Automatyczne powiadomienia w aplikacji mobilnej Google Analytics

/ Analityka
aplikacja google analytics

Prowadząc stronę internetową, mamy możliwość zbierania danych dotyczących m.in. ruchu na stronie, transakcji zakupowych, zachowania klientów, popularności poszczególnych produktów. Jeśli serwis jest duży, jego właściciel może utonąć w natłoku informacji i nie dostrzec ważnych sygnałów, wskazujących potencjalne źródło przychodów. Analiza danych może stać się łatwiejsza dzięki mobilnej aplikacji Google Analytics i automatycznym powiadomieniom.

 

Asystent w mobilnej aplikacji wskaże kluczowe dane

Korzystając z mobilnej aplikacji Google Analytics, możemy znacznie szybciej zapoznać się z kluczowymi informacjami dotyczącymi naszej witryny. Niedawno program został zaktualizowany o funkcję tzw. Asystenta, który automatycznie generuje kluczowe statystyki i zalecenia odnoszące się do naszego serwisu. W przeciągu kilku minut otrzymujemy cenne wskazówki.

Mobilna aplikacja Google Analytics

Źródło: https://analytics.googleblog.com/2016/09/explore-important-insights-from-your.html

Asystent to sztuczna inteligencja, która uczy się analizy danych i wnioskowania oraz specyfiki prowadzonego przez nas biznesu. Dzięki temu za każdym razem dostarcza bardziej wartościowych informacji, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla prowadzonej działalności.

 

Asystent ułatwia pracę z danymi, gdyż:

  • Algorytm analizuje tysiące danych, poszukując anomalii, trendów i przekazuje nam rekomendacje i wskazówki,
  • Oferuje porady na temat tego, jak usprawnić działanie GA,
  • Staje się „mądrzejszy” poprzez uczenie się analizy danych, reagowanie na feedback użytkownika,
  • Umożliwia udostępnianie wskazówek całemu zespołowi pracującemu nad stroną, aby osoby odpowiedziane za analizę danych mogły korzystać z informacji przekazywanych przez Asystenta.

 

Google Analytics mobile

Źródło: https://analytics.googleblog.com/2016/09/explore-important-insights-from-your.html

Nowa funkcja aplikacji mobilnej Analytics nie jest zwykłym systemem raportowania – jak twierdzą przedstawiciele Google. To aplikacja, dzięki której właściciel domeny będzie mógł podjąć bardziej świadome decyzje w krótszym czasie. Czas reakcji na zmiany i zachodzące trendy skróci się, dzięki czemu sprzedawcy i usługodawcy będą mogli dostosować się do nowych wymagań klientów w krótszym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Najnowsze artykuły na blogu:
Czym są wartościowe linki zewnętrzne i jak je pozyskiwać? Poznaj 10 prostych sposobów! Zapraszamy...
Celem nowej aktualizacji z sierpnia 2021 roku jest tworzenie adekwatnych do zawartości tytułów. Czy...
Czym jest link baiting i dlaczego warto korzystać z tej strategii linkowania? Poznaj sposób na...
Czy warto korzystać z tzw. clickbaitów? Jak tworzyć dobre clickbaity, które przyciągną klientów?...
Czy można wypozycjonować stronę w 3 miesiące? Można! Wystarczy czasem bardzo niewiele, aby...