Co zrobiliśmy
Migracja jest skomplikowanym procesem, dlatego niezbędną analizę serwisu rozpoczęliśmy jeszcze przed przeniesieniem. Nadzorowaliśmy także prace w trakcie i po jej zakończeniu.
Przed migracją określiliśmy mocne i słabe strony serwisu. Przeanalizowaliśmy wersję deweloperską, zaproponowaliśmy nowe podstrony, nagłówki i śródtytuły. Zbadaliśmy stronę także pod kątem kanibalizacji słów kluczowych i stworzyliśmy tablicę przekierowań 301. W tym kroku zaproponowaliśmy także stworzenie unikalnych treści, po czym zleciliśmy ich realizację do działu content marketingu.
Po udanej migracji skupiliśmy się na poprawie wyników. Nasze działania polegały na pozycjonowaniu fraz związanych z ofertą klienta (tj. matami grzewczymi, foliami grzewczymi, instalacjami fotowoltaicznymi itd.). Systematycznie analizujemy serwis za pośrednictwem GSC i GA. Tworzymy wartościowy content i link building.