Wspieramy firmy w trudnym czasie: www.artefakt.pl/antidotum-na-kryzysAntidotum na kryzys

Zalecenia optymalizacyjne

/ Słownik SEO
Analizowanie danych

Zalecenia optymalizacyjne są to propozycje zmian przygotowane przez specjalistę zajmującego się pozycjonowaniem dotyczące elementów, które warto poprawić na stronie, aby była ona bardziej przyjazna dla wyszukiwarek. Zalecenia optymalizacyjne są bezpośrednio związane z optymalizacją witryny, czyli przystosowaniem treści, kodu strony i grafiki do wymogów wyszukiwarek w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Są również częścią audytu SEO, który przeprowadzany jest na samym początku współpracy z firmą pozycjonującą.

Wdrożenie zaleceń często wiąże się ze współpracą z programistami, ponieważ wymagają one dostępów do strony. Jeśli jednak strona zbudowana jest na popularnych CMS np. WordPress, większość zmian możemy przeprowadzić sami.

Najnowsze artykuły na blogu:
Marketing konwersacyjny wykorzystuje rozmowę z klientem do generowania konwersji. W jaki sposób?...
Doradzamy, jak zachować work-life balance, pracując zdalnie. 13 wskazówek od copywriterów...
Reklama online zyskuje czy traci w dobie koronawirusa? Przedstawiamy trendy i prognozy na temat...
Strona "O nas" także może angażować użytkowników i przekonywać ich do dokonania konwersji. Poznaj 7...
Live marketing cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Sprawdź, jak dzięki temu narzędziu...