Po raz pierwszy w historii w skali globalnej urządzenia mobilne wygenerowały większy ruch niż urządzenia desktopowe. W Polsce w październiku 2016 r. przewaga smartfonów była znacząca i wynosiła 60%. Właściciele serwisów powinni zadbać o wersję mobilną swojej strony internetowej.
Czytaj więcej
Co wpływa na szybkość działania przeglądarki internetowej? Do czego służy cache? Jak wyczyścić pamięć podręczną (oraz dlaczego warto to zrobić)? Dowiedz się już teraz!
Czytaj więcej
Dobrze zaplanowany biznes to skuteczny biznes. Przekonaj się, w jaki sposób analiza SWOT może pomóc Ci w przygotowaniu strategii dla Twojego sklepu internetowego.
Czytaj więcej
Konkurencja nigdy nie śpi, a każdy sposób na to, by wyróżnić się z tłumu, jest na wagę złota. Jak tego dokonać? Zadbaj o Unique Selling Proposition i docieraj do klientów z przekazem, którego nie znajdą nigdzie indziej. Dowiedz się, jak znaleźć coś, co pozwoli Ci skutecznie budować świadomość marki.
Czytaj więcej
Jak zmierzyć atrakcyjność reklamy? Współczynnik click-through rate to istotne kryterium dla optymalizacji każdej kampanii internetowej. Dowiedz się, jak poprawnie go interpretować oraz co może Ci powiedzieć o efektywności Twoich działań marketingowych.
Czytaj więcej
Moment dokonania zakupu wcale nie musi oznaczać końca Twojej relacji z klientem. Lifecycle marketing pomoże Ci uwolnić potencjał sprzedażowy poprzez zaangażowanie dotychczasowych odbiorców Twojego biznesu.
Czytaj więcej
Jak sprawić, by Twoja strona internetowa była przyjazna dla użytkowników, a potencjalni klienci mogli łatwo odnaleźć produkty, które ich interesują? Rozwiązaniem jest nawigacja fasetowa! Dowiedz się, o czym warto pamiętać, projektując własną witrynę.
Czytaj więcej
Twoja strona nie wyświetla się w Google? Taki stan rzeczy może mieć wiele przyczyn. Warto jednak jak najszybciej temu zaradzić! Dowiedz się, co sprawia, że Twoja witryna nie jest widoczna w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.
Czytaj więcej
Google nie zdradza wszystkich czynników wpływających na pozycje stron, ale udziela wielu podpowiedzi. Sprawdźcie zestawienie wskaźników, które trzeba brać pod uwagę, zarządzając swoją witryną.
Czytaj więcej
Tworząc reklamę, musisz pamiętać o tym, by przekazać odbiorcy ciekawą i przydatną informację. Sprawdź, czego unikać, by nie zirytować klienta.
Czytaj więcej