Zalecenia optymalizacyjne

/ Słownik SEO
Analizowanie danych

Zalecenia optymalizacyjne są to propozycje zmian przygotowane przez specjalistę zajmującego się pozycjonowaniem dotyczące elementów, które warto poprawić na stronie, aby była ona bardziej przyjazna dla wyszukiwarek. Zalecenia optymalizacyjne są bezpośrednio związane z optymalizacją witryny, czyli przystosowaniem treści, kodu strony i grafiki do wymogów wyszukiwarek w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Są również częścią audytu SEO, który przeprowadzany jest na samym początku współpracy z firmą pozycjonującą.

Wdrożenie zaleceń często wiąże się ze współpracą z programistami, ponieważ wymagają one dostępów do strony. Jeśli jednak strona zbudowana jest na popularnych CMS np. WordPress, większość zmian możemy przeprowadzić sami.

Najnowsze artykuły na blogu:
Zdjęcia w sklepie internetowym odpowiadają za konwersje. Sprawdź, jak je wykonać, aby przekonać...
Podpowiadamy, na czym warto się skupić w komunikacji podczas obecnej sytuacji kryzysowej. Zadbaj o...
Skuteczny program lojalnościowy wymaga rzetelnego opracowania. Podpowiadamy, na jakie kwestie...
Prowadzisz sklep internetowy na Shoperze? Sprawdź, jak zoptymalizować go pod SEO i zapoznaj się z...
Prowadzisz stronę na Facebooku? Wykorzystaj ją do promocji swoich produktów ze sklepu...