Zmiany w analityce social media w GA - Blog Artefakt

Zmiany w analityce sieci społecznościowych w Google Analytics

26.04.2016 / Analityka
aplikacja google analytics

Od niedawna mamy mniejszą możliwość analizowania danych z kanałów social media. W Google Analytics zostało już wyłączone centrum danych społecznościowych, a tym samym możliwość generowania niektórych raportów dotyczących sieci społecznościowych. Wciąż jednak będziemy mogli śledzić ruch oraz konwersje pochodzące z social media i wtyczek służących do publikacji treści społecznościowych na stronie www.

Social media i GA

30 kwietnia z interfejsu znikną dwa rodzaje raportów: Aktywność w centrum danych oraz Trackbacki. Kolejne zmiany czekają nas 30 czerwca, kiedy to z Google Analytics usunięte zostaną następujące wymiary:

  • Rozpoczynająca interakcja społecznościowa,
  • Uchwyt użytkownika społecznościowego,
  • Opublikowanie działania społecznościowego,
  • Sygnatura czasowa działania społecznościowego,
  • Wyświetlana nazwa,
  • Adres URL profilu użytkownika,
  • Adres URL zdjęcia użytkownika,
  • Polecający adres URL,
  • Tagi społecznościowe – podsumowanie.

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: ​https://support.google.com/analytics/answer/1683971?hl=pl .

Również na naszym blogu
Pozycjonowanie witryny uwidoczni Twój lokal gastronomiczny w wynikach wyszukiwania. Czy to jednak...
Komunikat o plikach cookies powinien pojawiać się w każdym serwisie internetowym, który korzysta z...
Polityka prywatności to dokument, który pomaga realizować obowiązek informacyjny narzucony na...
Wdrożenie pełnych zaleceń optymalizacyjnych wymaga posiadania dostępów do serwera, aby można było...
Reklama kawiarni, pubu czy bistro to nie wszystko. Aby dać się znaleźć potencjalnym klientom, warto...