Słowo kluczowe, fraza kluczowa (niepoprawnie: słowa klucze) – (ang. keywords) to pojęcie dotyczy słowa (lub układu słów) najtrafniej opisującego tematykę strony internetowej. Odpowiedni dobór frazy, a następnie wypozycjonowanie jej w wyszukiwarce zwiększa znacząco ruch użytkowników na stronie i jest jednym z ważniejszych elementów pozycjonowania strony www.Dobór odpowiednich słów/fraz kluczowych wymaga znajomości rynku, treści strony, zachowań użytkowników. Najlepszym sposobem dopasowania fraz jest zbadanie ruchu z wyszukiwarek na stronę. Pokaże ono, za pomocą jakich słów wpisywanych w wyszukiwarkach internauci docierają do badanej strony.Dla podstrony, którą właśnie czytasz, najbardziej optymalne słowa to „słowo kluczowe”, „słowa kluczowe”, „fraza kluczowa”, „frazy kluczowe”. Użycie sformułowań „słowo” czy „fraza” jest błędne, ponieważ mają one szersze znaczenie (nie są związane wyłącznie z pozycjonowaniem stron) i ewentualne koszty przeznaczone na ich wypozycjonowanie zostaną w dużej mierze przeznaczone na niezamierzony ruch na naszej stronie osób szukających np.: fraz muzycznych czy słów ze słowników.Można za to stworzyć „drugi garnitur” fraz bardziej precyzyjnych, ale łatwych do pozycjonowania – np. dla tej podstrony mogłyby to być „dobór frazy”, „dobór słowa kluczowego”, „dobór fraz”, „dobór słów”, „analiza słów kluczowych” i wszelkie ich kombinacje.
Być może masz sklep stacjonarny i zastanawiasz się, czy założyć sklep internetowy, bo klienci coraz częściej pytają o możliwość zamówienia „przez internet”. A może już działasz w sieci, ale masz wrażenie, że Twój sklep online nie wykorzystuje pełnego potencjału, a sprzedaż stoi w miejscu. Jedno jest pewne - konkurencja w sprzedaży online rośnie każdego dnia na Twoich oczach. Jeśli nie chcesz zostać w tyle, to uruchomienie sklepu internetowego jest konieczne, aby wyjść jej naprzeciw, a jeśli już działasz w e-commerce, to warto rozważyć efektywne zarządzanie sklepem internetowym. W tym poradniku pokażemy, jak założyć sklep online, gdzie go postawić, jak go uruchomić i co zrobić, aby faktycznie zarabiał.
Czytaj więcej
Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak założyć stronę firmową na Facebooku, która naprawdę przyciąga klientów? Wielu przedsiębiorców tworzy fanpage bez strategii, czego efektem jest profil, który ma kilka polubień i żadnego zapytania ofertowego. W tym artykule pokażemy Ci krok po kroku, jak utworzyć stronę biznesową na Facebooku, ustawić wszystkie jej główne elementy i prowadzić ją tak, by działała jak skuteczne narzędzie marketingowe. Po tej lekturze będziesz wiedzieć, jak prowadzić firmowy fanpage w sposób profesjonalny, zwiększając rozpoznawalność marki i sprzedaż, bez przepalania budżetu.
Czytaj więcej
Cyberzagrożenia nie dotyczą już tylko dużych korporacji. Ataki ransomware, phishing, złośliwe oprogramowanie i inne formy ataków hakerskich coraz częściej uderzają w małe i średnie firmy, które nie posiadają odpowiednich zabezpieczeń systemów IT. Jeśli prowadzisz biznes, powinieneś wiedzieć, jak stworzyć i wdrożyć skuteczną strategię cyberbezpieczeństwa firmy, aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji, ochronić dane klientów oraz zbudować wizerunek firmy bezpiecznej cyfrowo.
Czytaj więcej
Potrzebujesz skutecznych rozwiązań marketingowych? Masz je na wyciągnięcie ręki. Nasi eksperci czekają na Twój sygnał. Porozmawiamy?