nam nic innego, jak wypatrywać naszych paczek w rękach seniorów na udostępnionych fotorelacjach ze strony Świętego Mikołaja. Widok uśmiechu na twarzach obdarowanych to najpiękniejszy prezent, jaki mogliśmy sobie wymarzyć w te święta.

Zobacz też: Netcamp już za dwa tygodnie. Będziemy tam!

Jako firma, staramy się na co dzień dbać o dobrą atmosferę i utrzymanie przyjacielskich stosunków, ale takie akcje, jak ta, jeszcze bardziej nas łączą i uświadamiają, że razem jesteśmy najsilniejsi!

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

indeksacja strony w Google 13.10.2025 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Jak sprawdzić czy strona jest zaindeksowana?

Inwestując w stronę internetową, oczekujesz jednego — żeby klienci mogli ją znaleźć w Google. Jednak nawet najlepiej zaprojektowana witryna nie przyniesie efektów, jeśli nie została zaindeksowana. Właśnie dlatego tak ważne jest, aby regularnie sprawdzać indeksowanie strony i wiedzieć, jak działa proces indeksowania w wyszukiwarce. W tym artykule wyjaśnimy, jak krok po kroku sprawdzić stan indeksacji strony w Google, jak przyspieszyć indeksowanie strony, co może blokować roboty indeksujące oraz jak korzystać z narzędzi takich jak Google Search Console czy Index Checker. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

wyszukiwanie obrazem 06.10.2025 | czas czytania: 5:00 min | Inne

Jak wyszukiwać obrazem? Poradnik

W świecie, w którym 90% informacji dociera do nas w formie wizualnej, szybkie odnajdywanie źródeł zdjęć czy podobnych grafik staje się nie tylko wygodą, ale i biznesową przewagą. Wyszukiwanie obrazem, czyli tzw. reverse image search, to narzędzie, które zrewolucjonizowało sposób korzystania z internetu – od identyfikacji przedmiotów i miejsc, po weryfikację praw autorskich. Dla sklepów internetowych to także dodatkowy kanał pozyskiwania klientów, bo optymalizacja zdjęć w e-commerce sprawia, że każde zdjęcie produktu może działać jak osobna strona wejściowa z Google. Z tego poradnika dowiesz się, jak wyszukiwać obrazem na różnych urządzeniach, jakie metody i funkcje są dostępne oraz w jaki sposób możesz wykorzystać to rozwiązanie w biznesie i codziennym życiu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

AI & e-mail marketing 29.09.2025 | czas czytania: 5:00 min | Sztuczna Inteligencja AI

Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje e-mail marketing? Przykłady i narzędzia

E-mail marketing od lat pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. Jednak tradycyjna analiza danych i ręczna segmentacja klientów powoli odchodzą w zapomnienie. Sztuczna inteligencja zmienia sposób, w jaki firmy prowadzą proces generowania leadów, analizując dane potencjalnych klientów w czasie rzeczywistym i automatyzując komunikację. Dzięki zastosowaniu uczenia maszynowego możliwa jest nie tylko personalizacja oferty, ale także przewidywanie trendów i podejmowanie decyzji biznesowych opartych na rzetelnych danych. A czy Ty zdążyłeś już przekonać się, jak AI może usprawnić Twój e-mail marketing i przełożyć się na realny wzrost sprzedaży? W tym artykule pokażemy Ci, dlaczego sztuczna inteligencja analizuje dane lepiej niż standardowe metody używane w tym celu, jakie praktyczne możliwości daje AI oraz które narzędzia pomogą Ci osiągnąć przewagę nad konkurencją. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt