Audyt SEO

/ Słownik SEO
audyt strony www

Audyt SEO polega na analizie strony internetowej i zawartych na niej elementów, które wpływają na widoczność w wynikach wyszukiwania. Ma na celu wskazanie, jakie są mocne i słabe strony danej witryny oraz wyliczenie błędów, których usunięcie wpłynie na poprawę pozycji w SERP.

Po dokładnej weryfikacji zawartości strony internetowej przygotowane zostają zalecenia optymalizacyjne w postaci szczegółowego raportu. Często taki audyt wykazuje bardzo poważne problemy, które dotychczas uniemożliwiały wędrówkę domeny w górę wyników wyszukiwania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Najnowsze artykuły na blogu:
Jaki jest najlepszy czas publikacji na Facebooku czy Instagramie? Kiedy warto zaplanować post na...
Czy po migracji serwisu można osiągnąć wzrosty w widoczności TOP3 nawet o 350%? Okazuje się, że...
SXO, czyli search experience optimization, to działania, które wpływają na skuteczność strony...
Lejek sprzedażowy pozwala na stałe monitorowanie skuteczności sprzedaży i analizę etapów, które...
Google ciągle jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie. Prawie 93% użytkowników korzysta z...