Audyt SEO

/ Słownik SEO
audyt strony www

Audyt SEO polega na analizie strony internetowej i zawartych na niej elementów, które wpływają na widoczność w wynikach wyszukiwania. Ma na celu wskazanie, jakie są mocne i słabe strony danej witryny oraz wyliczenie błędów, których usunięcie wpłynie na poprawę pozycji w SERP.

Po dokładnej weryfikacji zawartości strony internetowej przygotowane zostają zalecenia optymalizacyjne w postaci szczegółowego raportu. Często taki audyt wykazuje bardzo poważne problemy, które dotychczas uniemożliwiały wędrówkę domeny w górę wyników wyszukiwania.

Najnowsze artykuły na blogu:
Skuteczny mailing pomaga zmniejszyć współczynnik porzuconych koszyków. Podpowiadamy, na co należy...
Błędy marketingowców często wynikają z efektów psychologicznych, którym ulegają tak samo jak...
Jednym z najczęstszych pytań zadawanych przez początkujących użytkowników narzędzia Google AdWords...
Ukryte polubienia na Instagramie stanowią szansę, a może zagrożenie dla specjalistów social media?...
Archetypy marki pozwalają zbudować określony wizerunek w oczach klientów. Poznaj 12 archetypów...