Termo-Fol

Firma zajmuje się produkcją urządzeń grzewczych – foliami i matami grzewczymi, panelami na podczerwień, termoregulatorami, instalacjami fotowoltaicznymi i wieloma innymi. Marka jest w tej dziedzinie liderem na rynku europejskim. Termo-Fol Sp. z o.o stworzyło autorski program szkoleniowy, mający na celu szereg działań dotyczących projektowania i wykonywania instalacji grzewczych, a także oprogramowania projektowego „TERMOFOL Designer”.

Wstęp

Z firmą Termo-Fol Sp. z o.o. współpracujemy od marca 2020 roku. Naszym celem była pomoc w sprawnym przebiegu migracji wewnętrznej serwisu – zmiany dotyczyły struktury strony, menu i niektórych podstron. Zadbaliśmy przede wszystkim o utrzymanie wysokiej pozycji, a także zwiększenie widoczności i konwersji.

Co zrobiliśmy

Migracja jest skomplikowanym procesem, dlatego niezbędną analizę serwisu rozpoczęliśmy jeszcze przed przeniesieniem. Nadzorowaliśmy także prace w trakcie i po jej zakończeniu.

Przed migracją określiliśmy mocne i słabe strony serwisu. Przeanalizowaliśmy wersję deweloperską, zaproponowaliśmy nowe podstrony, nagłówki i śródtytuły. Zbadaliśmy stronę także pod kątem kanibalizacji słów kluczowych i stworzyliśmy tablicę przekierowań 301. W tym kroku zaproponowaliśmy także stworzenie unikalnych treści, po czym zleciliśmy ich realizację do działu content marketingu.

Po udanej migracji skupiliśmy się na poprawie wyników. Nasze działania polegały na pozycjonowaniu fraz związanych z ofertą klienta (tj. matami grzewczymi, foliami grzewczymi, instalacjami fotowoltaicznymi itd.). Systematycznie analizujemy serwis za pośrednictwem GSC i GA. Tworzymy wartościowy content i link building.

wyniki Archicom

Efekty

Dane na 12.06.2021:

· 85% wzrost kliknięć w wynikach organicznych

· 175% wzrost wyświetleń w wynikach organicznych

· Wzrost kliknięć w zapytaniach o frazy takie jak maty grzewcze, folie grzewcze, panele na podczerwień i inne

· TOP 3: wzrost liczby fraz o ponad 350%

wzrosty po zmianie domeny

· TOP 10: wzrost liczby fraz o ponad 274%

zmiana domeny a wpływ na pozycjonowanie

· TOP 50: wzrost liczby fraz o ponad 175%

wzrosty po zmianie strony internetowej

Dzięki wszystkim podjętym działaniom i przemyślanej strategii, współczynnik konwersji wzrósł z 3,93% do 7,37%