Azazel Tattoo

Azazel Tatoo to marka skupiająca cztery salony tatuażu w Warszawie i Milanówku. Studio powstało ponad dwadzieścia lat temu, posiada więc ugruntowaną pozycję na rynku wśród stałych klientów, nie docierało jednak do nowych odbiorców. Wynikało to przede wszystkim ze znikomego ruchu w sieci. Frazy niebrandowe generowały tylko około 90 kliknięć z wyników wyszukiwarki miesięcznie.

Cele współpracy

  • utrzymanie statusu kultowego studia dla miłośników tatuaży w Warszawie i okolicy,
  • przyciągnięcie nowych klientów,
  • połączenie pozycjonowania lokalnego ze strategią promocji fraz branżowych.

Wyzwania

Przeszkodą, którą musieliśmy pokonać w drodze do uwolnienia potencjału strony były zaniedbania w zakresie treści w serwisie. Nasi specjaliści content marketingu  zoptymalizowali i dodali 25 000 znaków na stronie głównej i podstronach.

Osiągnięte efekty

Główne działania

Prace rozpoczęliśmy od:  

  • poprawy tytułów i nagłówków, 
  • przygotowania treści na stronę główną, 
  • wykonania przekierowania linków zewnętrznych dla stron z błędem 404. 

Jednak prawdziwy potencjał strony uwolniły poniższe działania:

  • przygotowanie nowej architektury informacji serwisu, uwzględniającej strategię opartą o trzy grupy haseł, 
  • dodanie słów kluczowych w przyjaznych adresach URL, 
  • zoptymalizowanie obrazów wyświetlanych w obrębie galerii tatuaży, 
  • napisanie 25 000 znaków treści dla strony głównej i podstron z galeriami tatuaży, 
  • poprawienie linkowania wewnętrznego z uwzględnieniem nowych podstron, 
  • przygotowalnie mapy przekierowań,
  • opublikowanie odnośników wspierających indeksację nowej struktury serwisu.