Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować? 21.06.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Co to jest lejek sprzedażowy i jak go zbudować?

Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować? Czytaj więcej
Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych? 27.05.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Marketing rekomendacyjny – na czym polega i jakie ma znaczenie w decyzjach zakupowych?

Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie. Czytaj więcej
Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym? 23.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Hashtagi – czym są i jak z nich korzystać w marketingu internetowym?

Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu. Czytaj więcej
Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce 12.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Pożar serwerowni OVH. Jego skutki dotknęły strony internetowe w Polsce

Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje. Czytaj więcej
Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs? 02.03.2021 | czas czytania: 5:00 min | Analityka

Jak zatrzymać traffic bot w Google Analitycs?

Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu. Czytaj więcej
Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO? 16.02.2021 | czas czytania: 5:00 min | SEO

Czym są breadcrumbs i dlaczego są przyjazne dla SEO?

Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs. Czytaj więcej
Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego? 12.02.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Jak wpływać na decyzje zakupowe internautów i budować wiarygodność sklepu internetowego?

Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej... Czytaj więcej
Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta? 12.02.2021 | czas czytania: 5 | EPR

Jak wygląda proces podejmowania decyzji zakupu przez konsumenta?

Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę. Czytaj więcej
Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać? 29.01.2021 | czas czytania: 5 | EPR

Zerowy Moment Prawdy (ZMOT) – czym jest i dlaczego warto go wygrać?

ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu. Czytaj więcej
Zmiany w prawie konsumenckim dla przedsiębiorców w 2021 roku 25.01.2021 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Zmiany w prawie konsumenckim dla przedsiębiorców w 2021 roku

Zmiana w prawie konsumenckim w 2021 roku sprawi, że jednoosobowa działalność gospodarcza nabędzie prawa konsumenckie. Co to oznacza dla przedsiębiorców? Czytaj więcej
Inbound marketing – co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu? 29.12.2020 | czas czytania: 5:00 min | EPR

Inbound marketing – co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu?

Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze korzyści przynosi marketing przychodzący? Przeczytaj więcej w naszym artykule. Czytaj więcej
Co to jest viral i dlaczego warto go stosować w marketingu? 17.12.2020 | czas czytania: 5 | EPR

Co to jest viral i dlaczego warto go stosować w marketingu?

Co to jest viral w reklamie i dlaczego jest tak skuteczny? Przeczytaj nasz krótki przewodnik po reklamach wirusowych. Czytaj więcej

Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?

Zamów rozmowę
Kontakt