Karuzela z rozszerzeniem cen została wprowadzona w mobilnych wynikach wyszukiwania. Teraz Google testuje, czy karuzela price extensions sprawdzi się także w desktopowym rankingu.
Rozszerzenia cen na desktopie
Dwa tygodnie temu informowaliśmy, że Google postanowiło zmienić format rozszerzenia cen, które wyświetlają się na urządzeniach mobilnych. Zamiast listy znajdującej się pod treścią reklamy pojawia się karuzela z boksami. Podobne rozwiązanie jest testowane w desktopowych wynikach wyszukiwania.
W panelu AdWords udostępniony został także podgląd rozszerzenia cen. W trakcie edycji price extension pojawia się on po prawej stronie i zmienia się dynamicznie w zależności od wprowadzanych nagłówków oraz tekstów reklamowych. Reklamodawcy mogą ustawić nowe rozszerzenie dla:
- Marki,
- Wydarzenia (np. spektaklu, warsztatów kulinarnych),
- Lokalizacji (wycieczki),
- Okolicy (np. oferty mieszkań w danych miejscowościach),
- Kategorii produktów,
- Typów produktów,
- Kategorii usług,
- Typów usług,
- Usług.
Czy rozszerzenia cen skutecznie przyciągną uwagę użytkownika? Price extensions są ciekawym dodatkiem do tradycyjnej reklamy tekstowej i z pewnością pomogą wyróżnić się w wynikach wyszukiwania. Warto przetestować nową funkcjonalność i sprawdzić, czy dzięki niej nastąpi wzrost współczynnika konwersji.