Media relations

Przykładowe publikacje

Mały biznes jest coraz aktywniejszy w zakresie marketingu w wyszukiwarkach. Według danych agencji Artefakt wydatki na reklamę tej grupy klientów wzrosły w Polsce o 30%.
"Google+ nie ma dużego udziału w wyszukiwaniach, ale w przyszłości może to się zmienić. W tym roku przekonamy się również, jak wzrost zainteresowania G+ odbije się na pozycji innych portali społecznościowych, m.in. Facebooka."
"Jak twierdzą przedstawiciele agencji interaktywnej Artefakt w Polsce 85% wejść z wyszukiwarek na strony WWW pochodzi z pierwszej strony wyników. Wagę pozycjonowania potwierdzają również badania iCrossing. Według nich przeciętnie aż 95% wejść na...
W przeciągu ostatnich kilkunastu lat wyszukiwarki internetowe przeszły ogromną ewolucję. Mechanizm działania tych pierwszych opierał się na analizie słów kluczowych, znajdujących się w nagłówku strony. Prosty model wyszukiwania doprowadził jednak do...
Kształtując strategię komunikacji internetowej odbiorców grupować należy nie tylko na podstawie tradycyjnych kryteriów, jak wiek, czy płeć, ale również na podstawie motywacji surfowania po sieci: nauka, zabawa, kontakty z ludźmi, prezentowanie...
Artykuł opublikowany w Newsweek na temat badania "Strategie firm w kryzysie", zorganizowanego przez firmę doradczą 4 Results: "W czerwcowym badaniu najwięcej firm (20 proc.), chcących zyskać na kryzysie stawia na rozwijanie nowych form...
"Spozycjonowanie adresu sklepu internetowego na początku listy wyników wyszukiwania w Google'u jest na pewno skuteczną – choć nie jedyną – metodą łapania klienta w Internecie. Z badań firmy Artefakt..."
Artykuł w Gazecie Prawnej podsumowujący trendy na rynku reklamy internetowej.
Materiał opublikowany w eGospodarka na temat wzrostu udziału działań SEO / SEM w rynku reklamy internetowej.
Internauci najchętniej zwracają uwagę na reklamę dopiero po godzinie 18 - wynika z badań percepcji reklam online. Artykuł z portalu Money.pl

Skutecznie dostarczamy informacje o naszych klientach do mediów elektronicznych, budując ich pozytywny wizerunek w sieci. Świadczymy pełen zakres usług e-media relations, utrzymując kontakty z przedstawicielami mediów i blogerami, pisząc atrakcyjne teksty, monitorując marki w sieci i dobierając odpowiednie kanały komunikacji, zgodne ze strategią oraz oczekiwaniami firmy.

 

Informacje prasowe

Publikacje w mediach internetowych są doskonałym sposobem na zaprezentowanie oferty szerokiemu gronu odbiorców. Zespół copywriterów dba o najwyższą jakość artykułów, a starannie przygotowana baza odbiorców sprawia, że teksty docierają tylko do wartościowych miejsc. Tworzymy zarówno krótkie teksty informacji prasowych, zgodnie z przyjętymi zasadami warsztatu dziennikarskiego, jak i dłuższe publikacje: artykuły sponsorowane, wywiady, sylwetki.
 

Artefakt w mediach

 

Reklama natywna

Artykuły nie zawsze muszą dotyczyć profilu klienta. Forma nienachalnej reklamy natywnej, polegającej na subtelnym wplataniu w treść komunikatu informacji o firmie, jest chętniej publikowana i czytana przez internautów niż tradycyjne treści sponsorowane.