Zmiany w analityce sieci społecznościowych w Google Analytics

/ Analityka
aplikacja google analytics

Od niedawna mamy mniejszą możliwość analizowania danych z kanałów social media. W Google Analytics zostało już wyłączone centrum danych społecznościowych, a tym samym możliwość generowania niektórych raportów dotyczących sieci społecznościowych. Wciąż jednak będziemy mogli śledzić ruch oraz konwersje pochodzące z social media i wtyczek służących do publikacji treści społecznościowych na stronie www.

Social media i GA

30 kwietnia z interfejsu znikną dwa rodzaje raportów: Aktywność w centrum danych oraz Trackbacki. Kolejne zmiany czekają nas 30 czerwca, kiedy to z Google Analytics usunięte zostaną następujące wymiary:

  • Rozpoczynająca interakcja społecznościowa,
  • Uchwyt użytkownika społecznościowego,
  • Opublikowanie działania społecznościowego,
  • Sygnatura czasowa działania społecznościowego,
  • Wyświetlana nazwa,
  • Adres URL profilu użytkownika,
  • Adres URL zdjęcia użytkownika,
  • Polecający adres URL,
  • Tagi społecznościowe – podsumowanie.

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: ​https://support.google.com/analytics/answer/1683971?hl=pl .

One thought on “Zmiany w analityce sieci społecznościowych w Google Analytics”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Również na naszym blogu

Najnowsze artykuły na blogu:
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy...
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...