Zalecenia optymalizacyjne

/ Słownik SEO
Analizowanie danych

Zalecenia optymalizacyjne są to propozycje zmian przygotowane przez specjalistę zajmującego się pozycjonowaniem dotyczące elementów, które warto poprawić na stronie, aby była ona bardziej przyjazna dla wyszukiwarek. Zalecenia optymalizacyjne są bezpośrednio związane z optymalizacją witryny, czyli przystosowaniem treści, kodu strony i grafiki do wymogów wyszukiwarek w celu zwiększenia widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Są również częścią audytu SEO, który przeprowadzany jest na samym początku współpracy z firmą pozycjonującą.

Wdrożenie zaleceń często wiąże się ze współpracą z programistami, ponieważ wymagają one dostępów do strony. Jeśli jednak strona zbudowana jest na popularnych CMS np. WordPress, większość zmian możemy przeprowadzić sami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...
Marketing rekomendacyjny jest całkowicie naturalnym ruchem i – jak pokazują badania – skutecznym....