Darmowy Audyt SEO Online

Sprawdź czy Twoja strona jest dopasowana do wymagań Google.

  • Współadministratorami danych osobowych są: Semergy sp. z o.o. sp. k., Artefakt sp. z o.o. sp. k., Semahead sp. z o.o. sp. k., Grupa Tense Polska sp. z o.o. sp. k., Widzialni.pl sp. z o.o. sp. k.

    Sprzeciw wobec przetwarzania danych możesz złożyć w każdym momencie poprzez kontakt z Administratorem lub Doradcą Klienta, który skontaktował się z Tobą w celu przedstawienia zamówionej wyceny. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Zastanawiasz się, czy Twoja strona internetowa jest zoptymalizowana zgodnie z wytycznymi najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych?

Przeprowadź bezpłatny audyt SEO i poznaj elementy wymagające optymalizacji.

Wyniki analizy otrzymasz w ciągu 3 minut, a pełny raport SEO możesz pobrać za darmo na skrzynkę mailową.

Na czym polega audyt SEO strony internetowej?

SEO audyt online to bezpłatna lub płatna analiza serwisu internetowego weryfikująca zgodność poszczególnych elementów strony z czynnikami rankingowymi mającymi wpływ na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Stanowi doskonały wstęp do procesu pozycjonowania, ponieważ pokazuje najistotniejsze błędy utrudniające uzyskanie zadowalającego miejsca w rankingu Google.

Darmowa ocena strony internetowej obejmuje m.in.:
• Poprawność metatagów (Title, Description),
• Strukturę i objętość treści,
• Optymalizację grafiki,
• Dostępność strony dla robotów wyszukiwarek (Sitemapa, plik robots.txt)
• Użyteczność serwisu,
• Wydajność witryny,
• Audyt bezpieczeństwa strony internetowej.

Analiza SEO online pomaga określić potencjał witryny internetowej w zakresie pozycjonowania i czas potrzebny na osiągnięcie satysfakcjonującej widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania. Warto pamiętać, że automatycznie wygenerowane wyniki wymagają indywidualnej oceny.

Czym różni się darmowy audyt od płatnej analizy SEO strony internetowej?

Raporty sporządzane przez narzędzia nigdy nie będą tak samo rzetelne i wiarygodne jak analiza serwisu internetowego przeprowadzona przez doświadczonego specjalistę ds. pozycjonowania. Podstawowa różnica polega na tym, że audyt SEO darmowy przedstawia wynik porównania poszczególnych elementów strony z algorytmem stworzonym przez twórcę aplikacji. Np. Title strony o długości 30 zzs zostanie uznany za poprawny przez narzędzie, ponieważ mieści się w przedziale 20-70 zzs. Z kolei specjalista SEO oceni, że taki tytuł jest za krótki i nie wykorzystuje całego potencjału.

Darmowy audyt strony online nie obejmuje wielu elementów wymagających indywidualnego podejścia, m.in. dobór słów kluczowych. W oparciu o wybrane frazy należy analizować zwartość metatagów, znaczników, nagłówków i treści. Automatyczna analiza SEO nie wskaże, czy keyword research wyłonił najlepsze wyrażenia, na które warto zwiększać widoczność serwisu internetowego.

Audyt SEO online

Audyt strony przeprowadzony przez specjalistę SEO

Brak analizy keyword research. Indywidualny dobór słów kluczowych.
Weryfikacja tylko tych elementów strony, które może ocenić algorytm. Pełna analiza obejmująca wszystkie istotne elementy serwisu, również te, które należy ocenić indywidualnie.
Najczęściej można go przeprowadzić dla wybranej podstrony. Przy małych serwisach audytowane są wszystkie podstrony, przy dużych witrynach analizie podlegają podstrony o kluczowym znaczeniu z punktu widzenia biznesowego.
Wskazówki optymalizacyjne powstają na podstawie algorytmu przygotowanego przez twórcę narzędzia, który może nie uwzględniać najnowszych trendów SEO. Zalecenia przygotowywane są w oparciu o najnowsze trendy i aktualizacje algorytmów wyszukiwarek internetowych.
Brak wsparcia w zakresie wdrożenia optymalizacji. Pomoc w zakresie wdrożenia zaleceń optymalizacyjnych, szczegółowe wytyczne dot. wprowadzenia poszczególnych zmian.
Wynik generuje się automatycznie w ciągu kilku minut. Dokument z zaleceniami optymalizacyjnymi powstaje po kilkunastu godzinach pracy specjalisty.
Brak porównania widoczności konkurencyjnych witryn. Analiza konkurencji i benchmarking.

Kluczowe znaczenie ma także analiza konkurencji podczas przeprowadzania audytu SEO. W oparciu o działania realizowane przez najbliższych rywali i liderów branży można wyłonić praktyki, które należy naśladować, aby zająć wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania. Weryfikacja widoczności konkurencyjnych domen daje możliwość podpatrzenia fraz z długiego ogona charakteryzujących się wysokim potencjałem konwersji. Bezpłatna SEO analiza strony internetowej nie oferuje opcji benchmarkingu.

Kiedy warto zrobić audyt SEO strony www online?

Bezpłatną analizę serwisu internetowego może przeprowadzić właściciel każdej strony internetowej. Bez względu na tematykę witryny czy branżę prowadzonej działalności online’owy audyt wskaże rażące problemy w zakresie optymalizacji pod SEO. Zachęcamy do weryfikacji swojej domeny zarówno przed rozpoczęciem procesu pozycjonowania strony, jak i w celu sprawdzenia rzetelności pracy agencji SEO. Zawsze należy mieć jednak na uwadze, że darmowa ocena strony internetowej online sporządzana jest według algorytmów uwzględnionych przez twórcę danego narzędzia. Ręczna weryfikacja otrzymanych wyników stanowi niezbędny punkt na drodze ku wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Korzyści darmowej analizy SEO serwisu

Darmowe narzędzia automatycznie weryfikujące poprawność kodu serwisu internetowego przede wszystkim pozwalają uświadomić sobie skalę błędów i problemów optymalizacyjnych. Uruchamiając bezpłatny audyt strony:

• Zobaczysz, które elementy witryny wymagają poprawy,
• Otrzymasz podstawowe wskazówki i sugestie dotyczące naprawy istniejących błędów,
• Uzyskasz informacje dotyczące wydajności swojej strony www,
• Zorientujesz się, w którym obszarze (SEO, usability, bezpieczeństwo) występuje najwięcej problemów,
• Zyskasz okazję do wyprzedzenia konkurencji dzięki dostosowaniu serwisu do wymagań wyszukiwarki Google.

Wygenerowany raport SEO uzmysławia konieczność wprowadzenia zmian optymalizacyjnych. Narzędzie informuje, jakie są mocne i słabe strony witryny, o których trudno zdawać sobie sprawę, nie posiadając wiedzy z zakresu pozycjonowania serwisów www.

Darmowy audyt SEO to pierwszy etap pozycjonowania

Wyniki online’owej analizy SEO dobrze jest potraktować jako pierwszy etap długotrwałego procesu pozycjonowania strony. Bez znajomości wytycznych oraz zasad działania algorytmów Google i doświadczenia w optymalizacji serwisów internetowych można wyrządzić więcej szkody niż korzyści samodzielnym wprowadzaniem zmian w serwisie. Niektóre problemy z funkcjonowaniem witryny wskazane w automatycznym raporcie wymagają również wiedzy webdeweloperskiej, np. poprawa czasu ładowania serwisu czy usunięcie skryptów utrudniających indeksowanie zawartości strony.

Zachęcamy do skonsultowania automatycznego audytu SEO z naszymi specjalistami ds. pozycjonowania stron internetowych. Posiadamy ogromną wiedzę w zakresie skutecznego dostosowywania witryn do wymogów najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Do każdego serwisu podchodzimy indywidualnie, przeprowadzając analizę konkurencji i poszukując najlepszych praktyk sprawdzających się w danej branży. Na bieżąco śledzimy trendy SEO, dzięki czemu reagujemy od razu, kiedy pojawiają się aktualizacje algorytmów Google powodujące ogromne wahania w pozycjach w wynikach wyszukiwania. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala osiągać stabilne miejsce w rankingu wyszukiwarki serwisom naszych klientów.

Audyt SEO sklepu internetowego

Audyt SEO ecommerce to proces analizy i oceny różnych elementów witryny pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych, takich jak Google. Skupia się na identyfikowaniu słabych punktów i potencjalnych obszarów do poprawy w celu zwiększenia widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Audyt SEO może obejmować analizę następujących czynników:

  1. Analiza słów kluczowych: Sprawdzenie, czy strona wykorzystuje odpowiednie słowa kluczowe, czy są one zgodne z intencją wyszukiwania użytkowników.
  2. Struktura URL: Ocena czy struktura URL jest czytelna i zrozumiała dla wyszukiwarek oraz czy zawiera ważne słowa kluczowe.
  3. Analiza treści: Sprawdzenie jakości i unikalności treści na stronie oraz czy zawiera odpowiednie słowa kluczowe. Ocena czy treści są zoptymalizowane pod kątem SEO, takie jak nagłówki, meta opisy, itp.
  4. Optymalizacja obrazów: Sprawdzenie czy obrazy na stronie posiadają odpowiednie tagi alt oraz czy są zoptymalizowane pod kątem szybkości ładowania.
  5. Struktura strony: Ocena czy strona ma czytelną i logiczną strukturę, czy jest łatwa do nawigacji zarówno dla użytkowników, jak i dla wyszukiwarek.
  6. Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne: Analiza czy strona wykorzystuje odpowiednio linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne w celu poprawy jej autorytetu i pozycji w wynikach wyszukiwania.
  7. Analiza techniczna: Sprawdzenie czy strona jest zoptymalizowana pod kątem szybkości ładowania, czy jest responsywna i czy nie ma problemów technicznych, które mogą wpłynąć na pozycję w wynikach wyszukiwania.
  8. Ocena konkurencji: Analiza witryn konkurencyjnych w celu zidentyfikowania ich strategii SEO i porównania ich z własnym sklepem internetowym.

Po przeprowadzeniu audytu SEO, właściciel sklepu internetowego lub specjalista obsługujący ecommerce może opracować plan działania w celu poprawy widoczności swojej witryny w wynikach wyszukiwania i zwiększenia ruchu organicznego.