Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
25.04.2022 | czas czytania: 4 | Aktualności | autor: Artefakt

21. Targi eHandlu

21. Targi eHandlu

Każda firma w różny sposób dba o swój pozytywny wizerunek. Jednym z elementów dobrej strategii marketingowej jest udział w wydarzeniach powiązanych z branżą i dzielenie się swoim doświadczeniem. To znakomita okazja, aby zdobyć nowe kontakty, zainteresować potencjalnych klientów usługami lub produktami marki i przekonać niektórych przedsiębiorców do współpracy.

Nic zatem dziwnego, że postanowiliśmy w tym roku wziąć udział w XXI edycji Targów eHandlu. Wydarzenie odbyło się 14 kwietnia 2022 roku w centrum EXPO XXI w Warszawie i przyciągnęło wiele prestiżowych firm i specjalistów działających w branży online.

21. Targi eHandlu

Targi eHandlu są jednym z ważniejszych eventów w branży e-commerce. Sam organizator podkreśla, że jest to: „największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej”. Prestiż i dogodna lokalizacja przedsięwzięcia w Warszawie umożliwiła zaprezentowanie oferty firmy szerokiemu gronu odwiedzających. Szczególnie że wydarzenie skierowane było do wszystkich podmiotów mających styczność z marketingiem internetowym – sprzedawców, właścicieli czy firm proponujących różne usługi i produkty. To nie tylko miejsce, w którym można zapoznać się z interesującą ofertą, ale i dowiedzieć się, jakie trendy obowiązują w dynamicznie rozwijającym się obszarze marketingu online.

 

Jako doświadczona firma oferująca usługi SEO i SEM możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Śledzimy branżowe nowinki, dlatego przygotowaliśmy dla uczestników targów eHandlu materiały edukacyjne m.in.:  10 rad dla Twojego sklepu internetowego, zalety PPC czy heurystyki Nielsena w marketingu internetowym. Odwiedzający wydarzenie mogli uzyskać na naszym stoisku wiele informacji, m.in. podpytać i uzyskać pomoc w audycie SEO oraz porozmawiać o rozwoju biznesu w sieci. Dziękujemy za liczne odwiedziny i interesujące rozmowy!

Prezentacja naszego eksperta

Targi eHandlu to nie tylko wystawcy i możliwość pozyskania kontaktów biznesowych. Wydarzenie ściąga również specjalistów z branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą. Każdego roku na tym wydarzeniu pojawiają się wybitne osobowości z marketingu internetowego, co pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego aktualizowania i poszerzania wiedzy, która w tej branży szybko ulega dezaktualizacji. W tym roku uruchomiono 4 sceny dla prelegentów, a prezentacje mogli wygłosić wyłonieni w głosowaniu na LinkedIn specjaliści. Jednym z prelegentów został nasz Ekspert SEO, który zaprezentował „7 rzeczy, które musisz robić, aby poprawić sprzedaż w Twoim sklepie. Jak SXO wpływa na konwersję i jak to robią najlepsi?”. Prezentacja Karola Wilczyńskiego spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Udział w wydarzeniu był bezpłatny, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszej firmy podczas kolejnych edycji.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Jak zdobyć bazę klientów? Skuteczne sposoby na legalne i efektywne pozyskiwanie kontaktów 30.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | marketing internetowy

Jak zdobyć bazę klientów? Skuteczne sposoby na legalne i efektywne pozyskiwanie kontaktów

Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

W jakim programie warto zrobić stronę internetową? 28.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

W jakim programie warto zrobić stronę internetową?

Czy wiesz, że aż 71% małych firm posiada stronę internetową?* Dla wielu z nich to podstawowe źródło pozyskiwania klientów. Jeśli jeszcze nie masz własnej witryny albo planujesz nową, z pewnością zadajesz sobie pytanie: w jakim programie warto zrobić stronę internetową? W tym artykule przeprowadzimy Cię przez najlepsze opcje, od kreatorów po edytory kodu i platformy CMS, abyś mógł wybrać rozwiązanie najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb biznesowych. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Pani pracująca na tablecie 11.07.2025 | czas czytania: 5:00 min | Web Design

Co oznacza Customer Experience? Definicja i najważniejsze elementy

Czy wiesz, że 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia?* W czasach, gdy produkty i ceny stają się coraz bardziej podobne, to właśnie doświadczenie klienta decyduje o wyborze marki. Z tego powodu firmy coraz częściej inwestują w zarządzanie doświadczeniem, czyli CXM (Customer Experience Management), by budować przewagę konkurencyjną i dostarczać wartościowe doświadczenia dla klientów. W tym artykule wyjaśniamy, czym dokładnie jest pojęcie doświadczenia klienta, jak wygląda projektowanie doświadczeń klienta oraz jakie są najważniejsze kroki do ich optymalizacji. Dowiesz się również, dlaczego kształtowanie pozytywnych doświadczeń to strategia, która realnie wpływa na lojalność klienta, jego satysfakcję i wyniki Twojego biznesu. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt