Zmiany w analityce social media w GA - Blog Artefakt

Zmiany w analityce sieci społecznościowych w Google Analytics

/ Analityka
aplikacja google analytics

Od niedawna mamy mniejszą możliwość analizowania danych z kanałów social media. W Google Analytics zostało już wyłączone centrum danych społecznościowych, a tym samym możliwość generowania niektórych raportów dotyczących sieci społecznościowych. Wciąż jednak będziemy mogli śledzić ruch oraz konwersje pochodzące z social media i wtyczek służących do publikacji treści społecznościowych na stronie www.

Social media i GA

30 kwietnia z interfejsu znikną dwa rodzaje raportów: Aktywność w centrum danych oraz Trackbacki. Kolejne zmiany czekają nas 30 czerwca, kiedy to z Google Analytics usunięte zostaną następujące wymiary:

  • Rozpoczynająca interakcja społecznościowa,
  • Uchwyt użytkownika społecznościowego,
  • Opublikowanie działania społecznościowego,
  • Sygnatura czasowa działania społecznościowego,
  • Wyświetlana nazwa,
  • Adres URL profilu użytkownika,
  • Adres URL zdjęcia użytkownika,
  • Polecający adres URL,
  • Tagi społecznościowe – podsumowanie.

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: ​https://support.google.com/analytics/answer/1683971?hl=pl .

Również na naszym blogu
Big data znajduje zastosowanie w marketingu online, pomagając w wyciąganiu wniosków na temat...
Jak kreować wizerunek w internecie i zadbać o dobre imię firmy? Przedstawiamy 12 sposobów na...
Google przoduje na rynku wyszukiwarek. Czy Chrome może pochwalić się tak samo wysoką pozycją wśród...
Zastanawiasz się nad zmianą nazwy domeny, systemu CMS, a może tylko wyglądu strony www? Sprawdź,...
Zastanawiasz się, jak promować małą firmę w internecie? Przygotowaliśmy 9 wskazówek!...
pozycjonowanie