Zmiany w analityce social media w GA - Blog Artefakt

Zmiany w analityce sieci społecznościowych w Google Analytics

/ Analityka
aplikacja google analytics

Od niedawna mamy mniejszą możliwość analizowania danych z kanałów social media. W Google Analytics zostało już wyłączone centrum danych społecznościowych, a tym samym możliwość generowania niektórych raportów dotyczących sieci społecznościowych. Wciąż jednak będziemy mogli śledzić ruch oraz konwersje pochodzące z social media i wtyczek służących do publikacji treści społecznościowych na stronie www.

Social media i GA

30 kwietnia z interfejsu znikną dwa rodzaje raportów: Aktywność w centrum danych oraz Trackbacki. Kolejne zmiany czekają nas 30 czerwca, kiedy to z Google Analytics usunięte zostaną następujące wymiary:

  • Rozpoczynająca interakcja społecznościowa,
  • Uchwyt użytkownika społecznościowego,
  • Opublikowanie działania społecznościowego,
  • Sygnatura czasowa działania społecznościowego,
  • Wyświetlana nazwa,
  • Adres URL profilu użytkownika,
  • Adres URL zdjęcia użytkownika,
  • Polecający adres URL,
  • Tagi społecznościowe – podsumowanie.

Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: ​https://support.google.com/analytics/answer/1683971?hl=pl .

Również na naszym blogu
Kampanie AdWords oraz aktywność w social media to działania, które skutecznie uzupełnią strategię...
Niedawno Facebook opublikował nowy regulamin. Warunki korzystania z serwisu określają prawa i...
Audytując strony internetowe, staramy się wyeliminować wszystkie niedociągnięcia i problemy...
Jak stworzyć nagłówek, który będzie konwertować? Sprawdź wyniki badań Buzzsumo oraz naszych 8...
Ubrania, wózki niemowlęce czy pieluszki to produkty, po które klienci zawsze będą sięgać, aby...