Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które wymagają optymalizacji. Czym jest lejek zakupowy i dlaczego warto go stosować?
Czytaj więcej 27.05.2021|czas czytania: 5:00 min|EPR
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym. Udowodniono, że aż 89% potencjalnych klientów przegląda opinie o produkcie.
Czytaj więcej 23.03.2021|czas czytania: 5:00 min|EPR
Hashtagi stanowią ważne narzędzie marketingowe używane przez marki po to, by promować produkty i usługi oraz by nakłaniać fanów do interakcji. Przeczytaj, jak i kiedy stosować # w marketingu.
Czytaj więcej 12.03.2021|czas czytania: 5:00 min|Analityka
Niespodziewana awaria serwerowni OVH poskutkowała znacznymi utrudnieniami w funkcjonowaniu wielu stron internetowych na całym świecie. Zobacz najświeższe informacje.
Czytaj więcej 02.03.2021|czas czytania: 5:00 min|Analityka
Pod koniec stycznia i na początku lutego 2021 roku, zauważyliśmy wzrost aktywności botów, które przebiły się przez filtr GA. Jak zatrzymać ruch botów spamerskich w statystykach Google Analitycs? Dowiedz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej 16.02.2021|czas czytania: 5:00 min|SEO
Zastosowanie breadcrumbs przynosi wiele korzyści. Jakich? Zobacz krótki przewodnik po breadcrumbs.
Czytaj więcej 12.02.2021|czas czytania: 5:00 min|EPR
Jak konsumenci podejmują decyzje w internecie? Jakie czynniki wpływają na wiarygodność marki? Czytaj więcej...
Czytaj więcej 12.02.2021|czas czytania: 5|EPR
Jak konsumenci podejmują decyzje zakupowe? Najlepiej wyjaśnia to model EBK. Zobacz, jak skutecznie sprzedawać swój produkt czy usługę.
Czytaj więcej 29.01.2021|czas czytania: 5|EPR
ZMOT to moment podejmowania decyzji przez konsumenta. Dlaczego warto zadbać o dostępność usług i produktów w sieci? Dowiedz się z naszego artykułu.
Czytaj więcej 25.01.2021|czas czytania: 5:00 min|EPR
Zmiana w prawie konsumenckim w 2021 roku sprawi, że jednoosobowa działalność gospodarcza nabędzie prawa konsumenckie. Co to oznacza dla przedsiębiorców?
Czytaj więcej 29.12.2020|czas czytania: 5:00 min|EPR
Inbound Marketing pozwala budować świadomość marki i pozyskiwać zaufanie klienta. Jakie jeszcze korzyści przynosi marketing przychodzący? Przeczytaj więcej w naszym artykule.
Czytaj więcej 17.12.2020|czas czytania: 5|EPR