Zmiany w analityce sieci społecznościowych w Google Analytics

/ Analityka
aplikacja google analytics

Od niedawna mamy mniejszą możliwość analizowania danych z kanałów social media. W Google Analytics zostało już wyłączone centrum danych społecznościowych, a tym samym możliwość generowania niektórych raportów dotyczących sieci społecznościowych. Wciąż jednak będziemy mogli śledzić ruch oraz konwersje pochodzące z social media i wtyczek służących do publikacji treści społecznościowych na stronie www.

Social media i GA

30 kwietnia z interfejsu znikną dwa rodzaje raportów: Aktywność w centrum danych oraz Trackbacki. Kolejne zmiany czekają nas 30 czerwca, kiedy to z Google Analytics usunięte zostaną następujące wymiary:

  • Rozpoczynająca interakcja społecznościowa,
  • Uchwyt użytkownika społecznościowego,
  • Opublikowanie działania społecznościowego,
  • Sygnatura czasowa działania społecznościowego,
  • Wyświetlana nazwa,
  • Adres URL profilu użytkownika,
  • Adres URL zdjęcia użytkownika,
  • Polecający adres URL,
  • Tagi społecznościowe – podsumowanie.

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: ​https://support.google.com/analytics/answer/1683971?hl=pl .

Najnowsze artykuły na blogu:
Zamierzasz zorganizować promocję w sklepie internetowym? Skorzystaj z naszych wskazówek i...
Google Tag Manager to narzędzie ułatwiające wdrażanie kodów śledzących na stronę internetową bez...
Opracowana strategia content marketingowa pomaga budować rozpoznawalność marki, zwiększać...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Nie tylko analitycy internetowi korzystają z Google Analytics - narzędziem wspierają się także...