Czym są zalecenia optymalizacyjne? - Blog Artefakt

Zalecenia optymalizacyjne

/ Słownik SEO
Analizowanie danych

Zalecenia optymalizacyjne są to propozycje zmian przygotowane przez specjalistę zajmującego się pozycjonowaniem dotyczące elementów, które warto poprawić na stronie, aby była ona bardziej przyjazna dla wyszukiwarek. Zalecenia optymalizacyjne są bezpośrednio związane z optymalizacją witryny, czyli przystosowaniem treści, kodu strony i grafiki do wymogów wyszukiwarek w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Są również częścią audytu SEO, który przeprowadzany jest na samym początku współpracy z firmą pozycjonującą.

Wdrożenie zaleceń często wiąże się ze współpracą z programistami, ponieważ wymagają one dostępów do strony. Jeśli jednak strona zbudowana jest na popularnych CMS np. WordPress, większość zmian możemy przeprowadzić sami.

Również na naszym blogu
Prezentujemy podstawowe statystyki Google Analytics, które warto analizować w sklepie internetowym....
Przełom roku jest czasem podsumowań i nieśmiałego wybiegania w przyszłość. Przypominamy...
Podsumowujemy rok 2018 w analityce internetowej. Jaki będzie rok 2019 w zakresie analizy danych?...
Podsumowujemy najważniejsze zmiany i trendy, które miały miejsce w 2018 r. w social media. Sprawdź,...
Podsumowanie 2018 roku w Google Ads i trendy na 2019 r. w reklamach Google. Sprawdź nasze prognozy....
pozycjonowanie