Wyniki BADANIA SMG/KRC

Millward - rekomendacja

„W zdecydowanej większości oceny pracy agencji wypadają powyżej średniej. Klienci chwalą skuteczność projektów agencji i długofalową współpracę."

Ma dobrą opinię wśród osób z branży

Ma dobrą opinię wśród osób z branży

Zadowolenie ze współpracy z agencją

Wyniki badania SMG/KRC - zadowolenie ze współpracy z agencją

Zadowolenie z obsługi klienta

Zadowolenie wyniki badania SMG/KRC

Zadowolenie ze strategii, badań oraz analiz

Wyniki badania SMG/KRC

Widać bezpośredni związek pomiędzy działaniami agencji i wysokością sprzedaży

Działania agencji a wysokość sprzedaży - badanie SMG/KRC

Zadowolenie z kreacji i produkcji

Zadowolenie z kreacji - wyniki badania

Rozumie idee zintegrowanej komunikacji

Wyniki badania SMG/KRC - rozumie idee komunikacji

Usługi agencji warte są pieniędzy, które jej płacimy

Wyniki badania SMG/KRC - czy usługi agencji są warte swojej ceny

 

Legenda:

 
maksymalna ocena
 
średnia
 
ocena Artefakt

* Źródło: Raport specjalny - Agencje interaktywne. Media & Marketing Polska 2015. Badanie zostało przeprowadzone przez Millward Brown. Próba wynosiła 4537 osób.