Neonet

Nasz klient

Neonet to sieć blisko 300 salonów oraz sklep internetowy oferujące szeroką gamę produktów z branży RTV, AGD, IT i multimedia i fachowe porady profesjonalnych doradców.

Neonet strona www
Neonet baner

Potrzeba

Neonet przygotował kampanię video mającą na celu budowanie świadomości marki i poinformowanie o 11 urodzinach sieci. Dodatkowo spoty informowały o przygotowanych z tej okazji promocjach cenowych na wybrane produkty. Oprócz klasycznej emisji w telewizji firma postanowiła część budżetu przeznaczyć na promocję filmów w YouTube, który zapewnia bardzo duży zasięg w Polsce korzysta z niego ponad 15 mln osób.

Format

Zastosowaliśmy reklamy typu in-stream, czyli tzw. pomijalnego prerolla. Tego typu reklamy pojawiają się w formie wideo przed wyświetleniem wybranego do obejrzenia materiału filmowego. To znakomita metoda budowania świadomości marki przy niskim koszcie. Użytkownik może pominąć reklamę po 5 sekundach, a reklamodawca nie ponosi wówczas żadnych kosztów.

Neonet witryna
wyniki Archicom

Efekty

Choć liczba płatnych obejrzeń spotów w całości wyniosła 280 tys., to łączna liczba wszystkich wyświetleń była blisko 10 razy większa. Tym samym, przy niewielkim koszcie główny (11 urodziny Neonet) został obejrzany blisko 3 miliony razy.