Zalecenia optymalizacyjne

/ Słownik SEO
Analizowanie danych

Zalecenia optymalizacyjne są to propozycje zmian przygotowane przez specjalistę zajmującego się pozycjonowaniem dotyczące elementów, które warto poprawić na stronie, aby była ona bardziej przyjazna dla wyszukiwarek. Zalecenia optymalizacyjne są bezpośrednio związane z optymalizacją witryny, czyli przystosowaniem treści, kodu strony i grafiki do wymogów wyszukiwarek w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Są również częścią audytu SEO, który przeprowadzany jest na samym początku współpracy z firmą pozycjonującą.

Wdrożenie zaleceń często wiąże się ze współpracą z programistami, ponieważ wymagają one dostępów do strony. Jeśli jednak strona zbudowana jest na popularnych CMS np. WordPress, większość zmian możemy przeprowadzić sami.

Najnowsze artykuły na blogu:
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 98% użytkowników korzysta z...
Zainstalowanie Google Tag Managera ułatwia pracę zarówno marketingowcom, jak i programistom. Osoby...
Uczestniczyliśmy w konferencji Google Marketing Live 2019 r. Oto kilka naszych słów o nowościach,...
Lead scoring (kwalifikacja leadów) pomaga zoptymalizować pracę działu handlowego. Dowiedź się, jak...
Zastanawiasz się, jak poprawić skuteczność i współczynnik konwersji na kolejnych etapach ścieżki...