Wypełnij formularz

Zamów bezpłatną konsultację!


Marketing internetowy w praktyce!

Zarejestruj się do bezpłatnej platformy e-learningowej.

Zarejestruj się bezpłatnie

Kanał YouTube – Efektywna firma w necie

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Subskrybuj kanał na YouTube i bądź na bieżąco!

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!

Audytuj bezpłatnie
| czas czytania: 4 | Aktualności |

21. Targi eHandlu

21. Targi eHandlu

Każda firma w różny sposób dba o swój pozytywny wizerunek. Jednym z elementów dobrej strategii marketingowej jest udział w wydarzeniach powiązanych z branżą i dzielenie się swoim doświadczeniem. To znakomita okazja, aby zdobyć nowe kontakty, zainteresować potencjalnych klientów usługami lub produktami marki i przekonać niektórych przedsiębiorców do współpracy.

Nic zatem dziwnego, że postanowiliśmy w tym roku wziąć udział w XXI edycji Targów eHandlu. Wydarzenie odbyło się 14 kwietnia 2022 roku w centrum EXPO XXI w Warszawie i przyciągnęło wiele prestiżowych firm i specjalistów działających w branży online.

21. Targi eHandlu

Targi eHandlu są jednym z ważniejszych eventów w branży e-commerce. Sam organizator podkreśla, że jest to: „największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej”. Prestiż i dogodna lokalizacja przedsięwzięcia w Warszawie umożliwiła zaprezentowanie oferty firmy szerokiemu gronu odwiedzających. Szczególnie że wydarzenie skierowane było do wszystkich podmiotów mających styczność z marketingiem internetowym – sprzedawców, właścicieli czy firm proponujących różne usługi i produkty. To nie tylko miejsce, w którym można zapoznać się z interesującą ofertą, ale i dowiedzieć się, jakie trendy obowiązują w dynamicznie rozwijającym się obszarze marketingu online.

 

Jako doświadczona firma oferująca usługi SEO i SEM możemy pochwalić się wieloma sukcesami. Śledzimy branżowe nowinki, dlatego przygotowaliśmy dla uczestników targów eHandlu materiały edukacyjne m.in.:  10 rad dla Twojego sklepu internetowego, zalety PPC czy heurystyki Nielsena w marketingu internetowym. Odwiedzający wydarzenie mogli uzyskać na naszym stoisku wiele informacji, m.in. podpytać i uzyskać pomoc w audycie SEO oraz porozmawiać o rozwoju biznesu w sieci. Dziękujemy za liczne odwiedziny i interesujące rozmowy!

Prezentacja naszego eksperta

Targi eHandlu to nie tylko wystawcy i możliwość pozyskania kontaktów biznesowych. Wydarzenie ściąga również specjalistów z branży, którzy dzielą się praktyczną wiedzą. Każdego roku na tym wydarzeniu pojawiają się wybitne osobowości z marketingu internetowego, co pokazuje, jak duża jest potrzeba ciągłego aktualizowania i poszerzania wiedzy, która w tej branży szybko ulega dezaktualizacji. W tym roku uruchomiono 4 sceny dla prelegentów, a prezentacje mogli wygłosić wyłonieni w głosowaniu na LinkedIn specjaliści. Jednym z prelegentów został nasz Ekspert SEO, który zaprezentował „7 rzeczy, które musisz robić, aby poprawić sprzedaż w Twoim sklepie. Jak SXO wpływa na konwersję i jak to robią najlepsi?”. Prezentacja Karola Wilczyńskiego spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem.

Udział w wydarzeniu był bezpłatny, dlatego zachęcamy do odwiedzenia naszej firmy podczas kolejnych edycji.

Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 0 / 5. Liczba głosów: 0

Brak ocen

Zapisz się na nasz bezpłatny newsletter i poznaj sprawdzone wskazówki marketingowe!

Pozostałe artykuły

Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

założenie sklepu internetowego 18.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak i gdzie założyć sklep online?

Być może masz sklep stacjonarny i zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy, bo klienci coraz częściej pytają o możliwość zamówienia „przez internet”. A może już działasz w sieci, ale masz wrażenie, że Twój sklep online nie wykorzystuje pełnego potencjału, a sprzedaż stoi w miejscu. Jedno jest pewne - konkurencja w sprzedaży online rośnie każdego dnia na Twoich oczach. Jeśli nie chcesz zostać w tyle, to uruchomienie sklepu internetowego jest konieczne, aby wyjść jej naprzeciw, a jeśli już działasz w e-commerce, to warto rozważyć efektywne zarządzanie sklepem internetowym. W tym poradniku pokażemy, jak założyć sklep online, gdzie go postawić, jak go uruchomić i co zrobić, aby faktycznie zarabiał. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

strona na fb 13.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | social media

Jak stworzyć stronę na FB krok po kroku? Przewodnik dla początkujących

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak założyć stronę firmową na Facebooku, która naprawdę przyciąga klientów? Wielu przedsiębiorców tworzy fanpage bez strategii, czego efektem jest profil, który ma kilka polubień i żadnego zapytania ofertowego. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak utworzyć stronę biznesową na Facebooku, ustawić wszystkie jej główne elementy i prowadzić ją tak, by działała jak skuteczne narzędzie marketingowe. Po tej lekturze będziesz wiedzieć, jak prowadzić firmowy fanpage w sposób profesjonalny, zwiększając rozpoznawalność marki i sprzedaż, bez przepalania budżetu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić!

Średnia oceny 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak ocen

cyberbezpieczeństwo firmy 03.11.2025 | czas czytania: 5:00 min | Strony internetowe

Jak zabezpieczyć firmę? Przewodnik po cyberbezpieczeństwie krok po kroku

Cyberzagrożenia nie dotyczą już tylko dużych korporacji. Ataki ransomware, phishing, złośliwe oprogramowanie i inne formy ataków hakerskich coraz częściej uderzają w małe i średnie firmy, które nie posiadają odpowiednich zabezpieczeń systemów IT. Jeśli prowadzisz biznes, powinieneś wiedzieć, jak stworzyć i wdrożyć skuteczną strategię cyberbezpieczeństwa firmy, aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji, ochronić dane klientów oraz zbudować wizerunek firmy bezpiecznej cyfrowo. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt