Pozycje początkowe były daleko poza TOP50, a ruch jeszcze nie istniał, gdyż serwis był nowy. Powoli zdobywaliśmy pozycje, stosując metodę od szczegółu do ogółu, kilkukrotnie rozszerzając pulę fraz dla klienta…
Ruch w serwisie archicom.pl wzrósł w ciągu roku ponad dwukrotnie. Archicom umocnił wiodącą pozycję na rynku mieszkaniowym Dolnego Śląska i rozpoczął ekspansję…
14-krotnie wzrosły przychody w sklepie internetowym dla pasjonatów piłki nożnej R-GOL.com. Firma została jednym z największych dostawców butów, strojów i…
Neonet to sieć blisko 300 salonów oraz sklep internetowy oferujące szeroką gamę produktów z branży RTV, AGD, IT i multimedia i fachowe porady profesjonalnych…
Analiza map cieplnych pozwoliła wykryć potencjalne problemy mogące powodować niską konwersję. Efekty prac stały się początkiem wdrażania zmian w serwisie i wstępem do dalszych analiz UX na stronie.
Skalnik.pl to sieć sklepów górskich założona w 1993 r. Jest to jedna z największych firm działających w Polsce, które oferują specjalistyczny sprzęt outdoorowy…
Dzięki wnikliwej analizie strony www udało nam się wskazać elementy, które mogły znacząco wpływać na pogorszenie doświadczeń użytkowników. W związku z tym przygotowaliśmy konkretne rekomendacje dot. UX.
Archipelag to jedna z największych polskich pracowni architektonicznych. W ofercie znajduje się ponad 1500 gotowych, autorskich projektów domów. Na stronie…
Przeprowadzona analiza umożliwiła spojrzenie na serwis oczami użytkownika. Zauważyliśmy, że jego potencjał nie jest w pełni wykorzystywany. Udało nam się rozpoznać elementy, które mogły wpływać na konwersje.